Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geslacht!!!!!!!!!!!!!!!!

hansie
18-09-2002, 16:12

het zit zo........... mijn vriendin en ik hadden een discussie laatst over iets. zij zei dat het niet haram was om te weten wat voor geslacht je kindje heeft terwijl je nog zwanger bent. ik heb gehoord dat het haram is. nu wil ik graag weten van jullie wat jullie weten erover. is het haram om te weten wat voor geslacht je kindje heeft terwijl je zwanger bent??????????? thalla broeders en zusters. ma3aselema hansie

Jawairia
24-09-2002, 13:33
Ik dacht dat het haram is. Maar zeker weten, weet ik. In marokko krijg je dat gewoon te horen. Mijn vriendin die was hoogzwanger toen ze vorig jaar zomer naar marokko ging, tijdens een onderzoek, zei de dokter tegen haar, mabrouk, je krijgt een jongetje. Zijwou het niet weten, maar toen ze het wist, maakte haar nietuit datze het wist, ze kon nu tenminste de juiste kleur, voor de kamer nemen en de kleerjes, etc.

moidiana
24-09-2002, 22:18
ik heb er laatst iets over gelezen. volgens mij ist niet haram, maar is het beter om het na te laten.

Imam
25-09-2002, 18:28
Salaam alaykoem, Het is niet harram om het geslacht van het kind te weten omdat het niets te maken heeft met waarzeggers of helderziende. Maar het is beter om te wachten tot de geboorte dan is het een verassing. Alakoem salaam

Imam
27-09-2002, 20:43

Salaam alaykoem, Dat je tevoren kan kiezen of je een jongen of meisje wil is zever. Dat bepaald Allah zelf. Klonen is haram omdat je voor Allah gaat spelen terwijl je dat niet bent Butterfly ik neem aan dat je geen moslima bent anders zou je zo nie reageren. Jij behoort nu tot de onwetenden en inshalah dat je geleid zult worden op het rechte pad.

gebruikersnaam
28-09-2002, 23:19
Salaam, Dat je wilt weten welke geslacht het zal zijn, ok tot daar toe , maar dat je het begint te manipuleren dat viend ik een beetje te ver gezocht!!! We moeten ons meer bezich houden met onze, zaken met de islam en niet met de zaken van Allah(swt) das mijn mening.