Bekijk originele versie : Luvvv in tha...... C&A
salam a3liekoum....
het wordt steeds gekker mensen :confused: .... werd vandaag om mijn hand gevraagd in de C&A.. moet ik nu iets aan mijn ideale schoondochter look doen of wat ;) ... enne de moeders worden blijkbaar ook steeds creatiever.. terwijl zoonlief aan de maas zijn grammetjes verkoopt of aan de lopende band staat in een of andere loods.. gaan de moeders opzoek!!!
ps: bedoel er niemand persoonlijk mee!! :D :D :D
xxx
asalam
hahahah nee joh echt? wart gebeurde er psies dan??
Lady_moi
02-01-2004, 19:29
Zoals in marokko dus..Ik ging zema in marokko es een toertje wandele komt er een gekke vrouw ze geeft me 4 zoentjes en ze zegt ik heb een prachtige zoon voor u hij is 29 jaar en blablabla ineens komt er een andere vrouw die aan het dweilen was ze raakt zo ineens mn lichaam aan ..zo overal willie..en ze omhelsd me en zo van mijn zoon neem mijn zoon!!! ik was zo in paniek en ze beginne zo ruzie te make over me wie ik ga trouwe..woelah ik heb echt hard weggerend terug in die huis waar we verbleven en ben er zekers een week nie uit geweest
oef kheb me weeral late gaan :maf: ja wat zei ge in de c&a en strax in de h&m en morge op school hahahha
deze lieten met echt lachen... een moskee(vriendinnetje) van mijn moeder was twee weken geleden al om mijn hand komen vragen voor haar neef.. wilde dus neit... nu was ik dus met mijn zus en nichie van twee... kijkt die vriendin van mijn moeder me zo aan met die blik van.... wacha.. drie min later komt een vrouwtje bij haar staan en vraagt ze in het berbers (ze denken nog steeds dat ik dat niet versta) ken je dat meisje.. kheb nog een zoon bla bla bla... ik dus na mijn zus haar alles vertellen keltlie kom na boven na de babykleding daar hebben ze toch niets te zoeken ... en jawel hoor een paar min later komt me toch een bende na boven.. chie 8 vrouwen.. met dochters en al.. me chel ie sbah... tamrart tebarkelah... bla bla bla bla... later komt die vriendin van mijn moeder na mij toe en vraagt waarom ik niet met die ander verder wilde.. dus ik haar alles verteld begint ze over de zoon van deze vrouw... MiGaddo.... die idioot van mijn zus zo... lie fieh el gier marhabebiehh... dat wil dus zeggen dat ze van het weekend langs gaan komen.... daar gaat mijn rustige zondag
Maghrabia18
02-01-2004, 19:58
Ooh wat erg hey!! haha echt mgarba weer...
Je moet gewoon een beetje lomp doen, zodat ze meteen spijt hebben dat ze om je hand zijn komen vragen...
Suc6 meid!
AlHoceima_Leila
02-01-2004, 20:00
het moet niet gekker worden he !
ze kijken je altijd zo sneaky aan en gaan dan over je praten zo engggggggggggggggg
Het leukste was dat ik ze verstond en ze dachten dat ik geen berbers ken... ik kon me lach echt net inhouden..
abdel_10
02-01-2004, 20:29
mena hand vrage me nie late lache ik zou nie wete wie jou wil hebbe
behalve een iligaal
al die verhale die verzonne zijn
ga spele mena trouwe je kan miss nie eens je eigen hemd strijke
in plaats van te trouwe
en die zoon van haar die wil dan miss aleen papiere ofzo
Origineel gepost door abdel_10
mena hand vrage me nie late lache ik zou nie wete wie jou wil hebbe
behalve een iligaal
al die verhale die verzonne zijn
ga spele mena trouwe je kan miss nie eens je eigen hemd strijke
in plaats van te trouwe
en die zoon van haar die wil dan miss aleen papiere ofzo
heb ik ***** geroepen?? d8 het niet... enne het is alleen dat ik TEveel mra voor je ben! Hemd strijken... sir sir bezef a3liek als je denkt dat alle meiden van hier niets kunnen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.