Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet geen raad meer met hem.Help me!!!

LZN
01-01-2004, 18:28

We waren eerst hele goede vrienden. Ik beschouwde hem als me broer en nu nog steeds!! Nu al een half jaar blijkt hij verliefd op me te zijn en hij heeft het me in de zomer vertelt!!! Ik wist me er geen raad mee en hij overviel me met zijn verhaal. Hij is knap, slim, en alles wat een meid mag wensen, alleen ik ben niet verlieft op hem omdat ik hem altijd als een goeie vriend hem gezien. Al die tijden...........had ik het nooit geweten!!!Ik heb al heel lang geen vriend meer gehad en wil liever vrijgezel blijven, dat heb ik hem ook verteld, maar hij is gewoon bang dat ik iemand anders tegenkom en hem vergeet!!!!!!! Heb hem gezegd dat ik hem echt als een goeie vriend wil houden en hij vertelde me dat hij geen vrienden meer met me kan zijn terwijl hij verliefd op me is..Misschien later. ik weet me echt geen raad meer.Had ik die gevoelens maar ook voor hem, maar die zijn er echt niet terwijl hij eigenlijk alles is wat ik in een jongen zoek.Ik weet echt niet wat ik moet doen nu, hij wil de rest van z'n leven met me doorbrengen terwijl ik pure vriendschap voel!!!Voel me zoooooooooooo schuldig tegenover hem!!!!!!!.

Eastboy
01-01-2004, 18:48
Origineel gepost door Schatjuhhhhhhhh We waren eerst hele goede vrienden. Ik beschouwde hem als me broer en nu nog steeds!! Nu al een half jaar blijkt hij verliefd op me te zijn en hij heeft het me in de zomer vertelt!!! Ik wist me er geen raad mee en hij overviel me met zijn verhaal. Hij is knap, slim, en alles wat een meid mag wensen, alleen ik ben niet verlieft op hem omdat ik hem altijd als een goeie vriend hem gezien. Al die tijden...........had ik het nooit geweten!!!Ik heb al heel lang geen vriend meer gehad en wil liever vrijgezel blijven, dat heb ik hem ook verteld, maar hij is gewoon bang dat ik iemand anders tegenkom en hem vergeet!!!!!!! Heb hem gezegd dat ik hem echt als een goeie vriend wil houden en hij vertelde me dat hij geen vrienden meer met me kan zijn terwijl hij verliefd op me is..Misschien later. ik weet me echt geen raad meer.Had ik die gevoelens maar ook voor hem, maar die zijn er echt niet terwijl hij eigenlijk alles is wat ik in een jongen zoek.Ik weet echt niet wat ik moet doen nu, hij wil de rest van z'n leven met me doorbrengen terwijl ik pure vriendschap voel!!!Voel me zoooooooooooo schuldig tegenover hem!!!!!!! Volg je Hart al is dat soms heel dom. Beetje vaag maar ja kan niets anders bedenken.

Amira321
01-01-2004, 18:52
Als je niets voor hem voelt dan houdt het op. Ik zou als ik jou was een tijdje wat afstand houden, dat is ook voor hem beter. Zo kun jij ook even goed nadenken over at ermee wil doen. Maar persoonlijk vind ik dat vriendschap tussen man en vrouw een illusie is. Je moet je niet schuldig voelen, verliefdheid kun je niet dwingen. suc6 ermee :zwaai:

marocalhoceima
01-01-2004, 18:52
Wat er niet is kan altijd nog komen. Als hij zo afstotend is dat je niet met hem kan leven heb je het antwoord. De beste relaties komen voort uit vriendschap. XXX :zwaai:

LoVeLy_HaNaN
01-01-2004, 19:56

Origineel gepost door tjsalout Als je advies wilt moet je aan LIEVE MONA schrijven. Zij is volgens mij van STORY. :lol:

Nadia001
02-01-2004, 09:24
Kijk je kan NIET bevriend zijn met een maro... ONMOGELIJK.... Ze zeggen wel dat ze 'vrienden' zijn maar eigenlijk willen ze meer. Ik heb deze situatie ook meegemaakt meid. Later had ik iemand leren kennen, die andere die zogezegd 'een goede vriend' was heeft er alles voor gedaan om het terug stuk te maken. Kijk uit wat je doet....

islamatic_girl
02-01-2004, 10:06
salaam meisje Ik heb net hetzelfde meegemaakt met een vriend van me. Het is inderdaad moeilijk, maar je moet bepaalde stappen ondernemen, ik ben begonnen met meer en meer afstand van hem te nemen, hoe hard het ook was, want ik was echt wel gehecht aan hem. Maar het voordeel is dat je er goed over kunt nadenken, en ik kon het zelf niet geloven, maar na een tijd begon ik meer en meer gevoelens voor hem te krijgen, nu vraag ik me af of ik al die tijd mijn gevoelens heb willen onderdrukken, maar een ding weet ik zeker, we zijn voor elkaar gemaakt, Allah SWT heeft ons samen gebracht, volg je hart en je komt er zeker uit. wa salem

misstomaatje
02-01-2004, 10:37
Origineel gepost door Schatjuhhhhhhhh We waren eerst hele goede vrienden. Ik beschouwde hem als me broer en nu nog steeds!! Nu al een half jaar blijkt hij verliefd op me te zijn en hij heeft het me in de zomer vertelt!!! Ik wist me er geen raad mee en hij overviel me met zijn verhaal. Hij is knap, slim, en alles wat een meid mag wensen, alleen ik ben niet verlieft op hem omdat ik hem altijd als een goeie vriend hem gezien. Al die tijden...........had ik het nooit geweten!!!Ik heb al heel lang geen vriend meer gehad en wil liever vrijgezel blijven, dat heb ik hem ook verteld, maar hij is gewoon bang dat ik iemand anders tegenkom en hem vergeet!!!!!!! Heb hem gezegd dat ik hem echt als een goeie vriend wil houden en hij vertelde me dat hij geen vrienden meer met me kan zijn terwijl hij verliefd op me is..Misschien later. ik weet me echt geen raad meer.Had ik die gevoelens maar ook voor hem, maar die zijn er echt niet terwijl hij eigenlijk alles is wat ik in een jongen zoek.Ik weet echt niet wat ik moet doen nu, hij wil de rest van z'n leven met me doorbrengen terwijl ik pure vriendschap voel!!!Voel me zoooooooooooo schuldig tegenover hem!!!!!!! misschien moet he nog komen , geef het nog wat tijd :zwaai:

sneakynawal
02-01-2004, 12:18
Origineel gepost door tjsalout Als je advies wilt moet je aan LIEVE MONA schrijven. Zij is volgens mij van STORY. Ze schrijft niet meer :rolleyes: Ga Wilma opzoeken, joh

rajhan
03-01-2004, 22:52
HOI Als ik mijn advies met jouw mag delen vind ik dat je gewoon effetjes afstand van hem moet nemen mischien heb je ook gevoelens voor hem alleen omdat je hem als vriend ziet onderdruk je het onbewust was hetzelfde verhaal bij mijn beste vriendin hij was gek op haar na een lange vriendschap maar zij wilde geen relatie omdat ze hemmeer zag als een beste vriend nou hoe pijnlijk het ookwas nam ze afstand en in die periode voelde ze dat ze gewoon gevoelns voor hem had en is het uiteindelijk iets moois uitgebloeid dus je weet maar van nooit en zo niet dan is het ook beter voor hem mischien dat het bijhem overwaait!! nou veel sterkte meid en mag welke beslissing je neemt het beste zijn insa allah veel liefst