Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde én gelukkig zijn??????

Pagina's : [1] 2

elhabiba
18-09-2002, 14:32

salaam, ik heb een vraagje : :confused: Is er hier iemand die een relatie heeft,huwlijk,verloving,verkering,maak niet uit wat,en ook echt heeeeeel gelukkig is met zijn/haar partner???? Want ik heb zo een beetje de indruk dat liefde niet meer bestaat....(als het ooit bestaan heeft) liefs elhabiba

Jawairia
18-09-2002, 14:36
Heb geen relatie maar neem maar van mij aan dat liefde degelijk bestaat je moet alleen de juiste persoon tgen komen om dat te weten. Dus ik wacht nog op de juiste persoon, maar liefde bestaat degelijk, just believe it, then u can feel it.

Safa21
18-09-2002, 14:37
Het bestaat echt!!!! ik ben verloofd en ben SUPER gelukkig. met mijn Man heb ik alles wat ik maar wensen kan. Ik weet en vind het jammer dat ik niet voor vele anderen kan spreken, maar in mijn geval bestaat het ECHT. ik heb er gewoon geen woorden voor Liefs Safa

elhabiba
18-09-2002, 14:42
Origineel gepost door Safa21 Het bestaat echt!!!! ik ben verloofd en ben SUPER gelukkig. met mijn Man heb ik alles wat ik maar wensen kan. Ik weet en vind het jammer dat ik niet voor vele anderen kan spreken, maar in mijn geval bestaat het ECHT. ik heb er gewoon geen woorden voor Liefs Safa Woellah ben blij voor je en wens je alleen maar meer geluk,in sh allah. Misschien een persoonlijk vraagje(hoef niet te antwoorden als je niet wilt hoor)hoe wist je nou dat hij "de ware"is???? liefs elhabiba

CHICAx
18-09-2002, 14:53

Ik geloofde er wel altijd in. Maar nu even niet meer. :( Inschallah komt het wel weer goed. Alles lmekteb meid, dus wacht gewoon rustig af :zwaai:

Safa21
18-09-2002, 14:57
Ik wist het gewoon, heb het altijd geweten! Zoiets dat voel je, en nee het voelt niet als verliefdheid. Het is een gevoel dat andere jongens je helemaal niets meer doen! alleen hij telt...ben ik heel blij om, want hij is altijd de enige voor mij geweest. De eerste en de laatste :Liefs Safa

CHICAx
18-09-2002, 14:59
Origineel gepost door Safa21 Ik wist het gewoon, heb het altijd geweten! Zoiets dat voel je, en nee het voelt niet als verliefdheid. Het is een gevoel dat andere jongens je helemaal niets meer doen! alleen hij telt...ben ik heel blij om, want hij is altijd de enige voor mij geweest. De eerste en de laatste :Liefs Safa Wens je alle geluk van de wereld toe :)

elhabiba
18-09-2002, 15:05
Origineel gepost door Safa21 Ik wist het gewoon, heb het altijd geweten! Zoiets dat voel je, en nee het voelt niet als verliefdheid. Het is een gevoel dat andere jongens je helemaal niets meer doen! alleen hij telt...ben ik heel blij om, want hij is altijd de enige voor mij geweest. De eerste en de laatste :Liefs Safa :verliefd: zooo zag je er uit niet waar?!?!! :p

Safa21
18-09-2002, 15:42
Thanxx Chika!! ElHabiba: nee joh zo zag ik er niet uit (nu wel ja) ik was heel verlegen, durfde hem niet te zeggen wat ik voor hem voelde en hij durfde het ook niet te zeggen, het heeft heel lang geduurd (vriendschap) voordat we elkaar ontmoet hebben en toen sloeg inderdaad de vonk over en nu gaan we trouwen Wat wil je nog meer Liefs safa

Safa21
18-09-2002, 15:43
Sorry->> CHICA Liefs safa

Selly
18-09-2002, 16:03
Ook ik was bijzonder sceptisch wat liefde en vooral liefde in de marokkaanse maatschappij betrof. Kan nu volmondig zeggen: JA het bestaat zeker! Ik ben nu 2 jaar getrouwd en ik ben nog steeds zo gelukkig als in het begin, zo niet nog gelukkiger nu ik ons kindje verwacht! Het komt vanzelf wel, just keep up the faith !

Tangerio
18-09-2002, 16:07
De nacht vol met sterren, de dag vol met regen De ogen die glinsteren als het licht in het duister Ik wacht op de dag, de dag dat ik alles wensen kon De dag dat ik kan zeggen, ik ben gelukkig De dag die ik nooit zal vergeten De dag die eeuwig in mijn geheugen blijft De dag dat je wakker wordt en het leven met volle liefde tegemoet gaat De dag dat je, echt geluk ervaart, echt geluk beleeft De dag dat je, echte liefde krijgt, echte liefde geeft De dag dat, alles eindelijk mee zit, je haast lijkt te zweven De dag dat je, met je grootste liefde samensmelt Deze gedachten doen mij beven, Deze gedachten geven mij zin in het leven Het leven vol verrassingen.

Safa21
18-09-2002, 16:07
Selly ik ben heel blij voor je!! je bent een prachtig voorbeeld! Veel geluk met je Kindje (mag ik vragen hoever je al bent?) Liefs Safa

yach
21-09-2002, 23:06
Hi ik ben ook verloofd en ben echt super gelukkig.... De jongen waar ik mee verloofd ben is echt super goed wat een prachtige karakter daar gaat het om als je daar naar kijkt komt het van zelf wel goed niet naar z'n kleding of kapsel maar puur de binnenkant wens jullie ook veel succes en hoop dat iedereen even gelukkig wordt als mij...

Junkie
22-09-2002, 00:45

In een huwelijk is de scheidslijn tussen haat en liefde flinterdun.

Pagina's : [1] 2