Bekijk originele versie : Dames help!
Dames ik heb een vraagje aan jullie. Wel eerlijk beantwoorden! Ik doe al een paar jaar aan fitness, nu overweeg ik om te gaan bodybuilden ( niet om mee te spelen in wedstrijden ofzo, maar puur voor mezelf.) Mijn zusje zegt dat het lelijk zou staan bij me, omdat ik niet zo lang ben ( +/-1.73 ). Maar wat vinden jullie van een flink gespierde man? Ik bedoel het is toch niet lelijk om 90 kilo te wegen en een vetpercentage van 8% te hebben, of wel?.
AbaHoeCh
02-01-2004, 15:51
nee is veel te overdreven vind ik
S.samira
02-01-2004, 15:52
jawel ik persoonlijk vind dat heel lelijk bij jongens, ik i\vind dat helemaal niet staan ieuwwwwwwwwwwwww
Glimlachje
02-01-2004, 15:54
Origineel gepost door Blijf_lachen
Dames ik heb een vraagje aan jullie. Wel eerlijk beantwoorden! Ik doe al een paar jaar aan fitness, nu overweeg ik om te gaan bodybuilden ( niet om mee te spelen in wedstrijden ofzo, maar puur voor mezelf.) Mijn zusje zegt dat het lelijk zou staan bij me, omdat ik niet zo lang ben ( +/-1.73 ). Maar wat vinden jullie van een flink gespierde man? Ik bedoel het is toch niet lelijk om 90 kilo te wegen en een vetpercentage van 8% te hebben, of wel?
Het gaat er toch om wat JIJ mooi vind? ;)
Bachelorette
02-01-2004, 15:54
nee vind dat niks man
je krijgt dan vleugels :D
SweetRose
02-01-2004, 16:04
Een gespierde man vond k altijd al mooi..Maar zo een bodybuilder..jakkes..van mijn leven ni da k daar mee wil leven..tis echt geen zicht ...mijn mening :D
Miss_Wafae
02-01-2004, 16:05
Beetje gespierd van zichezelf en van het trainen maar niet zo een showpop..Dat vind ik echt zoo lelijk ieuuww..
misstomaatje
02-01-2004, 16:06
Origineel gepost door Blijf_lachen
Dames ik heb een vraagje aan jullie. Wel eerlijk beantwoorden! Ik doe al een paar jaar aan fitness, nu overweeg ik om te gaan bodybuilden ( niet om mee te spelen in wedstrijden ofzo, maar puur voor mezelf.) Mijn zusje zegt dat het lelijk zou staan bij me, omdat ik niet zo lang ben ( +/-1.73 ). Maar wat vinden jullie van een flink gespierde man? Ik bedoel het is toch niet lelijk om 90 kilo te wegen en een vetpercentage van 8% te hebben, of wel?
ik vind dat niet mooi al die spieren . :zwaai:
maar das natuurlijk mijn mening
Mievrouw
02-01-2004, 20:48
eeen beetje houvast, oftewel vet is leuk ;) niet teveel natuurlijk..
nour_el_3oejoen
02-01-2004, 20:58
..te gespierd vind ik niet mooi, gewoon stevig..
praatjes
02-01-2004, 21:00
De dames willen een atleet zoals ik dat ben. Goed getrainde atleten hebben uithoudingsvermogen en daar zijn die krengen naar op zoek!! :D
yasmineNR1
02-01-2004, 21:14
jah man, gewoon dat het er een beetje natuurlijk uitziet is zeker mooi, maar moet er niet aan denken als er een of ander opblaaspop naast je loopt :maf:
:zwaai:
swieja... niet te anders ga je eruit zien als de mannelijke lolo
NAOUALNORA
02-01-2004, 22:59
Origineel gepost door yasmineNR1
jah man, gewoon dat het er een beetje natuurlijk uitziet is zeker mooi, maar moet er niet aan denken als er een of ander opblaaspop naast je loopt :maf:
:zwaai:
:giechel: hahahahaha, daar ben ik het helemaal mee eens! :giechel:
Ik weet dat veel meiden bolle spiermassa´s maar niks vinden...
Nu doe ik gelukkig ook m´n best om dit te voorkomen...:jeweetog:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.