Bekijk originele versie : Dames help!
Dames ik heb een vraagje aan jullie. Wel eerlijk beantwoorden! Ik doe al een paar jaar aan fitness, nu overweeg ik om te gaan bodybuilden ( niet om mee te spelen in wedstrijden ofzo, maar puur voor mezelf.) Mijn zusje zegt dat het lelijk zou staan bij me, omdat ik niet zo lang ben ( +/-1.73 ). Maar wat vinden jullie van een flink gespierde man? Ik bedoel het is toch niet lelijk om 90 kilo te wegen en een vetpercentage van 8% te hebben, of wel?.
AbaHoeCh
02-01-2004, 15:51
nee is veel te overdreven vind ik
S.samira
02-01-2004, 15:52
jawel ik persoonlijk vind dat heel lelijk bij jongens, ik i\vind dat helemaal niet staan ieuwwwwwwwwwwwww
Glimlachje
02-01-2004, 15:54
Origineel gepost door Blijf_lachen
Dames ik heb een vraagje aan jullie. Wel eerlijk beantwoorden! Ik doe al een paar jaar aan fitness, nu overweeg ik om te gaan bodybuilden ( niet om mee te spelen in wedstrijden ofzo, maar puur voor mezelf.) Mijn zusje zegt dat het lelijk zou staan bij me, omdat ik niet zo lang ben ( +/-1.73 ). Maar wat vinden jullie van een flink gespierde man? Ik bedoel het is toch niet lelijk om 90 kilo te wegen en een vetpercentage van 8% te hebben, of wel?
Het gaat er toch om wat JIJ mooi vind? ;)
Bachelorette
02-01-2004, 15:54
nee vind dat niks man
je krijgt dan vleugels :D
SweetRose
02-01-2004, 16:04
Een gespierde man vond k altijd al mooi..Maar zo een bodybuilder..jakkes..van mijn leven ni da k daar mee wil leven..tis echt geen zicht ...mijn mening :D
Miss_Wafae
02-01-2004, 16:05
Beetje gespierd van zichezelf en van het trainen maar niet zo een showpop..Dat vind ik echt zoo lelijk ieuuww..
misstomaatje
02-01-2004, 16:06
Origineel gepost door Blijf_lachen