Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : erg om te zien

Pagina's : [1] 2 3 4

maghrebgirl20
31-12-2003, 22:29

ik stond vandaag bij de appie boodschappen te doen, en voor mij stond een marokkaanse meid met haar nederlandse vriend. ze was zwanger van hem. ze hadden ook bier gekocht en zo. ik vond dit zo erg om te zien, dat ze haar leven zo heeft vergooit :( ik moest bijna janken. inshallah komt het toch nog goed met haar en vindt ze weer het rechte pad.

AlHoceima_Leila
31-12-2003, 22:30
zieke mensen InshAllah komt ze weer op het goeie pad weet je met wie ik dan medelijden heb > met de ouders

ik_oke_is
31-12-2003, 22:33
Origineel gepost door maghrebgirl20 ik stond vandaag bij de appie boodschappen te doen, en voor mij stond een marokkaanse meid met haar nederlandse vriend. ze was zwanger van hem. ze hadden ook bier gekocht en zo. ik vond dit zo erg om te zien, dat ze haar leven zo heeft vergooit :( ik moest bijna janken. inshallah komt het toch nog goed met haar en vindt ze weer het rechte pad. iwa 't is toch nieuwjaar ???? :maf2: :maf3:

RealMadridGirl
31-12-2003, 22:42
Origineel gepost door maghrebgirl20 ik stond vandaag bij de appie boodschappen te doen, en voor mij stond een marokkaanse meid met haar nederlandse vriend. ze was zwanger van hem. ze hadden ook bier gekocht en zo. ik vond dit zo erg om te zien, dat ze haar leven zo heeft vergooit :( ik moest bijna janken. inshallah komt het toch nog goed met haar en vindt ze weer het rechte pad. ze3ma appie of was t niet dirkie/lidl/aldi :hihi: :D :zwaai:

ik_oke_is
31-12-2003, 22:45

Origineel gepost door RealMadridGirl ze3ma appie of was t niet dirkie/lidl/aldi :hihi: :D :zwaai: gaat het toch niet om a raar beest

sneakynawal
31-12-2003, 22:49
Op een dag opent ze haar ogen, Insha Allah Ik zeg dag :zwaai:

lady_khadija
31-12-2003, 22:50
Origineel gepost door ik_oke_is iwa 't is toch nieuwjaar ???? :maf2: :maf3: :hihi: maar is zeker erg om te zien.........je ziet tegenwoordig niks anders meer.....

ik_oke_is
31-12-2003, 22:56
Origineel gepost door Blijf_lachen Vergeet niet waar jou ouders boodschapen deden toen ze nog in marokko woonden ?? en wat heeft dat nu met die topic te maken ....

sneakynawal
31-12-2003, 22:57
Origineel gepost door Blijf_lachen Vergeet niet waar jou ouders boodschapen deden toen ze nog in marokko woonden Bij de schapen en het andere vee :rolleyes:

sousiagirl21
31-12-2003, 23:18
mischien was het een ilie die voor de papieren hier is gekomen,tegenwoordig spreiden ze hun benen voor europa

zayneb836
31-12-2003, 23:36
Origineel gepost door maghrebgirl20 ik stond vandaag bij de appie boodschappen te doen, en voor mij stond een marokkaanse meid met haar nederlandse vriend. ze was zwanger van hem. ze hadden ook bier gekocht en zo. ik vond dit zo erg om te zien, dat ze haar leven zo heeft vergooit :( ik moest bijna janken. inshallah komt het toch nog goed met haar en vindt ze weer het rechte pad. en weet je wat ik vandaag zag ik wildedetrein naar huis pakken en je weet toch als de trein nog niet rijd staan die deuren nog open van de trein en ik liep en zag een marokaans meisje met hoofddoek en krte kleding wat geen combinatie is met hoofddoek en ze schrok toe ik lans kwam en ik keek zo en ik zag dat ze rookte vreselijk om aan te zien waar gaat dat heen isn godsnaam met de marokaanse meiden van tegenwoorgig!!

MissBlaBla
01-01-2004, 12:31
Ik was gisteren een trui gaan kopen... Ik liep naar de paskamers en trok het deurtje open, er stonden 2 Marokkaanse meisjes samen hun kleding te passen. Oops, dacht ik en liet het deurtje weer dichtvallen. Ik wachtte op mijn beurt want de andere hokjes waren ook bezet. Ik hoorde gechiegel in het eerste pashokje waar die meisjes zaten en toen ik naar beneden keek waar ik hun voeten kon zien zag ik dat er een andere broek onder haar broekpijp uitstak. Ze waren als eerst klaar dus ik kon gaan passen. Toen ik daarbinnen kwam lag het alarmknopje in een hoekje op de grond en de klerenhanger hing aan de kapstok. En het ergste was de verschrikkelijke zweetgeur die er hing. Het is dat er een lange wachtrij was bij de pashokjes, anders was ik wel weer gaan wachten op de volgende die vrijkwam. Wallah hshouma :( BlaBla

NadIa84LovesFo
01-01-2004, 12:41
Origineel gepost door MissBlaBla Ik was gisteren een trui gaan kopen... Ik liep naar de paskamers en trok het deurtje open, er stonden 2 Marokkaanse meisjes samen hun kleding te passen. Oops, dacht ik en liet het deurtje weer dichtvallen. Ik wachtte op mijn beurt want de andere hokjes waren ook bezet. Ik hoorde gechiegel in het eerste pashokje waar die meisjes zaten en toen ik naar beneden keek waar ik hun voeten kon zien zag ik dat er een andere broek onder haar broekpijp uitstak. Ze waren als eerst klaar dus ik kon gaan passen. Toen ik daarbinnen kwam lag het alarmknopje in een hoekje op de grond en de klerenhanger hing aan de kapstok. En het ergste was de verschrikkelijke zweetgeur die er hing. Het is dat er een lange wachtrij was bij de pashokjes, anders was ik wel weer gaan wachten op de volgende die vrijkwam. Wallah hshouma :( BlaBla meen je dit nou echt!!!! :eek:

misstomaatje
01-01-2004, 12:56
Origineel gepost door sousiagirl21 mischien was het een ilie die voor de papieren hier is gekomen,tegenwoordig spreiden ze hun benen voor europa ja wat mensen al niet doen om een verblijfsvergunnuing te krijgen :zwaai:

maghrebgirl20
01-01-2004, 14:07

Origineel gepost door RealMadridGirl ze3ma appie of was t niet dirkie/lidl/aldi :hihi: :D :zwaai: maakt niet uit waar het was. ik doe ook boodschappen bij de aldi als je dat wilt horen :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4