Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben vreemd gegaan!!!

Pagina's : [1] 2 3

Teaser
21-09-2002, 23:58

Gisteravond ben ik vreemd gegaan, ik kon me niet meer inhouden, ik wou niet wachten, ik werd verleid door iemand anders, ik hield het niet meer, ik dacht er goed overna, maar de verleiding was te groot, de vormen en kleuren hebben me verblind, ik wist dat ze binnenkort terug zou komen, maar zoals bekend begeerte en de aantrekkingskracht van het onbekende heeft me bij de concurrent gebracht. Ik heb gister een bericht gepost bij de concurrent van marokko.nl!!!!!!!!!!!!!! hierbij mijn oprechte excuses. Sorry

dulce_lamia
22-09-2002, 00:00
Ooohhhhh Viezerik!!!!!!!!

Moderator
22-09-2002, 00:03
Origineel gepost door Teaser Gisteravond ben ik vreemd gegaan, ik kon me niet meer inhouden, ik wou niet wachten, ik werd verleid door iemand anders, ik hield het niet meer, ik dacht er goed overna, maar de verleiding was te groot, de vormen en kleuren hebben me verblind, ik wist dat ze binnenkort terug zou komen, maar zoals bekend begeerte en de aantrekkingskracht van het onbekende heeft me bij de concurrent gebracht. Ik heb gister een bericht gepost bij de concurrent van marokko.nl!!!!!!!!!!!!!! hierbij mijn oprechte excuses. Sorry ieeeeeghhhh, mannen!

yedjis_ennador
22-09-2002, 00:07
:schrik: BaH! :schrik2:

Teaser
22-09-2002, 00:09

Het gaf me niet eens de voldoening die ik gewoon thuis krijg van yasmina.nl. Daar heb ik gewoom mijn mooiste postingen verricht. Sorry, I was a foooooooooooooooooooool

-Reda-
22-09-2002, 00:11
tja...eigen schuld van marokko.nl./...moeten ze maar niet zo vaak down zijn...:D:D:D

Moderator
22-09-2002, 00:13
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO tja...eigen schuld van marokko.nl./...moeten ze maar niet zo vaak down zijn...:D:D:D we waren niet down, we waren offline, big difference

-Reda-
22-09-2002, 00:15
Origineel gepost door Moderator we waren niet down, we waren offline, big difference owkeej....maar jullie waren hoe dan ook niet bereikbaar...:D...voor de tweede keer in een korte tijd...

Moderator
22-09-2002, 00:19
Origineel gepost door tarifycht Hm...je kan je nick nu wel veranderen in CHEATER! okidoki :D

Teaser
22-09-2002, 00:22
hahahahahahahaha zo erg hhahaah heelrijk om zoveel macht te hebben, echt kicken, ik zou echt een goede dictator zijn. heheheheh

Moderator
22-09-2002, 00:23
Origineel gepost door tarifycht Haha dat meen je niet...heb jij dat gedaan? Moet wel, want ik vroeg mij al af hoe die dat geflikt had. Hee uhm...durf het haast niet te vragen, maar zou je mij een pleziertje willen doen??? nou vooruit dan maar

Teaser
22-09-2002, 00:36
Ik ben blij dat ik niet gelijk gestigmatiseerd wordt met de nickname cheater, het is maar een incident en ik zal mijn liefde voor yasmina.nl niet meer zo lichtvoetig nemen en ga mijn relatie op een hoger pitje zetten.

Laysa
22-09-2002, 00:41
Origineel gepost door Teaser Ik ben blij dat ik niet gelijk gestigmatiseerd wordt met de nickname cheater, het is maar een incident en ik zal mijn liefde voor yasmina.nl niet meer zo lichtvoetig nemen en ga mijn relatie op een hoger pitje zetten. -----------> zal ik je daarbij even helpen :vlammen: :D

-Reda-
22-09-2002, 00:50
Origineel gepost door Laysa -----------> zal ik je daarbij even helpen :vlammen: :D hehehe...:D:D:D:D:D:D:D:D

Moderator
22-09-2002, 00:53

Origineel gepost door Tabdarest Nouuuu weet je het heeeel zeker??? hihi oke het heeft te maken met mijn nickname...had die dag maar wat ingetypt, maar ben geen echte tarifycht, maar een tabdarest...dusseh would you mind...?? hihi je weet zo wel voldoende denk ik! Ik hoor het wel van je... done! Moderator

Pagina's : [1] 2 3