Bekijk originele versie : hindoestaanse films
hey dames en heren,wie kijkt ook naar hindoestaanse films?wil ik even weten,want ik kijk er ook graag naar,maar wie zou een paar mooie films kunnen noemmen?
alvast bedankt.
Lady_moi
02-01-2004, 02:38
Ik ken name nie te ingewikkels..ma kheb er eentje gezien echt mooi over een meisje dat uitgehuwelijkt ging zijn terwijl ze een vriend had waarvan ze heel veel hield en ze loopt dan weg enzo en in einde mocht ze dan toch nog me hem trouwen en dan natuurlijkda dans en muziek echt prachtig
ja ikken er heel veel.wat wil je weten?chalte chalte, saathiya,main prem ki diwani hoon,kuch na kaho,dil ka rishta, en vermeld ook van welke artiesten; ik hoor het nog wel vanje
kuch kuch hota hai
das mijn lievelingsfilm!!
maar dilwale dulhania le jayenge doet het ook goed!!
the_president
03-01-2004, 20:43
Origineel gepost door chahraz
kuch kuch hota hai
das mijn lievelingsfilm!!
maar dilwale dulhania le jayenge doet het ook goed!!
idd, shoef shoef habibi hai is leuk
maar die ander doet het zeker goed...hoe heet is ook al weer :confused:
Narkotic
04-01-2004, 15:08
de nieuwste films van Sharukh Khan: Devdas, Chalte Chalte, Kal Hoo Na Ho
En natuurlijk ook Saathiya, Mushse Dosti Karoge, Dil Karishta,...
En gisteren nog een klassieker gezien van Amitabh Bahchan: Amar Akbar Anthony
Narkotic
04-01-2004, 15:10
Origineel gepost door Lady_moi
Ik ken name nie te ingewikkels..ma kheb er eentje gezien echt mooi over een meisje dat uitgehuwelijkt ging zijn terwijl ze een vriend had waarvan ze heel veel hield en ze loopt dan weg enzo en in einde mocht ze dan toch nog me hem trouwen en dan natuurlijkda dans en muziek echt prachtig
mooie lovestory hé ;)
Lady_moi
04-01-2004, 15:28
Origineel gepost door Narkotic
mooie lovestory hé ;)
Haha zeker :)
girlfriend007
04-01-2004, 17:11
Khabie Khusi Khabie Gham: Deze is Echt de moeite waard! Super mooie film met hele mooie liedjes!! Drama, Romantiek, plezier....alles wat je zoekt zul je echt in DEZE film vinden!!!
Kuch Kuch Hota Hai: Ook een hele mooie film met een lief verhaal. Zit vol grappige stukjes, maar is ondanks dit een serieuze film met de nodige drama. Ook een echt aanrader.
Chalte Chalte, Chori Chori, Mosti Dosti Karoge, Mohatbatain,
Devdas (echte mooie film) en Baghban.
Ik hoop dat je er iets tussen zult vinden wat je leuk vind.
Beslama :zwaai:
justmarried
03-04-2008, 02:19
dit is een leuke site je typt in bij google veohtv je download dit programma en maakt een account dan kan je allerlei films downloanden of online bekijken hindi films zo wel hele ouwe als de nieuwe suc6 er mee
Zin_An_Mami_Ino
07-07-2008, 13:26
Waar kan je films downloaden of online bekijken?
Alvast bedankt!!
hey je kan helemaal niet downloaden op die veoh gedoe:(
als je de programma hebt gedownload hoe doe je dattt???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.