Bekijk originele versie : Boos?
Heb jij de afgelopen dagen serieus overwogen Yasmina de rug toe te keren?
23102310
24-09-2002, 04:47
Ik zat er niet mee dat marok.nl onbereikbaar was... Hoelang was het offline dan?
Het enige wat ik me afvroeg, paar dagen geleden, was hoe die vaste gasten die zowat elke dag/avond/nacht op marok zitten , hoe zij hun tijd doorbrachten op dat moment...
Origineel gepost door 23102310
Ik zat er niet mee dat marok.nl onbereikbaar was... Hoelang was het offline dan?
Het enige wat ik me afvroeg, paar dagen geleden, was hoe die vaste gasten die zowat elke dag/avond/nacht op marok zitten , hoe zij hun tijd doorbrachten op dat moment...
Enkele (waarnder ik) hebben hun heil gezocht op een site die je hier niet mag noemen, anders wordt je gebanned. (ivm reclame)
23102310
24-09-2002, 05:41
Ik wist niet dat ze op deze site problemen maken met reclame..
Er was zeker minder traffic op het net toen marok onbereikbaar was. Echt veel leden zeg hier.
Gekoof het maar, er is een lid berispt omdat ze die link had gegeven.
23102310
24-09-2002, 06:17
Wow... staat het in de voorwaarden of zo?
geven ze geen waarschuwing?
Het staat mischien in de klene lettertjes. Maarruh, ik ga nu nog ff pitten, ik moet om 9:00 op het stadhuis zijn. 'k Zie je.
Safira75
24-09-2002, 11:05
Origineel gepost door JunkieXL
Het staat mischien in de klene lettertjes. Maarruh, ik ga nu nog ff pitten, ik moet om 9:00 op het stadhuis zijn. 'k Zie je.
neeheee dat was niet omdat ze de URL had genoemd (http://fly.to/safira)
Maar omdat ze die had ge-pb-t (snap je die?)
Dat is spam officieel...en dat mag dan dus niet!
De eerste dag vond ik het niet leuk.....maar opgegeven moment kon het mij niets schelen...........
Origineel gepost door jimpie
De eerste dag vond ik het niet leuk.....maar opgegeven moment kon het mij niets schelen...........
Ja, en nu ie weer helemaal up & runnin' is vind ik het opeens een stuk minder fun dan voorheen. Vreemd he?:confused:
Origineel gepost door JunkieXL
Ja, en nu ie weer helemaal up & runnin' is vind ik het opeens een stuk minder fun dan voorheen. Vreemd he?:confused:
Heb ik ook..........misschien is dit onze kans om af te kicken!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.