Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat voor persoon ben jij ...

Pagina's : [1] 2

Da_flow
18-09-2002, 14:22

Dit komt uit mijn sollicitatiebrief en is derhave op waarheid berust ... ;) "Mijn capaciteiten en vaardigheden bieden een goede basis voor uitbouw binnen uw organisatie. Zo kan ik uitstekend; zelfstandig werken en initiatief nemen. Mijn sterkste punten liggen echter in de beheersing van veler aspecten van het proces-, en projectmatig werken. Vooruitstrevendheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid zijn eigenschappen die bij mij vaak naar voren komen. Tenslotte ben ik iemand die ontzettend leergierig is en derhalve erg veel waarde hecht aan persoonlijke ontwikkeling op diverse terreinen." Nu jullie ... :)

Safa21
18-09-2002, 14:24
Ik ben lief.............................................. .................................................. .................................................. .................................................. ................................ Is dat genoeg?? :Liefs Safa

Da_flow
18-09-2002, 14:26
Nope iedereen is lief :kwaad:

Safa21
18-09-2002, 14:27
Nou oke iets uitgebreider dan.. Ik ben zorgzaam en gehoorzaam EN LIEF' Liefs Safa

elhabiba
18-09-2002, 14:39

ik ben heeeeeeeeeeeel errrreeeeeeeeeg.........kattig ,met wie het verdient :stout: Is toch wel een aantrekkelijke eigenschap :D liefs elhabiba :zwaai:

Tifah
18-09-2002, 14:45
/me is psycho!!!

Da_flow
18-09-2002, 14:47
Leuke mensen hiero, psycho's .. katten en ga zo maar door :)

elhabiba
18-09-2002, 15:22
Origineel gepost door Da_flow Leuke mensen hiero, psycho's .. katten en ga zo maar door :) wat dacht je van zoiets :ego: maar dit slaat meer op mij :zweep: liefs :zwaai: :zwaai:

Cina
18-09-2002, 15:35
Origineel gepost door Da_flow Dit komt uit mijn sollicitatiebrief en is derhave op waarheid berust ... ;) "Mijn capaciteiten en vaardigheden bieden een goede basis voor uitbouw binnen uw organisatie. Zo kan ik uitstekend; zelfstandig werken en initiatief nemen. Mijn sterkste punten liggen echter in de beheersing van veler aspecten van het proces-, en projectmatig werken. Vooruitstrevendheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid zijn eigenschappen die bij mij vaak naar voren komen. Tenslotte ben ik iemand die ontzettend leergierig is en derhalve erg veel waarde hecht aan persoonlijke ontwikkeling op diverse terreinen." Nu jullie ... :) Moeilijke woorden, die in feite niets concreets zeggen...:stout: Oh ja...ik ben kritisch en af en toe behoorlijk irritant :D

Junkie
22-09-2002, 01:38
Ik ben iemand die met minimale inspanning een maximaal resultaat wil behalen, hetgeen mij door zeer doelmatig te werken ook vaak gelukt. Bij het aanvaarden van een opdracht stel ik eerst een strategie op (het zogenaamde planmatig werken), hierdoor kan ik het me permitteren regelmatig te laat op het werk te verschijnen, zonder dat het rendement t.o.v. andere werknemers eronder zal lijden. Tevens stelt mijn effectieve aanpak mij in staat om extra koffie en rookpauzes in te lassen.

ffeiza
22-09-2002, 01:49
SIRE durf normaal taal te vragen... ..ik haat die stoere woordjes...ze3maaa ik ben goed in nederland..(nmaar ik gebruik ze oook in soll..brieven hoor:D) zoals cina zei..moeilijk maar weinigzeggend hahaha ik ben gek.....ziek...lief...gek.....gek

AmathuAllah
25-09-2002, 17:45
Hmm wie en hoe ik ben? Ok ik zal jullie vertellen wie en hoe ik ben insha Allah ;) Ik ben een moslimvrouw Liefdevol, beleefd en trouw Trouw aan mijn hiijeb De trots die ik heb Vol trots zal ik het dragen En mij niet tot de kafira verlagen Mijn hoofddoek is me wel verplicht Het alleen tonen van handen en gezicht De rest van mijn lichaam is privé Daar pronk ik niet mee Door mijn nette kleding zullen mijn verleidelijke lichaamslijnen Uit het oog van de jagende mannen verdwijnen Dit is absoluut geen onderdrukking Maar een echte opluchting Zo heb ik geen last van vervelende blikken Van mannen die op vrouwenlichamen kicken En doordat ik mijn hals, benen en armen niet zal ontbloten Word ik niet wellustig aangekeken of nagefloten Ik ben nu eenmaal geen schilderij Dus loop ik make-up-vrij Zo blijft mijn schoonheid voor mij alleen En niet voor de vele mannen om mij heen Mijn ogen zal ik neerslaan Als ik een man voor me zie staan Want een blik zegt vele dingen Vaak met verkeerde bedoelingen Dus zal ik hem niet aan kijken Om mijn respect te laten blijken Mijn schoonheid is niet te vinden in mijn uiterlijk. Dat is niet het belangrijkste, maar juist het innerlijk Zo vindt je mijn schoonheid in mijn goede hart Wit van goedheid in plaats van zwart Vol liefde en goedheid gevuld Vol behulpzaamheid en geduld En mijn mooiste schoonheid Is mijn godvruchtigheid De islam behandelt de vrouw met respect En ziet haar niet als een lustobject Ze is er niet voor de mannelijke lol Een vrouw is geen sexsymbool Nou ik hoop dat dit voldoende ;) a salaam alikoem :zwaai:

emsoem
25-09-2002, 20:19
ik moet altijd wel lachen of ik nou huil of ik nou praat ik moet lachen!!!! sta voor iedereen open!!! kan veeeel praten (soms te snel dan versta je niet wat ik zeg hahaa) en ben erug sweet(ze3ma ze3ma):hihi: en nog veeeeeeeeel meer!!! =emsoem=

camjo
25-09-2002, 20:45
Origineel gepost door Da_flow Dit komt uit mijn sollicitatiebrief en is derhave op waarheid berust ... ;) "Mijn capaciteiten en vaardigheden bieden een goede basis voor uitbouw binnen uw organisatie. Zo kan ik uitstekend; zelfstandig werken en initiatief nemen. Mijn sterkste punten liggen echter in de beheersing van veler aspecten van het proces-, en projectmatig werken. Vooruitstrevendheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid zijn eigenschappen die bij mij vaak naar voren komen. Tenslotte ben ik iemand die ontzettend leergierig is en derhalve erg veel waarde hecht aan persoonlijke ontwikkeling op diverse terreinen." Nu jullie ... :) Ik ben Loyaal..en te vertrouwen.

beppie_truus
25-09-2002, 21:08

ik ben heel aardigggggg

Pagina's : [1] 2