Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen alleen op vakantie..wat vind jij????

Pagina's : [1] 2 3 4

Tinkeltje
01-01-2004, 22:56

Dag allemaal.... Wat vinden jullie van het feit dat Marokkaanse vrouwen op vakantie gaan naar een land zonder hun ouders of broers of wat dan ook. Is dit in jullie ogen mogelijk of niet...geef je mening!!!!!!!!!!!!! Ciaooooo

bent_Quemado
03-01-2004, 01:16
Sorry, ik kan hier echt niet bij! Snap de hele vraagstelling niet. Maar als ik zo vrij mag zijn men mening te delen.... waarom zou dat niet kunnen? Je kunt het gedrag van de een de ander niet aanrekenen. Met andere woorden... er zijn veel meiden die zich kunnen gedragen... en daar ben ik er een van!!! Ik ben afgelopen vakantie... zomervakantie, alleen op vakantie geweest... Al Hoceima welliswaar, geen vreemd land, maar zonder ouders, broer of dergelijke... Men broer is naar Turkije geweest, en ik had geen zin in een vreemd land! BtW, aankomende zomer zijn we van plan naar Barcelona te gaan... zonder ouders, met nichten en neven!!! Het is geen zonde.... toch? Mickey blue eyes.

Tinkeltje
03-01-2004, 19:03
Heey bent Quemado...ik zal het nog iets beter uitleggen...ik heb het dus over dames die inderdaad alleen op vakantie gaan met vriendinnen of nichten etc. Het gaat er hierbij om dat er geen ouders, broers bij zijn (mahram). Ik heb hier echt helemaal niet tegen, vindt het juist alleen maar geweldig dat dit mogelijk is....ik wou dat ik naar barcelona op vakantie kon gaan met een groep vriendinnen....lijkt me geweldig!!!!!! Misschien ooit, who knows...........

Norah
03-01-2004, 19:19
Origineel gepost door Tinkeltje Heey bent Quemado...ik zal het nog iets beter uitleggen...ik heb het dus over dames die inderdaad alleen op vakantie gaan met vriendinnen of nichten etc. Het gaat er hierbij om dat er geen ouders, broers bij zijn (mahram). Ik heb hier echt helemaal niet tegen, vindt het juist alleen maar geweldig dat dit mogelijk is....ik wou dat ik naar barcelona op vakantie kon gaan met een groep vriendinnen....lijkt me geweldig!!!!!! Misschien ooit, who knows........... Ik denk dat je het steeds vaker gaat zien dat marokkaanse meiden zonder ouders of broers op vakantie gaan. Op zich niets mis mee, het is niet zo dat je gelijk alle dingen doet die uit den boze zijn, alhoewel de marokkaantjes meestal wel zo denken.

Sabra1976
03-01-2004, 20:24

Ik vind het wel kunnen. Maar ik vind wel dat je je moet gedragen, en niet opeens de beest gaan uithangen, alles wat verboden is gelijk doen, terwijl je dat thuis ook niet doet. Een paar jaar terug ben ik op vakantie geweest met een vriendin, dat was echt een te gekke reis. Dus behave yourself en er is niets aan de hand. Groetjesss Sabra

Tarkiztia
03-01-2004, 22:54
ja ik ben het ook eens met sabra, ...........want dat vertrouwen dat je krijgt moet je niet schenden, het is denk ik gewoon een kick om die zelfstandigheid als marokkaanse meid zijnde te mogen ontwikkelen, weet dan daarmee om te gaan zou ik zeggen

miss_saliha
03-01-2004, 23:27
Origineel gepost door latifaaa Het is voor een vrouw haram om te reizen zonder mahram. Tuurlijk lijkt het mij ook gaaf om op vakantie te gaan met mijn vriendinnen, maar helaas het kan gewoon niet. precies...wij hebben zoveel te willen maaar het kan gewoon niet! hoe graaag we het ook willen...jammer genoeg :(

Sweet_Diamond
03-01-2004, 23:59
Origineel gepost door latifaaa Het is voor een vrouw haram om te reizen zonder mahram. Tuurlijk lijkt het mij ook gaaf om op vakantie te gaan met mijn vriendinnen, maar helaas het kan gewoon niet. Juist!! Met een man erbij voel je je ook een stuk veiliger hoor.....

carina
04-01-2004, 22:16
Nou ik vind dat het absoluut moet kunnen! Het was geloof ik al gezegd het ene grietje is het andere niet. Wat ik niet begrijp van veel Marokkaanse vrouwen is dat ze het de Marokkaanse mannen zo gemakkelijk maken....?! Waarom zou een meisje dat recht niet hebben en een jongen wel...?! Ik ben nog steeds niet overtuigd van deze achterlijke en kromme gedachtengang! Maar goed ieder voor zich en Allah(swt) voor ons allen! Ciao, Ciao

alhoceima_boy15
04-01-2004, 22:37
dat moet wel kunnen :)

SabroenDjamiel
04-01-2004, 22:44
Neen ik vind het nie kunnen, klaar uit!....En waarom zou je met vriendinnen op vakantie gaan?....Integratie ofso?....3la denkwijze van sommige Marokkaanse meisjes!....Een vrouw behoort te reizen met een mahram ( broer, vader, echtgenoot), en niet met een vriendin of nichten en neven!....Sta echt te kijken van sommige reactie's, damnn zijn jullie zo vrij opgevoed of wa?....

Najiha
05-01-2004, 09:24
Ik heb eens alleen gereisd met nichten ik had geen keus.Ik vroeg om mijn broer mee te gaan hij wou niet toen vroeg mijn nichten hun broers om mee te gaan en ze wouden niet op vakantie gaan. Iedereen roept haram maar als je geen keus hebt en je wilt op vakantie en om iemand een maharam mee te nemen en niemand wilt mee ja dan zit je daar. Ik heb tijdens de reis getrouwde vrouwen ontmoet die alleen op reis gingen zonder hun man zwanger nog ook.IK vroeg waar is je man?? Ja hij kon niet mee gaan kreeg geen lang verlof van de baas!!Iwa ja ...

Sabra1976
06-01-2004, 13:30
Een vraag aan de meiden die negatief staan tegenover meisjes die alleen of in groepen reizen. Hoe gaan jullie naar school of werk? gaat je vader of broer altijd mee? en wachten ze tot jullie weer buiten komen? Mvg, Sabra

C_OUJDIA
06-01-2004, 15:29
Alleen op vakantie gaan..Daar is niks mis mee... Zelf weet je waar je grenzen liggen. Als je sterk in je schoenen staat dat weet je wat wel kan/mag en wat niet.

Kusje
06-01-2004, 16:42

Origineel gepost door Nawera Neen ik vind het nie kunnen, klaar uit!....En waarom zou je met vriendinnen op vakantie gaan?....Integratie ofso?....3la denkwijze van sommige Marokkaanse meisjes!....Een vrouw behoort te reizen met een mahram ( broer, vader, echtgenoot), en niet met een vriendin of nichten en neven!....Sta echt te kijken van sommige reactie's, damnn zijn jullie zo vrij opgevoed of wa?.... Sommigen zijn inderdaad vrij opgevoed...en uit regilieus oogpunt gezien: laat mensen in hun waarde.

Pagina's : [1] 2 3 4