Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een dubbele bruiloft?

ikrammm
01-01-2004, 18:56

Er werd me net gevraagd of ik dit wilde, maar ik weet het eigenlijk niet. Twee bruiloften in 1 zaal, broers dezelfde dag gaan trouwen, en ik als 1 van de bruid. Hoe gaat dit dan? Wie heeft dit wel eens meegemaakt in marokko of hier? Wat vond je hiervan? Groetjes

soennia83
01-01-2004, 19:20
Cooooooooool lijkt me dat...en lekker goedkoop... Maar Ze zeggen toch dat als twee bruiden elkaar tegenkomen dat het ongeluk brengt( Vind het zelf bull maar goed).. wel apart....nooit gezien.. wasalaam

Bent_Fes
01-01-2004, 19:23
Het kan, mijn nicht in mijn marokko heeft dat ook gedaan. Maar ik zou dat persoonlijk niet willen. Ik bedoel het is MIJN feest, en ik wil al dat alle aandacht naar mij en mij mannetje gaat, en niet ook naar dat andere bruidstel.. het lijkt me gewoon 3 x niets!! klinkt een beetje ego, maar zo denk ik er over.

ikrammm
01-01-2004, 19:59
Origineel gepost door Bent_Fes Het kan, mijn nicht in mijn marokko heeft dat ook gedaan. Maar ik zou dat persoonlijk niet willen. Ik bedoel het is MIJN feest, en ik wil al dat alle aandacht naar mij en mij mannetje gaat, en niet ook naar dat andere bruidstel.. het lijkt me gewoon 3 x niets!! klinkt een beetje ego, maar zo denk ik er over. Hoe ging dat ongeveer dat van je nicht in Marokko? Ik zelf zou het erg leuk vinden, maarhet wordt dan inderdaad niet alleen mijn feest. Maar misschien zijn er meer pluspunten dan minpunten? Wie kan me helpen met nog meer advies?

Bent_Fes
01-01-2004, 20:16

Tja als jou het leuk zou lijken dan moet je het doen, maar ik kan je vertellen dat er meer min punten aan zijn dan pluspunten! Je moet rekening houden met wat zij willen (zaal, eten etc), welke negaffa....en je moet natuurlijk ook veel meer mensen gaan uitnodiging, omdat er ook andere familie bij is betrokken (van de andere bruid bv). Dus je moet ook een extra grote zaal vinden. En je zit ook met tijd gebrek..want elke bruidstel moet natuurlijk een rondje maken, bij elke verkleedpartij. Denk er goed over na!

ikrammm
01-01-2004, 20:21
Origineel gepost door Bent_Fes Tja als jou het leuk zou lijken dan moet je het doen, maar ik kan je vertellen dat er meer min punten aan zijn dan pluspunten! Je moet rekening houden met wat zij willen (zaal, eten etc), welke neggafa....en je moet natuurlijk ook veel meer mensen gaan uitnodiging, omdat er ook andere familie bij is betrokken (van de andere bruid bv). Dus je moet ook een extra grote zaal vinden. En je zit ook met tijd gebrek..want elke bruidstel moet natuurlijk een rondje maken, bij elke verkleedpartij. Denk er goed over na! Gingen de bruiden om en om showen, of allebei tegelijk? Gaat alle aandacht naar de mooiere bruid? Hoe voelde jij dat toe je bij de trouwfeest van je nicht was.

shaimagirlie
01-01-2004, 20:39
persoonlijk lijkt het mij niks. omdat het gewoon te druk wordt en mensen gaan weer zitten kijken welke bruid mooier is enzo

Bent_Fes
01-01-2004, 21:16
Origineel gepost door **Ilham** Gingen de bruiden om en om showen, of allebei tegelijk? Gaat alle aandacht naar de mooiere bruid? Hoe voelde jij dat toe je bij de trouwfeest van je nicht was. Nou ik vond het nogal rommelig, maar het was wel gezellig....de bruiden ging om en om showen, ja en voor de rest kan ik niet echt oordelen waar de aandacht naar toe ging, mijn aandacht ging natuurlijk het meest naar mijn nicht, dat spreekt voor zich. maar de feest was wel pas laat klaar (6 uur in de ochtend ofzo), maar ja dat kan allemaal omdat het in marokko gehouden is, en daar hoef je niet aan een bepaalde tijd te houden. Zoals hier in NL, sommige zalen willen bijvoorbeeld dat je om 1/2 s' nachts klaar bent. Dus het is wel te doen als je het in Marokko houd, hier word het wel moeilijk ivm tijdgebrek etc.

ikrammm
01-01-2004, 21:21
Thanx BEnt_fes, je bent een schat voor het beantwoorden!

