Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Parfums alle topmerken te koop 20 euro!!!

fatima7777
01-06-2008, 02:01

S.A mensen.. Ik heb parfums te koop.. a t/m z alle TOPMERKEN.. denk maar aan armani,versace, burberry,dior,chanel,bulgari,lancome enz enz... meer dan 150 soorten parfums!! alles 20 euro!! en nee het is geen waterrotzooi.. het is t zelfde als wat je bij beverwijk koopt bij de kraampjes, zelfde leverancier!! en ik wil nog wat zeggen.. mensen die hier en daar verkopen en menen dat het origineel is.. bullshit!!! waarom? omdat ici paris en douglas zelfs hun inkoop voor 100 ml parfums 45 EURO P. STUK INKOPEN.. hoe kan een andere dan originele hebben voor een goedkoper prijs:) als die winkels al partij verkoop doen.. ik zit al jaren in dit werk.. en ik vind dat je gwn eerlijk moet zijn zodat je altijd je klanten trg komen in dit werk;) mensen die geinteresseerd zijn , pm me voor de parfum lijst.. Groetjes..

fatima7777
01-06-2008, 02:28
nee maar, het is wel goed als mensen parfums kopen bij mensen die rondlopen vertellen dat het origineel is en de mensen belazeren.. en nu is het fout ..als ik eerlijk mij verhaaltje doet.. ik onder andere en meesten zullen hier ook wel een keer bij beverwijk hebbe gekogt.. en de parfums blijve best wel hangen maar tis geen origineel dat weten we.. ik ben teminste eerlijk.. ;)

fatima7777
01-06-2008, 02:43
je hebt over heel het land handelaren... ik belazer niemand en zet het hier.. of is het verboden..? ik heb wekelijks zoveel klanten.. ik heb mij verhaaltje toch gedaan.. en je hebt met alles imitatie, ook met kleding, cds en noem maar op.. toch wordt het superveel verkocht.. en dan denk ik niet dat ik de aanspreek punt ben hierop.. het is een advertentie.. en gelieve geinteresseerde die me kunnen pmen.. (K) als je niet geintereseerd bent reageer je er toch niet op, bespaar je toch die moeite..