Bekijk originele versie : vlak voor ik mn huwlijks contract had getekend
Che_Guevara
02-01-2004, 16:28
jeetje ik heb mn leven gered ik had een leuke meisje ontmoet u now luv = in the air maar voor ik me zelf helemaal aan haar gaf vroeg ik haar hoe t zat als ik uit ging en zo je weet wel naar disco caffe met vrienden enzo ze zei ik gaat voortaan met je mee :eek: ik zei nix te van ik neem mn vrouw niet mee naar een disco :jammer: waarna ze op antwoorde we zijn toch gelijk waarom wel met je vrienden en niet met je vrouw ik d8 bij me zelf is ze egt zo dom :confused: waarna ik haar vroeg of ze voor mij ging zorgen kwa huishouden enzo ze zei alleen als je mee helpt :eek: en eten hoe doen we dat ze zei je heb een telefoon en de shourma boer is niet zo ver :eek: waarna ik van haar schrok ze was was het zo genaamde independent women en pakte mn spullen weer en vertrok weg de independent women heesf haar de das om gedaan :jammer:
mn vraag aan jullie zijn jullie ook t zelfde als mij mijn bijna ex vrouw :D
dus de man geen uitjes meer - enkelt magnetron maaltijden waar je van radioactief besmet raakt :confused: en de man moet zelf ze sokken wassen ? :confused:
tel me more tel me more :D
misstomaatje
02-01-2004, 16:31
Origineel gepost door Che_Guevara
jeetje ik heb mn leven gered ik had een leuke meisje ontmoet u now luv = in the air maar voor ik me zelf helemaal aan haar gaf vroeg ik haar hoe t zat als ik uit ging en zo je weet wel naar disco caffe met vrienden enzo ze zei ik gaat voortaan met je mee :eek: ik zei nix te van ik neem mn vrouw niet mee naar een disco :jammer: waarna ze op antwoorde we zijn toch gelijk waarom wel met je vrienden en niet met je vrouw ik d8 bij me zelf is ze egt zo dom :confused: waarna ik haar vroeg of ze voor mij ging zorgen kwa huishouden enzo ze zei alleen als je mee helpt :eek: en eten hoe doen we dat ze zei je heb een telefoon en de shourma boer is niet zo ver :eek: waarna ik van haar schrok ze was was het zo genaamde independent women en pakte mn spullen weer en vertrok weg de independent women heesf haar de das om gedaan :jammer:
dus de man geen uitjes meer - enkelt magnetron maaltijden waar je van radioactief besmet raakt :confused: en de man moet zelf ze sokken wassen ? :confused:
wat heb jij nog te zoeken in de disco als je eenmaal getrouwd bent.
en uitgaan?
waaarom zou je uit moeten gaan , met je vrienden wat gaan drinken oke , maar uitgaaan en disco en noem maar op , dat gaat allemaal over
sneakynawal
02-01-2004, 16:37
...beetje, wel jaaaa...:rolleyes:
Che_Guevara
02-01-2004, 16:38
Origineel gepost door misstomaatje
wat heb jij nog te zoeken in de disco als je eenmaal getrouwd bent.
en uitgaan?
waaarom zou je uit moeten gaan , met je vrienden wat gaan drinken oke , maar uitgaaan en disco en noem maar op , dat gaat allemaal over
eve chille u now mn sociale contacten in stand houden itz a men thing ;)
Lady_moi
dus de man geen uitjes meer - enkelt magnetron maaltijden waar je van radioactief besmet raakt :confused: en de man moet zelf ze sokken wassen ?
Gij blijft mij verbazen met u boeiende verhalen over de vrouwen:D
sneakynawal
Origineel gepost door Temsemeni
:giechel: Radioactief besmet voedsel! De pot op met die independent women...!
Nee! De pot op met de 'oermannen', die denken dat we ALLES voor hun gaan doen... :rolleyes:
Ik kan het geloven dat ze is weggelopen van jou wie wilt nu een mandie nog zijn roes zoekt en plezier in de disco dan zijn geen mannen maar stuk junkies
sneakynawal
02-01-2004, 16:41
Mannen houden niet van independent woman...en als je verteld is van wel dan ben je voorgelogen! :giechel:
Het gaat er NIET om waar mannen van houden! Het gaat er om waar Nawal zich prettig bijvoelt :)
misstomaatje
eve chille u now mn sociale contacten in stand houden itz a men thing ;)
nou mijn manntje moet het niet durven om naar de disco te gaan of uitgaan. :kwaad:
hij gaat wel met zijn vrienden om zoals vroeger maar daar blijft het ook bij :zwaai:
niks chillen . hij chillt maar met mij
ilham2222
maar als je ja, zou zeggen en je zou haar showen waar al je vrienden bij zijn...ja, dan is het ook niet goed....(je hebt respect voor haar en daarom neem je haar niet mee toch??
Che_Guevara
02-01-2004, 16:42
Mannen houden niet van independent woman...en als je verteld is van wel dan ben je voorgelogen! :giechel:
ya man is erg afstotend bij mannen ten zij ze t spel mee spelen maar dan moetje rekening houden met een geboren player :bril: vind alles best tot hij t woordje trouwen hoort :giechel:
ciao :zwaai:
ilham2222
02-01-2004, 16:43
Je moet je vriend, man, verloofde wel de vrijheid geven om naar ze vrienden te gaan etc...naar een disco is een ander verhaal...wat moet je zoeken in een disco?? als je een vriendin heb waarvan je houdt... ;)
misstomaatje
02-01-2004, 16:44
Origineel gepost door ilham2222
Je moet je vriend, man, verloofde wel de vrijheid geven om naar ze vrienden te gaan etc...naar een disco is een ander verhaal...wat moet je zoeken in een disco?? als je een vriendin heb waarvan je houdt... ;) :goedzo: met jou kan ik praten
Che_Guevara
02-01-2004, 16:45
Origineel gepost door Lady_moi
Gij blijft mij verbazen met u boeiende verhalen over de vrouwen:D
ik heb toch nix te doen dan maar beetje fanta :D :zwaai:
Lady_moi
02-01-2004, 16:45
Zie jullie da nie dat die older allemaal in de zak zet :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.