Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vakantie of werken?helpp

Pagina's : [1] 2

roefaida
29-05-2008, 13:25

dames.. zit met een groot probleem.. mijn vakantie is afgekeurd dus dat betekend, of op vakantie gaan en me baan kwijt.. of 3 weken op vakantie en me baan behouden wat zouden jullie doen?? help me

rustigemeid
29-05-2008, 13:36
Hoeveel weken had je aangevraagd? en wat voor baan is het? is het belangrijk dat je langer dan 3 weken op vakantie wilt?

roefaida
29-05-2008, 13:44
klantenservice... ik wil 5 weken gaan omdat het de laatste jaar is met me ouders.. ik ga volged jaar trouwen inschAllah

rustigemeid
29-05-2008, 13:46
klantenservice... ik wil 5 weken gaan omdat het de laatste jaar is met me ouders.. ik ga volged jaar trouwen inschAllah Inshallah, kan je met je werk niet overleggen of met een collega? Als die baan belangrijk is zou ik die 3 weken nemen, zo niet zou die baan laten vallen.

roefaida
29-05-2008, 14:03

Inshallah, kan je met je werk niet overleggen of met een collega? Als die baan belangrijk is zou ik die 3 weken nemen, zo niet zou die baan laten vallen. ja maar het is me laatste zomer met me ouders dus dat is erg moeilijk.. ik weet t echt niet ..

Parel18
29-05-2008, 14:15
Ik zou dan ontslag nemen genoeg baantjes waar je kunt werken... Anders toch maar voor die 3 weken gaan...

Mamba
29-05-2008, 15:35
ontslag nemen ziekmelden

verdrietig
29-05-2008, 19:56
Je besluit om ontslag te nemen. "Joepie , 5 weken met mijn ouders naar Maroc , supertof!" zeg je dan. Je amuseert je rot , soms verveel je je , maar je wil persee je vakantie met je ouders doorbrengen. Tjah , klokje tikt tikt tikt en de laatste dag nadert , je pakt je koffers in en je gaat richting luchthaven (waarschijnlijk Tanger of Nador). Of je doet je koffers in de wagen. God weet wat je doet , kortom , je beseft dat je vakantie over is. Back to reality , back to Holland. No more money cause you've spend it in Morocco! En je hebt geen werk meer. Dan voel je dom , omdat je je werk opgegeven hebt voor 2 weken extra vakantie. Terwijl je werk je al 3 weken vakantie gegeven had , maar jij wou persee 5 weken vakantie. Zijn die 2 extra weken het wel waard om je ontslag in te dienen ? Sommigen onder jullie moeten dringend eens beseffen wat de term "werken" eigenlijk inhoudt! Liever 3 weken vakantie en nog kunnen werken , dan 5 weken vakantie en werkloos zijn.

naajimaa22
29-05-2008, 20:58
plaats het zelfde probleem had, zou ik het lekker op de traditionele marokaanse manier doen :hihi: . Ik zou akkoord gaan met die 3 weken en eenmaal in marokko bellen of mailen in ieder geval doorgeven dat je niet kan komen omdat...... 1 iemand van je familieleden ziek is, 2 noem maar wat je paspoort is zoekgeraakt en (misschien dat je het weer hebt gevonden). 3 je zelf heel erg ziek bent dat je nog niet mag reizen eventueel een doktersbriefje. 4 mohim en nog een aantal dingen die je zelf kan verzinnen of iemand anders een idee heeft. zo kan je lekker toch 5 weken op vakantie en je hebt je baan nog inschallah!:)

AmazighPearl_
29-05-2008, 22:42
Ik mag ook maar 3 weken op vakantie, maar ga wel langer.. om vervolgens iemand te laten bellen dat ik 'ziek' ben..:gniffel: En als ze dat niet accepteren, fuck that. Genoeg andere baantjes, :o

Experience
29-05-2008, 23:03
dames.. zit met een groot probleem.. mijn vakantie is afgekeurd dus dat betekend, of op vakantie gaan en me baan kwijt.. of 3 weken op vakantie en me baan behouden wat zouden jullie doen?? help me Aangezien het je laatste vakantie is met je ouders zou ik gewoon 5 weken gaan en het baantje verliezen. Dan verlies je het baantje maar genoeg andere! Baantjes zijn niet zo belangrijk als ouders.

