Bekijk originele versie : moslims......ohohoh
Hallo allemaal!
Ik moet iets van mijn hart luchten..... Is het jullie niet opgevallen dat op dit moment de moslims vreselijk de zonde bok zijn!!
kijk naar die twee aanslagen in turkije plus die grote aardbeving in iran waar bijna 50.000 mensen zijn omgekomen..en natuurlijk niet te vergeten de oorlog tegen het terorisme( de zogenaamde oorlog van het westen tegen de islam) Hoe komt het toch dat de islamieten op dit moment slachtoffers zijn....(misschien straf van Allah?) Lokken ze dit zelf uit omdat ze misbruik maken van de islam.......
Wat denken jullie?.
lady_arabia
01-01-2004, 19:13
Origineel gepost door youssef85
allah weet het,
misschien straft allah ons omdat we niet helemaal aan zijn geloof houden...
Ik denk dat je daar gelijk in hebt....
Ik geef youssef gelijk...
En ook de ongelovige worden gestraft.. zie al die bosbranden en aardbevingen in Amerika:rolleyes:
En nog iets de gene die het hier goed dit.. wordt in het hiernamaals beloond.. En er zijn er ook mensen die hier goed leven..als niet moslims.. jah die worden dan verrekend op de dag der opstandigen...
AlHoceima_Leila
01-01-2004, 20:03
allah weet het,
misschien straft allah ons omdat we niet helemaal aan zijn geloof houden...
Kan wel Jah
KING_ZITA
01-01-2004, 21:26
Origineel gepost door wolfowitz
De man heeft het natuurlijk helemaal mis, er bestaan geen straffen van God.
Hooguit straffen we onszelf, door slecht te zijn.
Ik denk wel eens, als we al het geld dat naar bewapening gaat, zouden gebruiken om een groot kanaal te graven, dwars door de sahara, van de westkust van Afrika, richting algerije, en daar de middelandse zee in, dan krijg je veel verdamping in die streken, en misschien gaat de droogte dan over!
Ik denk dat we daar te slecht voor zijn... De man had het inderdaad mis.. we zijn helemaal niet goed en lief.
alhoceima_boy15
01-01-2004, 22:32
Origineel gepost door 3004april1979
Hallo allemaal!
Ik moet iets van mijn hart luchten..... Is het jullie niet opgevallen dat op dit moment de moslims vreselijk de zonde bok zijn!!
kijk naar die twee aanslagen in turkije plus die grote aardbeving in iran waar bijna 50.000 mensen zijn omgekomen..en natuurlijk niet te vergeten de oorlog tegen het terorisme( de zogenaamde oorlog van het westen tegen de islam) Hoe komt het toch dat de islamieten op dit moment slachtoffers zijn....(misschien straf van Allah?) Lokken ze dit zelf uit omdat ze misbruik maken van de islam.......
Wat denken jullie? de ongelovige ook worden gestraft
1.bosbranden in amerika
2.overstromingen in amerika
2.tornado's in amerika en ga zo maar door :rolleyes:
arabchrstn
02-01-2004, 04:35
Wat een zelfingenomen zieligheid al, wat een zelfmedelijden.
Ik kan ook een berichtje maken als:
Moslims zijn 'tha bomb' tegenwoordig...
Steeds meer bedrijven trekken moslims aan.
Moslims hebben een stabiele thuissituatie,
Moslims werken hard...
Moslims zijn doelgericht
Moslims hebben groter ethisch besef
Moslims zijn niet inhalig
Moslims zijn gatvrij...
Wat de topicstartster roept is waar, wat ik roep is waar, het is maar welke oogkleppen je op heb. Ik zie veel bedrijven om mij heen steeds meer moslims aannemen, juist vanwege zeer positieve ervaringen...
moslims moeten terug naar hun geloof door zich goed te gedragen, sharia toepassen ect...
Ik ben het helemaal met je eens. De sharia moet terug in zijn meest radicale vorm. Er moeten meer stokslagen worden uitgedeeld, meer ledematen worden afgehakt en meer vrouwen gestenigd worden.
Youssef85, je bent niet goed wijs en loopt eeuwen achter.
Eenh aantal regels en straffen die in de sharia worden voorgeschreven zijn barbaars en ronduit achterlijk.
Strengere wetgeving oké. Maar me laten straffen door de regels uit een boek waar ik niet in geloof NOOIT.
Khanoussi
02-01-2004, 11:25
Origineel gepost door Peej
Ik ben het helemaal met je eens. De sharia moet terug in zijn meest radicale vorm. Er moeten meer stokslagen worden uitgedeeld, meer ledematen worden afgehakt en meer vrouwen gestenigd worden.
Eenh aantal regels en straffen die in de sharia worden voorgeschreven zijn barbaars en ronduit achterlijk.
