Bekijk originele versie : Hoofd doek players !!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
coalitiegenoot
01-01-2004, 19:33
Wie is er wel eens versierd door een chick met hoofd doek?
Dat is geen prettige ervaring als zo een wijf je aanstaart met haar hartklagende ogen en ook nog taal tegen je gaat spreken van klaag me maar aan als ik je niet beval…
Die wijven zijn gewoon slechte vertegenwoordigers van de islam doe het goed of niet..
Waar gaat de wereld heen? Moge allah jullie droogte bezorgen. Voor even voelde ik me jood :kwaad:
Een meisje met een hoofddoek wil niet zeggen dat ze heilig is en dat ze niks doet dat harem is.
Sommige meiden met hoofddoek weten niet eens waarom ze een hoofddoek dragen. Dus dat versier gedoe is nog maar een begin!!
coalitiegenoot
01-01-2004, 19:40
Origineel gepost door Hoceima_laila
nog noooooooooooit meegemaakt,
jaja we hebben hierzo zo hoofd doek player :o
mocromagic
01-01-2004, 19:41
Origineel gepost door coalitiegenoot
Wie is er wel eens versierd door een chick met hoofd doek?
Dat is geen prettige ervaring als zo een wijf je aanstaart met haar hartklagende ogen en ook nog taal tegen je gaat spreken van klaag me maar aan als ik je niet beval…
Die wijven zijn gewoon slechte vertegenwoordigers van de islam doe het goed of niet..
Waar gaat de wereld heen? Moge allah jullie droogte bezorgen. Voor even voelde ik me jood :kwaad:
:huil: zeker traumatisch....al helemaal als word aangestaard en je bent zelf ook een meid!!! :rolleyes:
Lady_moi
01-01-2004, 19:43
Ik draag hoofddoek ma da wil nie zegge dak achter gasten ga lopen se :rolleyes: ik wil nie de heilige uithangen dus JA ik heb wel es een relatie gehad eentje maar :jammer: ma jullie wijve zonder hoofddoek zijn nie bter se jullie neuke erop los kunt ge van mij nie zegge :)
sweet_nadoria
01-01-2004, 19:46
Allah ie starr ..
Dat die meiden zich dan niet schamen, ik zou me doodschamen !!
Moge Allah ons van het kwade behoeden, Ameen
Liefs,
S. Nadoria
AlHoceima_Leila
01-01-2004, 19:48
Origineel gepost door Lady_moi
Ik draag hoofddoek ma da wil nie zegge dak achter gasten ga lopen se :rolleyes: ik wil nie de heilige uithangen dus JA ik heb wel es een relatie gehad eentje maar :jammer: ma jullie wijve zonder hoofddoek zijn nie bter se jullie neuke erop los kunt ge van mij nie zegge :)
Niet iedereen over 1 kam heen scheren
Lady_moi
01-01-2004, 19:51
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
Niet iedereen over 1 kam heen scheren
Of ik nu iedereen me ne kam scheer of me ne scheermes who cares :)
AlHoceima_Leila
01-01-2004, 19:52
Of ik nu iedereen me ne kam scheer of me ne scheermes who cares :)
ikke he anders zou ik het niet zeggen of niet ?
Lady_moi
01-01-2004, 19:55
ikke he anders zou ik het niet zeggen of niet ?
But Moi dont care ;)
wejoooo als jullie eens willen weten wat voor meisjes hier wonen oo my god je wilt niet weten ze gedragen zich als gezja thuis maar zodra ze de straat op gaan doen ze de lange kleren uit en de strakke korte kleren aan ... ze komen stiekem naar schoolfeesten en trekken daar korte topjes aaan met heupbroeken.. wat is dat man ... make-up van hier tot tokyo en drugs mag er van hun ook wel wezen plus drank ewa je weet... dat vind ik echt super erg dan schaam ik me gewooon voor hun... dan heb ik echt zoiets van wil je de **** uit hangen ga dan naar de wallen ... maar goed dat wilde ik effe toevoegen hiero laterzzzzzzzz
AlHoceima_Leila
01-01-2004, 19:57
But Moi dont care ;)
Mabrouk !
Lady_moi
01-01-2004, 20:07
Mabrouk !
Jij ook :stout:
ilham2222
01-01-2004, 20:10
kijk naar wat jij wil :fucyc: zien.....
AlHoceima_Leila
01-01-2004, 20:19
Jij ook :stout:
Neeh dank je
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.