roefaida
30-05-2008, 09:19
Je besluit om ontslag te nemen. "Joepie , 5 weken met mijn ouders naar Maroc , supertof!" zeg je dan. Je amuseert je rot , soms verveel je je , maar je wil persee je vakantie met je ouders doorbrengen. Tjah , klokje tikt tikt tikt en de laatste dag nadert , je pakt je koffers in en je gaat richting luchthaven (waarschijnlijk Tanger of Nador). Of je doet je koffers in de wagen. God weet wat je doet , kortom , je beseft dat je vakantie over is. Back to reality , back to Holland. No more money cause you've spend it in Morocco! En je hebt geen werk meer. Dan voel je dom , omdat je je werk opgegeven hebt voor 2 weken extra vakantie. Terwijl je werk je al 3 weken vakantie gegeven had , maar jij wou persee 5 weken vakantie. Zijn die 2 extra weken het wel waard om je ontslag in te dienen ? Sommigen onder jullie moeten dringend eens beseffen wat de term "werken" eigenlijk inhoudt! Liever 3 weken vakantie en nog kunnen werken , dan 5 weken vakantie en werkloos zijn. daar denk ik ook aan meid maar het probleem is dat het de laatste keer met mijn ouders is. Ik d8 er ook aan, ik vind dit werk super.. echt heel relaxt.. Gair isnchAllah.. zelfs mijn ouders weten niet wat ik moet doen, deze baan is ideaal.. maar 3 weken..:( .. Gair ik denk erover na.. bedankt..

roefaida
30-05-2008, 09:24
plaats het zelfde probleem had, zou ik het lekker op de traditionele marokaanse manier doen :hihi: . Ik zou akkoord gaan met die 3 weken en eenmaal in marokko bellen of mailen in ieder geval doorgeven dat je niet kan komen omdat...... 1 iemand van je familieleden ziek is, 2 noem maar wat je paspoort is zoekgeraakt en (misschien dat je het weer hebt gevonden). 3 je zelf heel erg ziek bent dat je nog niet mag reizen eventueel een doktersbriefje. 4 mohim en nog een aantal dingen die je zelf kan verzinnen of iemand anders een idee heeft. zo kan je lekker toch 5 weken op vakantie en je hebt je baan nog inschallah!:) Ja dat is een truc die ze vaak doen maar of ze het geloven:nerd: Ik mag ook maar 3 weken op vakantie, maar ga wel langer.. om vervolgens iemand te laten bellen dat ik 'ziek' ben..:gniffel: En als ze dat niet accepteren, fuck that. Genoeg andere baantjes, :o Aangezien het je laatste vakantie is met je ouders zou ik gewoon 5 weken gaan en het baantje verliezen. Dan verlies je het baantje maar genoeg andere! Baantjes zijn niet zo belangrijk als ouders. ja ouders zijn belangerijk, maar we moeten wel leven he:hihi: bedankt ladysss

insaf18
30-05-2008, 09:36
je gaat binnenkort trouwen is het dan niet de bedoeling dat je werkt? en geld moet sparen? ga gwn voor 3 weken.. Kreeg ik maar 3 weken verlof dat zou een droom voor mij zijn! meid ik moet het doen me één week! en dan nog wou ik een ticketje boeken naar marokko..

saidaa11
30-05-2008, 12:29

Ik heb dat ook gehad ik wou 6 weken, maar mocht maar 3 weken. We hebben toen echt van alles geprobeerd kende een nederlandse collega, hij bod mij aan (als het mocht van de baas natuurlijk) dat ik de eerste 3 weken gewoon als vakantie op neem en de andere drie zou hij voor mij werken ( hij ging zelf niet op vakantie) helaas mocht het niet. Heb ontslag genomen maar ze zeiden wel tegen mij dat ik altijd terug mocht komen om te solliciteren ik zou dan toch aan genomen word.. Heb het later niet gedaan

Pagina's : [1] 2