Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar zijn de moeslimien????!!!

Pagina's : [1] 2 3

NAOUALNORA
01-01-2004, 22:58

Salaam wa aleikom, Weten jullie wat ik me heel vaak afvraag??? Dat is waar de islam is gebleven. Vooral bij de meisjes. De meeste jongens voelen zich nog wel moslim geloof ik. Eigenlijk kan ik niet veel vertellen over de jongens maar wel over meisjes.Vroeger was het heel anders. De meisjes zaten vaak thuis en gingen van school ook meteen naar huis. Tegenwoordig als ze 18 zijn en ze hebben een OV dan zwerven ze overal rond. Spijbelen zijn ze goed in en andere steden verkennen al helemaal. (Ik geloof best dat er meisjes zijn die dat niet doen want die ken ik zelf ook wel.) Niet iedereen is hetzelfde en ik ga niet iedereen over 1 kam scheren. Maar ik vindt het een schande. Tegenwoordig vinden ze het heel normaal om een vriend te hebben en om met hem te zoenen. En het ergste is....... ze zijn er ook nog trots op. De marokkaanse meisjes vergelijken zich met de Koeffaar en ze denken dat ze dit wel moeten doen anders passen ze zich niet goed genoeg aan. Ben je dan de hele islam vergeten????Ben je niet bang voor wat er later met je gebeurd???.................. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: .......................... Ik kan me best voorstellen dat je iemand heel erg leuk vindt, want dat is ook heel normaal. Maar als je elkaar beter wil leren kennen dan kan dat ook als vrienden. Je kunt gewoon met elkaar praten over dingen die je belangrijk vind. Waarom laat je hem je meteen aanraken?? Liefde is hartstikke mooi maar doe het dan op een halal manier.Vindt je elkaar echt hartstikke leuk en zegt hij dat hij van je houdt?? Vraag hem dan met je te verloven.(Als het een nette jongen is dan vraagt hij het wel en wil hij je waarde niet verlagen)Kijk wat hij voor zijn zus zou willen.Dat moet hij toch eigenlijk ook voor jou willen als hij echt van je houdt??? Denk er heel goed overna en je komt wel achter de waarheid. Ik wil gewoon dat jullie eens goed nadenken over wat er allemaal gebeurd op deze wereld. Als mensen ziek zijn en bijna overleiden dan krijgen ze spijt en willen ze graag nog een kans maar dan is het te laat............. Ik wil geen heilig boontje lijken en ik weet dat ik negatieve reacties zal krijgen maar ik hoop dat een aantal van jullie hier overna gaat denken. allah yehdikom!

sneakynawal
01-01-2004, 23:00
:goedzo:... zo denk ik er ook over :)

Lady_moi
01-01-2004, 23:06
Amien Nothing but the true :goedzo:

Samiatje
01-01-2004, 23:53
Tbarkallah 3lik oegt Moslima, eg goed van je en ik denk r ook so over egt waar, maar jah wie luistert naar je , t gaat de ene oor in en de andere weer dr uit, bij sommige gaat t r niej eens in:s majah Geli 3allah Allah oe safi... Grtz, Oegt Moslima

habrish
02-01-2004, 00:16

Sellaam oe 3aleikom !!!! Wat je hebt ingetypt vind is echt belangrijk voor de dames maar je hebt volgens mij goed/lang over nagedacht om dit allemaal in te typen he..?? Maar 't klopt helemaal.. Ik vind het echt goed van je dat je dit allemaal zo goed kon vertellen.. En ik hoop dat anderen ook gaan reageren op je verhaal.. EN VOORAL DE DAMES vind ik wel belangrijk voor ze en hoe ze erover denken, Die dat doen die zullen zich zeker schuldig voelen, En wat ik jou nu wil zeggen is.. Dat je zeer veel Hasanat bij Allah hebt echt waar

