Bekijk originele versie : de jongen
sousiagirl21
31-12-2003, 23:00
wat zou jij doen als de jongen waar je gek op bent,vraagt of je hem een nieuwe kans wil geven en dat ie nu een serieuse relatie wil terwijl je hij in 2003 niet echt veel moeite heeft gedaan.
zou jij het nieuwe jaar met hem willen delen.
wat zou jij doen.
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
verwacht je een transformatie om middernacht?
wees realistisch en bespaar jezelf een hoop ......... vul maar zelf in
sousiagirl21
31-12-2003, 23:10
hij heeft net gebeldt weet je daarom hij wil me antwoordt weten,maar eerlijk gezegd wil me hart wel,maar me verstand houdt me tegen
AbaHoeCh
31-12-2003, 23:20
Origineel gepost door sousiagirl21
hij heeft net gebeldt weet je daarom hij wil me antwoordt weten,maar eerlijk gezegd wil me hart wel,maar me verstand houdt me tegen
Wij moslims moeten altijd naar ons verstand luisteren en niet naar ons hart. ;)
Mocro4eva
31-12-2003, 23:22
wordt ajb wakker het leven is geen sprookje.
sousiagirl21
31-12-2003, 23:30
Origineel gepost door Mocro4eva
wordt ajb wakker het leven is geen sprookje.
ohh meid als er een is die weet dat het leven geen sprookje is dan ben ik dat wel,ik heb heel me leven in de harde wereld geleeft,wel de verkeerde wereld maar toch.
het is gewoon dat hij blijft bellen tot dat ik ja zeg,en ik vind hem ook wel leuk hij doet moeite als ik niks van me laat horen,maar als ik wel wat van me laat horen dan niet meer snap je,hij is 26 dan zou je denken wordt volwassen.
Mocro4eva
31-12-2003, 23:34
ohh meid als er een is die weet dat het leven geen sprookje is dan ben ik dat wel,ik heb heel me leven in de harde wereld geleeft,wel de verkeerde wereld maar toch.
het is gewoon dat hij blijft bellen tot dat ik ja zeg,en ik vind hem ook wel leuk hij doet moeite als ik niks van me laat horen,maar als ik wel wat van me laat horen dan niet meer snap je,hij is 26 dan zou je denken wordt volwassen.
lieve meid, ik zeg dit voor je eigen bestwil. Je moet echt voorzichtig zijn. Dat hij 26 is zegt nog niks en de "moeite" die hij doet zegt evenmin iets over zijn intenties. Denk er goed over na zou ik zeggen en neem de beslisisng die het beste voor jou is
missmeryam
31-12-2003, 23:48
Origineel gepost door MuzzyAA
verwacht je een transformatie om middernacht?
wees realistisch en bespaar jezelf een hoop ......... vul maar zelf in
Ik ben het helemaal met je eens!
Mensen kunnen veranderen,maar niet binnen een dag of twee.
Dus mij antwoord op jouw vraag zal zijn een dikke NEE.
ciao.
Lady_moi
01-01-2004, 13:30
Origineel gepost door Che_Guevara
nee
:hihi:
coalitiegenoot
01-01-2004, 13:49
ja wees blij, heb je weer iemand erbij om van te profiteren in 2004 jij soussia!! :eek:
salimaforever
01-01-2004, 14:32
wat zou jij doen als de jongen waar je gek op bent,vraagt of je hem een nieuwe kans wil geven en dat ie nu een serieuse relatie wil terwijl je hij in 2003 niet echt veel moeite heeft gedaan.
wat zou jij doen.
geef hem die kans, en als hij er maar een spelletje van maakt, stop je er onmiddelijk mee hé
er is niemand die je tegenhoudt,alleen JIJ!!
veel succes meid
Amira321
01-01-2004, 19:01
Nee, ik zou niet teruggaan. Ik heb dit soort verhalen 100x gehoord om me heen. Mensen veranderen niet. Misschien gaat hij in de eerste periode erg zijn best maar daarna zal hij vervallen in zijn oude gewoonten. Hij weet dat je een zwak voor hem hebt en maakt er op deze manier misbruik van. Voo dat soort mannen ben je juist intressant als je moeilijk doet, maar zodra hij je heeft zal je amper weer andacht gaan geven!
wat zou jij doen.
Je kan et tog altijd proberen! als et niet gaat, tsjah jammer dan en anders is et tog cool!
Waarom is ie het afgelopen jaar dan niet serieus geweest..
Nee, geen kans... Het zal de eerste weken goed gaan, maar daarna weer als ouds.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.