Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : TrOuWeN, MaaR GeEn InKoMeN!!!!

salimaforever
02-01-2004, 13:57

sommige meiden hebben een vriend, hij wilt haar komen aanvragen, de jongen komt haar dan ook aanvragen, maar ze heeft nog geen inkomen!!! wat dan?? kennen jullie zo'n mensen???

Nadia001
02-01-2004, 13:58
Ik ken zo een meisje ja ze is nu zelfs getrouwd met de illi op papieren. Hij handelt in chris en zij gaat kuisen.... via interim...

misstomaatje
02-01-2004, 14:06
Origineel gepost door salimaforever sommige meiden hebben een vriend, hij wilt haar komen aanvragen, de jongen komt haar dan ook aanvragen, maar ze heeft nog geen inkomen!!! wat dan?? kennen jullie zo'n mensen??? als hij maar poen heeft toch :D nee hoor geintje , je toch wat hebben gespaaart om te gaan trouwen vind ik

salimaforever
02-01-2004, 14:11
Origineel gepost door misstomaatje als hij maar poen heeft toch :D nee hoor geintje , je toch wat hebben gespaaart om te gaan trouwen vind ik maar ik bedoel daarmee, als het meisje helemaal geeninkomen binnenbreng, maar die jongen wel!! da is wel raar ocharme die jongen, hij moet de trouw meerendeels betalen, en /of de ouders van het meisje helpen mee met het eten :rolleyes: snappie :)

misstomaatje
02-01-2004, 14:13

Origineel gepost door salimaforever maar ik bedoel daarmee, als het meisje helemaal geeninkomen binnenbreng, maar die jongen wel!! da is wel raar ocharme die jongen, hij moet de trouw meerendeels betalen, en /of de ouders van het meisje helpen mee met het eten :rolleyes: snappie :) ooh op die manier ja das wel moeilijk ja

Aicha_Taieb
02-01-2004, 14:15
Origineel gepost door salimaforever maar ik bedoel daarmee, als het meisje helemaal geeninkomen binnenbreng, maar die jongen wel!! da is wel raar ocharme die jongen, hij moet de trouw meerendeels betalen, en /of de ouders van het meisje helpen mee met het eten :rolleyes: snappie :) Ik vind dat die mensen daar geen probleem om moeten maken :rolleyes: Ik bedoel maar, als die vrouw wel werkte en inkomen binnenbracht en weet ik veel wat nog meer zouden de mensen zeggen: "ze denkt echt dat ze een man is" of zoiets. En trouwens de meeste mannen willen helemaal geen vrouw die onafhankelijk is, is niet goed voor hun ego weet je wel :rolleyes:

salimaforever
02-01-2004, 14:17
Origineel gepost door misstomaatje ooh op die manier ja das wel moeilijk ja ja moelilijk hé! heb een vriendin ze is 18 hij wil haar komen aanvragen, maar ze zegt tegen mij,ik wil da nog ni, ik werk nog ni normaal!! snap je??

misstomaatje
02-01-2004, 14:19
Origineel gepost door salimaforever ja moelilijk hé! heb een vriendin ze is 18 hij wil haar komen aanvragen, maar ze zegt tegen mij,ik wil da nog ni, ik werk nog ni normaal!! snap je?? ja en ik vind 18 ook nog wel te jong om te trouwen , vind je niet? ze kan nog wel wachten tot ze 20 is toch en dan heeft ook al een goed inkomen :zwaai:

salimaforever
02-01-2004, 14:30
Origineel gepost door misstomaatje ja en ik vind 18 ook nog wel te jong om te trouwen , vind je niet? ze kan nog wel wachten tot ze 20 is toch en dan heeft ook al een goed inkomen :zwaai: het is niet de leeftijd dat telt hé :) :idee: het is maar een cijfer, ze heeft veel in haar mars, nog 2 jaar wachtern ik hoop het voor haar en voor hem, want hij kan ni wachten , als het aan hem lag waren ze al getrouwd!!