NAOUALNORA
02-01-2004, 00:24
Ik heb er juist helemaal niet lang over nagedacht. Zo denk ik erover en ik kon gewoon aan 1 stuk doortypen. Maar jij ook bedankt voor je reactie.hahahaha. :zwaai:

habrish
02-01-2004, 01:20
Sellaam Nou!! ik vind het echt knap voor je hoor.. Dat je dit allemaal uit je hoofd hebt kunnen vertellen zonder om er over na te denken! (Allah Jouhibbo el3afoua Wa Ya3fou 3ani ECHTE Elmoslim/a) dus als je gaat bidden en hem voor vergevenis vraagt.. dan neemt hij het van je aan En vergeeft hij je Inshallah. dus iedereen die fout denkt te zijn.. DOE HET OMDAT HET NOG KAN..!!!!!!! als je Iemand bent die droomt om naar elJanna te gaan!! Doe het dan!!! het kost bijna geen tijd om te bidden. En het kost je helemaal niets om goed te zijn met mensen!! Als jij doet wat allah van je vraagt.. Dan zal allah doen wat jij van hem vraagt!!!!!!!!! niet yarabbi ik wil dit of dat.. zonder dat jij niets voor hem doet. Tuuurlijk komt er niks van uit.. Groetjes Mr Habrish

AbaHoeCh
02-01-2004, 02:31
NAOUALNORA ben blij dat ik niet de enigste ben die zo denkt. :) Ik was echt een tijdje aan het denken of dat ik de enigste boerin ben ofzo die zo dacht. :maf:

Moslima_05
02-01-2004, 21:52
Masha-allah!! :) Moge Allah alle moslims het goeie pad volgen... Emien...

miss_saliha
02-01-2004, 22:14
meid tbarekellah 3lik...ik denk er gelukkig ook zo over. thallay... groetjes saliha :zwaai:

NAOUALNORA
02-01-2004, 22:23
Origineel gepost door AbaHoeCh NAOUALNORA ben blij dat ik niet de enigste ben die zo denkt. :) Ik was echt een tijdje aan het denken of dat ik de enigste boerin ben ofzo die zo dacht. :maf: Hey ;) , Nee ik denk dat er wel meer mensen zijn die zo denken. Niet iedereen durft het toe te geven omdat ze anders denken dat ze worden aangezien als de achterlopers. Ze proberen zich goed te houden door verkeerde dingen te doen. Dan zijn ze ze3ma moderne moslims (uhum). Maar gelukkig zijn er toch nog mensen die het er met me eens zijn. Beslama!!! :zwaai:

CharLie_Da
03-01-2004, 01:36
Mezain eindelijk een tetouania die nadenkt. :D

AbaHoeCh
03-01-2004, 01:45
Origineel gepost door NAOUALNORA Hey ;) , Nee ik denk dat er wel meer mensen zijn die zo denken. Niet iedereen durft het toe te geven omdat ze anders denken dat ze worden aangezien als de achterlopers. Ze proberen zich goed te houden door verkeerde dingen te doen. Dan zijn ze ze3ma moderne moslims (uhum). Maar gelukkig zijn er toch nog mensen die het er met me eens zijn. Beslama!!! :zwaai: Ja ik vind dat er veel meer meiden het moeten toegeven en dat ze niet gewoon hun vriendinnen volgen en ook een vriend nemen gewoon om erbij te horen. ps: Ik bedoel niet ALLE meiden, voor ik hier word aangevallen.

SweetRose
03-01-2004, 01:46
Lhamdolilah ;)....Kbegon al zelf aan mezelf te twijfelen ...Klas alleen hier op het forum relatie hier relatie daar sex hier sex daar..kdacht echt damn..ben k nou de enigste die zoiets nog nooit heeft meegemaakt..uitgaan etc. Maar lhamdolilah mag k zeggen. Kmag me ZEKER NIET laten beïnvloeden door diegene die dat wel doen (Allah zal hen wel op het rechte pad leiden incha Allah)...:zwaai:

Bachelorette
03-01-2004, 01:50

Om eerlijk te zijn vind ik het niet eerlijk wat jij hier beschrijft. Dat deze meisjes dingen doen, die onze heren al jarenlang deden, en gelijk worden afgekeurd Ik snap je volkomen en ben het ook met je eens, alleen IT TAKES TWO TO TANGO ;)

Pagina's : [1] 2 3