Bekijk originele versie : De pil!
misssalima
30-05-2008, 22:29
Hallo allemaal..
Ik heb een serieuze vraag veel mensen vinden de pil niet goed.. voor de gezondheid.. wat als je aanstaande dat ook vind wat moet je dan.. hebben jullie tips...?
t gaat r niet om wat mense denken meid..
maar wat jij denkt vind, je zou hier met je aanstaande over moeten praten..
Tis uiteindelijk jullie beslissing tenzij je elke jaar aan de bak wilt met een zwangerschap:)Lijkt mij niet!!
maak een afspraak bij de huisarts die kan je verder helpen
Succes met je keuze
Bent_Ness20
31-05-2008, 22:41
je hebt ook andere anticonseptie middelen om zwangerschap te voorkomen,
je hebt de pil, pesarium, spiraaltje, condoom en zaaddodendezalf, en de keuze ligt bij jou waar je voor kiest en wat het beste bij je past
Marokkaantje001
01-06-2008, 09:27
Hallo allemaal..
Ik heb een serieuze vraag veel mensen vinden de pil niet goed.. voor de gezondheid.. wat als je aanstaande dat ook vind wat moet je dan.. hebben jullie tips...?
De pil is eigenlijk ook niet goed voor je gezondheid, omdat dit je hele lichaam ontregelt. Je wordt zeg maar kunstmatige cyclus door de hormonen die erin zitten, en niet door je eigen hormonen.
Als je nooit last van de Pil hebt gehad, dan zou ik hem als ik jou was gewoon verder nemen.Je aanstaande, wilt ie altijd sex met een condoom of dergelijke ? Het eerste jaar van het huwelijk een kind krijgen is niet altijd best,..
Praat er eens over.. Praten doet wonderen
tennisfreak
02-06-2008, 22:31
ja indd jullie moeten zelf kijken wat het beste is voor jullie beide want het gaat tenslotte om jullie sexleven en jullie moeten beiden tot een compromi komen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.