Bekijk originele versie : als een jongen bij jullie vreemd gaat dames dan
praatjes
02-01-2004, 21:32
ben jij zelf de aanleiding waarom hij vreemd is gegaan! Je kwam dan tekort en dat tekort moet ergens anders opgevuld worden. Dat is een normaal gewoonte!!
wat zijn we weer pessimistisch heren!!! kzou het niet erg vinden... uiteindelijk komen ze allemaaaaaaal terug
:)
praatjes
02-01-2004, 21:40
Origineel gepost door Mouny
wat zijn we weer pessimistisch heren!!! kzou het niet erg vinden... uiteindelijk komen ze allemaaaaaaal terug
:)
Jij hebt de goede instelling, jij gaat hem hetgeen wat jij niet kan geven gunnen om het ergens anders te halen.Zo zou dat moeten gaan! :)
Origineel gepost door praatjes
Jij hebt de goede instelling, jij gaat hem hetgeen wat jij niet kan geven gunnen om het ergens anders te halen.Zo zou dat moeten gaan! :)
kijk ze doen het toch. of je nu wilt of niet.. dus heren ga gewoon secuur te werk.... watn wat het oog niet ziet deert het hart niet
praatjes
02-01-2004, 22:02
Origineel gepost door Mouny
kijk ze doen het toch. of je nu wilt of niet.. dus heren ga gewoon secuur te werk.... watn wat het oog niet ziet deert het hart niet
Je hebt gelijk :)
sneakynawal
02-01-2004, 22:03
Origineel gepost door THe__SlauGHteR
Dan Gaan ze Janken! en Lopen weg
Volgende dag Vergeven! :D
Ik heb nu al een hekel aan je :rolleyes:
000Zina000
02-01-2004, 22:19
Zie dat is erg genoeg ik heb het met nieuwjaar mee gemaakt vlak voor m'n neus... Jongens zijn met niets blij,doe je er alles voor dan wille ze bij manier van spreke inneens weer geen meer zwartje maar een blondje :(
praatjes
02-01-2004, 22:26
Origineel gepost door 000Zina000
Zie dat is erg genoeg ik heb het met nieuwjaar mee gemaakt vlak voor m'n neus... Jongens zijn met niets blij,doe je er alles voor dan wille ze bij manier van spreke inneens weer geen meer zwartje maar een blondje :(
Jij hebt je nu echt zorgen om te maken, je moet jezelf nu eens nagaan waar jij tekort komt want vergeet niet dat jij fout bent en niet hij! :)
praatjes
02-01-2004, 22:33
Origineel gepost door prettyface
Als die van mij dat zou doen, en ik zou er achter komen, zou die r alles voor doen om me niet kwijt te raken.. Dus ik zou zeggen bring the $$$$ en dan weg met die handel hahaha
:D
Lukt je niet om bij hem weg te gaan, althans bij mijn zeker niet want je zal heel erg afhankelijk zijn :D
lara_nr1
02-01-2004, 22:37
nou sorry hoor maar als mijn vriend vreemd ga dan heeft hij en probleem(en ik ook trouwens)!!
praatjes
02-01-2004, 22:39
Origineel gepost door prettyface
Hahaha denk je dat
Afhankelijk van wat???
Je zou niet meer zonder me kunnen lieverd, en niet andersom
:D
Als een jongen makkelijk naar een ander meisje toestapt dan kan hij ook makkelijk zonder jou! Kijk hij moet het hebben van die andere meisje, en niet van jou. Maar kan zijn dat hij met jou samen oud wil worden, dan maakt hij jou afhankelijk..zo werkt dat!
rachidabella
02-01-2004, 22:41
ach ze doen maar allah swt kijkt mee.....
ilham2222
02-01-2004, 22:42
maar dat zal niet gebeuren.....bij mij zijn ze niet weg te slaan....en het minste wat ze willen is weggaan..... :boogie:
praatjes
02-01-2004, 22:42
Origineel gepost door lara_nr1
nou sorry hoor maar als mijn vriend vreemd ga dan heeft hij en probleem(en ik ook trouwens)!!
Jij bent tekort geschoten hij heeft dat probleem ergens anders omver geholpen. Nou rest jou het probleem om iets aan jou tekort te gaan doen.
praatjes
02-01-2004, 22:45
Origineel gepost door ilham2222
maar dat zal niet gebeuren.....bij mij zijn ze niet weg te slaan....en het minste wat ze willen is weggaan..... :boogie:
Ik ken zat mensen die net als mijn denken, die zelfde mensen ruilen jou zo in!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.