Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : drank en uitgaan

Pagina's : [1] 2

thement_return
31-12-2003, 23:16

trrr marokkaanse meisjes die zich zelf moslims noemen maar ondertussen drinken roken en uitgaan...hay hay :rolleyes:

DOUKALIA18
31-12-2003, 23:24
ewa lay 3foe ik heb ook totaal geen respect voor zulke meisjes en jongens

thement_return
31-12-2003, 23:28
Origineel gepost door v1234 Ik denk dat een meisje dat uitgaat en drinkt, nooit zal zeggen van: 'Hallo ik ben Moslim, kom gaan we nu eens wat informatie uitwisselen over de islam'. Die zal je dan bijna nooit over de Islam horen praten. En ja voor degene die het wel doen, wat kan je er tegen doen?? Het is hun probleem, ik ga er mij niet mee bemoeien. Als zij het lekker vinden en het leuk vinden om uit te gaan, dan is het 100% hun eigen zaken. Ik denk dat wij meer op ons eigen moeten gaan letten, en op onze naasten dan het hebben over 'De meisjes die drinken en uitgaan'. dat is jou mening. mijn mening is dat ik geen totale respect heb voor zulke meiden en jongens

Mocro4eva
31-12-2003, 23:42
Vergeet niet een marokkaan is niet per definitie een moslim. Allah yehdihoum ou yehdina.

MissBlaBla
01-01-2004, 11:14

Wijs met je wijsvinger en zie drie vingers jouw kant op terugwijzen. Wie zijn wij dan?! Met andere woorden bedoel ik te zeggen dat we anderen niet in hokjes moeten proppen. Als ze te helpen zijn, help ze dan... willen ze geen hulp, maak ze dan niet zwart... Allah (swt) doet de rest, niet wij. BlaBla

misstomaatje
01-01-2004, 11:49
Origineel gepost door thement_return trrr marokkaanse meisjes die zich zelf moslims noemen maar ondertussen drinken roken en uitgaan...hay hay :rolleyes: we worden allemaal wel gestraft voor onze slechte daden :zwaai:

sweet_nadoria
01-01-2004, 12:13
Moge Allah hun ogen openen en hen laten zien dat ze fout bezig zijn ... Moge Allah hun harten vullen met meer liefde voor het geloof ... Ameen ... Liefs, S. Nadoria

Amira321
01-01-2004, 19:06
Ja het gebeurd en het zal blijven gebeuren. En er gebeuren veel ergere dingen. Maar iedereen leeft voor zich en ieder weet wat goed of slecht is. Dat soort jongens en meiden hebben hun eigen leven zelf in de hand en ik kan me er echt niet druk over maken. Kijk liever naar jezelf en naar je eigen leven. Maak je druk om dingen die er (voor jou) echt toe doen.

Echie
01-01-2004, 19:14
Origineel gepost door thement_return trrr marokkaanse meisjes die zich zelf moslims noemen maar ondertussen drinken roken en uitgaan...hay hay :rolleyes: mag een marokkaans meisje niet uitgaan? is ze dan slecht? :confused:

laboudanda
01-01-2004, 20:16
Underground Tunnel is de beste tot nu toe. Code Crush is ook goed jah. NEXT!

sneakynawal
01-01-2004, 20:18
Origineel gepost door laboudanda Underground Tunnel is de beste tot nu toe. Code Crush is ook goed jah. NEXT! Ga meteen door naar het RIAGG dan :D RESUME!

Cicatrice
01-01-2004, 20:19
Origineel gepost door thement_return dat is jou mening. mijn mening is dat ik geen totale respect heb voor zulke meiden en jongens ik heb geen respect voor mensen die niets anders te doen hebben dan met hun vingertjes zwaaien en wijzen richting anderen...... :zwaai: waarschijnlijk om de omgeving af te leiden van hun eigen daden denk ik dan maar altijd :D

ilham2222
01-01-2004, 20:19
http://www.voet.nl/homepages/mcavoet/images/gaap.jpg :zwaai:

laboudanda
01-01-2004, 20:26
Origineel gepost door sneakynawal Ga meteen door naar het RIAGG dan :D RESUME! Wat ik daarvoor had getypt had een zeer grote reden. Maar niemand begrijpt dat behalve de gene die heel erg goed opletten. Ok thats all.. NEXT!

Pagina's : [1] 2