Strengere wetgeving oké. Maar me laten straffen door de regels uit een boek waar ik niet in geloof NOOIT.
Dat je d'r nog op ingaat :rolleyes:
Pff dat er anno 2004 nog steeds mensen zijn die denken dat natuurrampen het werk van een God zijn, unglaublich.
Onvoorstelbare bekrompenheid ten top. Het lijkt mij dat als er een "god" zou bestaan deze inmiddels wel z'n buik vol van deze verkankerde wereld zal hebben: die had er allang de stekker uit getrokken geloof me maar!! Of dachten jullie dat ie nu toe zat te kijken hoe het menselijke ras er de afgelopen 2000 jaar hard aan gewerkt heeft deze planeet onbewoonbaar te maken door uitroeiing van diverse diersoorten, exploitatie van elkaar, elkaar uitmoordend vanwege verschillend geloof, verschillende geloofsstromingen (katholiek, protestanten of sjiieten en soenniten) of dat je hutsi of tutsi bent etc.
En als er een god zou zijn dan was inmiddels wel op live broadcast around the world gekomen met z'n boodschappen: had ie een dvd in de winkel liggen met zijn zogenaamde boodschap in alle talen en niet alleen bijvoorbeeld het uitverkorene arabisch of latijn... pfff.
Geloof maar lekker verder ...
Origineel gepost door alhoceima_boy15
de ongelovige ook worden gestraft
1.bosbranden in amerika
2.overstromingen in amerika
2.tornado's in amerika en ga zo maar door :rolleyes:
Nou ongelovig kan je de verenigde staten echt niet noemen: ze zijn zo purteins als de pest: Ze kennen niet voor niets de uitdrukking "God bless America".
silhouet
02-01-2004, 14:03
Origineel gepost door Peej
...wie braaf is krijgt lekkers, wie stout is de roe...
zo is het overal.
alhoceima_boy15
02-01-2004, 15:32
Origineel gepost door JamalZegt
Daar zijn de Amerikanen redelijk goed op voorbereid.
Tenminste, ' k heb nog niet mogen vernemen dat er honderden mensen stierven door natuurgeweld daar.
Iran is een replica-moslimland. Het is voor rond de 90 % ' shi' itisch' , iets wat ze zelf hebben bedacht. Neemt niet weg dat ik de slachtoffers ten zeerste betreur. Ja daar heb je gelijk in
ze zijn daar wel op voorbereid in amerika.
maar op een aardbeving zal je nooit voorbereid zijn :)
hum dan gaan geloof en ontwettendheid dus echt hand in hand. Want de geologische verklaring van een aardbeving is zo klaar als een klontje. Degene die dus een verklaring bij god zoekt kent de ontstaansgeschiedenis van de aarde niet.
MELILLENSE
02-01-2004, 16:43
Origineel gepost door wolfowitz
dit is een zeer moeilijk probleem.
enige jaren terug, zag ik een speciale documentaire op tv over de grote droogte in de Sahara, bij Mali daar.
De stammen die daar woonden, trokken met hun vee rond, vroeger, om ze te laten grazen, dus eigenlijk nomadische stammen.
Maar de laatste jaren is het daar heel erg droog, er valt geen regen. Dus het gras verdroogt, er is geen voedsel meer voor de dieren, en ook geen of weinig water, dus de dieren gaan dood.
In de dokumentaire wordt aan 1 van die herders gevraagd, wat HIJ ervan denkt, van die droogte.
En dan zegt hij;
God straft ons, omdat wij slecht zijn, kijk maar naar Europa, de mensen zijn daar goed, en lief voor elkaar, en daar is een heleboel regen!
Dit antwoord is mij altijd bijgebleven, gewoon omdat het zo treffend is.
De man heeft het natuurlijk helemaal mis, er bestaan geen straffen van God.
Hooguit straffen we onszelf, door slecht te zijn.
Ik denk wel eens, als we al het geld dat naar bewapening gaat, zouden gebruiken om een groot kanaal te graven, dwars door de sahara, van de westkust van Afrika, richting algerije, en daar de middelandse zee in, dan krijg je veel verdamping in die streken, en misschien gaat de droogte dan over!
http://abbc.com/historia/usa/bilder/paul_wolfowitz.jpg
Wolfowitz,
Daaraan is reeds gedacht, door het stilaan beconcretiseren van de plannen om een tunnel te bouwen tussen Europa en Marokko; 39 km lang, tussen Gibraltar en Tanger, om het transport tussen beide continenten te vergemakkelijken, zowel mensen als goederen.
Water en investeringen in ruil voor de stijgende vraag aan werkkrachten om de sociale stelsels in Europa te kunnen blijven bekostigen, alsook om de stijgende vraag naar cannabis en hasj te kunnen voldoen.
MELILLENSE :belgie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.