Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 't Wachten na het klikken.........

Junkie
24-09-2002, 03:28

Yasmina is mijn habibi maar zij is mij ontrouw Wanneer ik haar bekijken wil dan doet ze weer zo flauw   The requested URL could not be retrieved dan word ik boos, voel ik me gegriefd Sorry een verzoek per seconde dan geef ik 't maar op want ik vind het zonde van de tijd, en de ergernis 't Wachten na het klikken maar het gaat weer mis 't Wachten na het klikken maar het gaat weer mis   Yasmina is zo mooi maar laat je steeds een blauwtje lopen Wanneer ik haar bekijken wil dan moet ik maar hopen  dat het lukt  

AmathuAllah
25-09-2002, 17:54
A salaam alikoem wa ragmatoe Allah wa barakatoe broeder. Ik begrijp wat je bedoelt dat heb ik soms. Ik vind het mooi hoe je het in woorden heb gebracht en in een gedicht hebt verwerkt. mooi hoor ;) en geinig :giechel: salaam alikoem :zwaai:

-Reda-
25-09-2002, 17:59
hehe...goed gezegd boy!...:D:D:goedzo:

SweetRose
25-09-2002, 19:41
KBEN HET TOTAAAAAAL MET JE EENS JUNKIE....:D xxx

Cina
25-09-2002, 19:43

Haha.... BEN boos op yasmina :D

SweetRose
25-09-2002, 19:58
Origineel gepost door Cina Haha.... BEN boos op yasmina :D Oei cinaatje is boos... Moderators..;als ik jullie was dan zou ik beter gaan lopen...!!! xxx

Cina
25-09-2002, 20:00
Origineel gepost door zin 'n midar Oei cinaatje is boos... Moderators..;als ik jullie was dan zou ik beter gaan lopen...!!! xxx Haha, ik heb ze al een pm gestuurd.....hopen dat het helpt... En je weet: alle beetjes helpen :p

Junkie
26-09-2002, 00:36
Bedankt voor de instemmende reacties. Gebeurt me niet vaak dat iedereen het roerend met me eens is.