Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sommige Dames Begrijp K Echt Nie

Pagina's : [1] 2 3

MissZitoen
02-01-2004, 13:47

Ik en mijn vriendinnen waren laatst in Adam lekker wezen shoppen, eenmaal gearriveerd op amsterdam centraal staan daar enkele dames een stuk of tien echt een hoofddoek bende bij elkaar te zingen op centraal en wat zingen ze be3da, erhenie negh damimoun, erhenie negh dames3oud...wech zijn ze ziek ofzo Hier in Rdam zouden ze pas goed kunnen zingen, ze zouden gelijk onthoofd worden!!!!!!!! wallah die dames van tegenwoordig, RAHEN DIS TAKEBARTH...

Zerhounia_style
02-01-2004, 13:49
Wat betekent dat dan, want ik begrijp geen berbers...

Lady_moi
02-01-2004, 13:52
Wa betekend da

MissZitoen
02-01-2004, 13:55
ZINGEN OVER TROUWERIJ...HENNA ETC ETC:verdomme:

Lady_moi
02-01-2004, 13:57

Whahahahhahaahahahahhahahahahahhahahahhahahwahhaah whawhahahawh :lol: wayoo ik zou ze kapot uitgelachen hadden..mja ze zette hun eige voorschut :)

Zerhounia_style
02-01-2004, 13:59
Nouja dan hadden ze beter die hoofddoek van hun hoofd kunnen sleuren en om hun kon t kunnen binden :verdomme:

minora
Wilie zo erg :maf3: En als ze nou iets anders zongen :D

salimaforever
wwhaaaahahahahahhahahahahhahahahha meen je da???? :lol: whaahahahahahahahahahahahahah alle geluk da mijn broer ni in de buurt was of anders hing er een grote afgang aan hun handen!!!! whahahahahaha :lol:

Lady_moi
02-01-2004, 14:02
Ey ma effe serieus schame die zich nie? Bhal hoere opt station zinge wollah nie normaal

misstomaatje
02-01-2004, 14:04
Origineel gepost door MissZitoen Ik en mijn vriendinnen waren laatst in Adam lekker wezen shoppen, eenmaal gearriveerd op amsterdam centraal staan daar enkele dames een stuk of tien echt een hoofddoek bende bij elkaar te zingen op centraal en wat zingen ze be3da, erhenie negh damimoun, erhenie negh dames3oud...wech zijn ze ziek ofzo Hier in Rdam zouden ze pas goed kunnen zingen, ze zouden gelijk onthoofd worden!!!!!!!! wallah die dames van tegenwoordig, RAHEN DIS TAKEBARTH... iwa aandacht te kort :D

minora
02-01-2004, 14:06
Origineel gepost door Lady_moi Ey ma effe serieus schame die zich nie? Bhal hoere opt station zinge wollah nie normaal waarschijnlijk kennen ze het woord schaamte niet :jammer:

Nadia001
02-01-2004, 14:06
hahahaha echt prettig gestoord die meiden. Nou ja als ze thuis geen fun mogen hebben dan doen ze het op straat om op te vallen zeker??? Maar LadyMoi waarom noem je ze hoeren!!!!!! Je bent echt wel grof hoor. Heb eens respect voor je medemens!!!! Als ze nu gek doen zal er Incha'allah ooit een dag komen dat ze beseffen dat ze verkeerd bezig zijn.

tangia21
02-01-2004, 14:08
voor het eerst naar buiten zeker :melig:

Lady_moi
02-01-2004, 14:09
Origineel gepost door Nadia001 hahahaha echt prettig gestoord die meiden. Nou ja als ze thuis geen fun mogen hebben dan doen ze het op straat om op te vallen zeker??? Maar LadyMoi waarom noem je ze hoeren!!!!!! Je bent echt wel grof hoor. Heb eens respect voor je medemens!!!! Als ze nu gek doen zal er Incha'allah ooit een dag komen dat ze beseffen dat ze verkeerd bezig zijn. Zoals gij andere mensen uitscheld scheld ik hen uit :dus kom me nie zegge wak wel en nie moe zegge want gij zijt nie beter :ego:

Lady_moi
02-01-2004, 14:10

Origineel gepost door minora waarschijnlijk kennen ze het woord schaamte niet :jammer: :jammer:

Pagina's : [1] 2 3