Bent_Fes
01-01-2004, 21:25
Origineel gepost door **Ilham** Thanx BEnt_fes, je bent een schat voor het beantwoorden! Graag gedaan meid, any time... ;) En mag ik vragen wanneer de bruiloft gaat plaats vinden, en van wie het idee afkomstig is om een dubbele bruiloft te houden??

ikrammm
01-01-2004, 21:37
Het idee kwam van de vader van de broers vandaan. Beide broers stemden in. Werd net aan mij gevraagd of ik het wat vond? Bruiloft is gepland in de zomervakantie 2004 insa allah Beslamma :zwaai:

qamar_always
01-01-2004, 21:46
Origineel gepost door **Ilham** Het idee kwam van de vader van de broers vandaan. Beide broers stemden in. Werd net aan mij gevraagd of ik het wat vond? Bruiloft is gepland in de zomervakantie 2004 insa allah Beslamma :zwaai: moge allah je huwelijk zegenen :)

SweetRose
02-01-2004, 00:21
Hmm een dubbele bruiloft zou ik ZEKER nooit willen doen. Persoonlijk vind ik dat die dag MIJN dag moet worden en niet mijn dag en ook van HAAR. Alle aandacht moet dan naar MIJ komen en niet naar ons beiden. VIND IK PERSOONLIJK é. M'n broers zijn wel in dezelfde week getrouwd dat wel :D..Maar is zeker anders dan een dubbele bruiloft...

zinne79
02-01-2004, 12:17
Mijn broers zijn in de zomer van 2002 op dezelfde dag getrouwd....Omdat mijn broers tweeling zijn wou mijn pa altijd dat ze tegelijk gingen trouwen, maar 1 van de tweeling was al in 1999 getrouwddus bleef de andere tweeling en mijn oudste broer over en die vierden het samen, dus ging toch de wens van mijn pa in vervulling! Ik moet zeggen dat het erg leuk was, maar wel extra druk want je hebt meer familie erbij en qua tijd was het ook haasten..De ene bruid hadden we om20.00 opgehaald en de andere rond 22.30 dus waren ze pas in de ochtend klaar met het feest en de bruidjes vonden dat ook niet zo leuk, en te laat begonnen en te laat klaar..dus.Qua aandacht was het zoiets van, wie is knapper?Welke broer is leuker? Dat sloeg nergens op en qua families van de bruidjes die wouden telkens de aand8 naar zich toe trekken soort concurrentie zeg maar. Ik zou het niet willen, wat de anderen ook hier zeiden.Het is JOUW dag en jahhh op zo een dubbele dag moet je de aandacht verdelen.Een van mn schoonzussen die dacht dat het wel meeviel. maar achteraf zou ze het niet weer doen.Die andere vond het wel leuk, ,dus ieder denkt daar anders over. Ik hoop dat het een mooie dag mag zijn voor jou en je man!!Allah Iekemel Bighair..

VirtualAngel
02-01-2004, 14:41

Origineel gepost door SweetRose Hmm een dubbele bruiloft zou ik ZEKER nooit willen doen. Persoonlijk vind ik dat die dag MIJN dag moet worden en niet mijn dag en ook van HAAR. Alle aandacht moet dan naar MIJ komen en niet naar ons beiden. VIND IK PERSOONLIJK é. M'n broers zijn wel in dezelfde week getrouwd dat wel :D..Maar is zeker anders dan een dubbele bruiloft... Hier ben ik het mee eens!! Alle aandacht moet naar MIJJJJJJJJ!!! :D Ik zou het het nie doen hoor ilham, ik denk dat er meer min dan pluspunten aan zo'n dubbele bruiloft zitten... :zwaai: