Bekijk originele versie : #Afvallen voor de zomer!
Marociia_c
28-05-2008, 16:59
Dames, ik wil graag een strakker buik voor de zomer en afvallen, ik voel me niet goed en ik vind het niet meer leuk om met een buikje door het leven te gaan:traan1:, dus ik ga beginnen met een dieet!, en wil graag met andere meiden samen dieten kunen we elkaar pushen enzow, en wie doet ermee!?:o
Dan kunnen we een schema maken, en ons zelf wegen en ons streefgewicht hier zetten, en hoeveel je wil afvallen, en hulpmiddeltjes:nerd:
Wie doet ermee?!
Wat gaan we doen, je plaats elke dag je verslagje van wat
-je hebt gegeten,
-hoe het is gegaan,
-Wat je kan veranderen of wat beter kan,
-En wat je hebt gedaan voour oefeningen, harlopen, buikspieren, etc,.
-etcetera, etcetera
En op een zondag ochtend, ga je je wegen en zet je het hier neer, en dropt tips, en we motiveren elkaar hier!
Leden die meedoen
Marociia_c/ik!; Gewicht 70 --> Streefgewicht 55
Larachia01;
The_Hijabgirl;
Salimaatje; Gewicht: 68 --> Streefgewicht: 58kg
powerroses; Gewicht: 59,2 --> Streefgewicht: 55kg
saneaa; Gewicht:70 --> Streefgewicht: 60kg
xLOVESTONED; Gewicht: 59,2 --> Streefgewicht: 55kg
Bazatoen; Gewicht: 81,4 --> Streefgewicht: 70kg
fino; Gewicht: 65,1 --> Streefgewicht: 58kg
miss_terieus; Gewicht: 63 --> Streefgewicht: 53kg
eigenaar; Gewicht: 68 --> Streefgewicht: 58kg
Arabia-pearl: Gewicht:70 --> Streefgewicht: 56kg
gwoOn_sarah
28-05-2008, 17:15
:hihi: maak je je eigen topic
Marociia_c
28-05-2008, 17:38
:hihi: maak je je eigen topic
haha jaa, de andere zijn niet zo actoef die topics niet veel mensen reageren enzo!:p
The_Hijabgirl
28-05-2008, 17:40
Je weet gewoon dat ik mee doe
haha duuss UPP! :D
salimaatje
28-05-2008, 18:01
ik doe mee..........
gewicht:68
streefgewicht:58
gwoOn_sarah
28-05-2008, 18:13
Hoelang zijn jullie ?? Ik ben ongeveer 1.69 hoeveel zou ik moeten wegen??
xx
salimaatje
28-05-2008, 21:12
ik ben ongeveer 1.65
larachia01
28-05-2008, 21:14
Jaaaa ik doe mee Wil zeker 10 kilo afvallen insha allah :banana:
larachia01
28-05-2008, 21:17
Wat zijn jullie plannen?
Hoe willen jullie dit aanpakken?
Heb net een uurtje gesport, ik probeer echt vol te houden en ik hoop dat het insha allah ook gaat lukken.
Het is een kwestie van doorzettings vermogen en wilskracht meiden.
Als je iets echt graag wil doen dan kom je er, en hoe
Door de volle 100% te geven, puur je best doen
Insha allah lukt het ons
powerroses
28-05-2008, 21:18
Ik doe ook mee NATUURLIJK...
Lengte: ben 1.60 m lang..
Weeg nu:59,2 kg
Ben al kwijt: 7,3 kg
Streefgewicht: 55 kg (resterend: 4,2 kg)
Xx. Powerroses
Ik doe ook mee!
Ik weeg nu 70.0kg en woog vorige weken terug 71.4kg. Ik ben 1.68 lang. Mijn streefgewicht is 60.
Ik was gestopt met sporten, nu sport ik weer en probeer dit vol te houden. Verder let ik goed op met wat ik eet. Ik heb de slankie producten in huis.
20+ (smeer) kaas en de light jam dit scheelt echt want ik deed het eerst met pindakaas en chocoladepasta. s avonds eet ik nog wel een koekje bij de thee. Je moet niet alles in een keer willen doen toch? Wat beleven jullie zoal?
Marociia_c
29-05-2008, 13:05
Wat zijn jullie plannen?
Hoe willen jullie dit aanpakken?
Heb net een uurtje gesport, ik probeer echt vol te houden en ik hoop dat het insha allah ook gaat lukken.
Het is een kwestie van doorzettings vermogen en wilskracht meiden.
Als je iets echt graag wil doen dan kom je er, en hoe
Door de volle 100% te geven, puur je best doen
Insha allah lukt het ons
Sorry ik kon gister niet reageren want was niet online,
ik ben Maandag begonnen met een dieet maar ben gestopt, want het was echt drastisch maar Maandag ga ik beginnen en ga het volhouden want ben nu minder gaan eten,!:o
Marociia_c
29-05-2008, 13:15
Ik doe ook mee!
Ik weeg nu 70.0kg en woog vorige weken terug 71.4kg. Ik ben 1.68 lang. Mijn streefgewicht is 60.
Ik was gestopt met sporten, nu sport ik weer en probeer dit vol te houden. Verder let ik goed op met wat ik eet. Ik heb de slankie producten in huis.
20+ (smeer) kaas en de light jam dit scheelt echt want ik deed het eerst met pindakaas en chocoladepasta. s avonds eet ik nog wel een koekje bij de thee. Je moet niet alles in een keer willen doen toch? Wat beleven jullie zoal?
ik had zo van Maandag alleen fruit en soep en water!,
dinsdag alleen groenten soep en water,! en woensdag fruit&groenten en water en soep etcetera,..
gwoOn_sarah
29-05-2008, 13:53
Ik doe ook mee!
Ik ben niet op een dieet gegaan dat houd ik toch nooit lang vol. Ik ben gewoon gezonder gaan eten. Onbijt, Lunch & Diner. Verder 2/3 tussendoortjes op een dag. Heel veel water drinken! Geen frisdrank enzo! Groene thee drink ik ook wel !! Euuuhm verder sporten, zoveel mogelijk, maar dat lukt niet altijd met studie werk etc..!
Ik probeer in de ochtend me koolhydraten binne te krijgen & in de avond vooraal groente!
xx
Marociia_c
29-05-2008, 14:01
Ik ben niet op een dieet gegaan dat houd ik toch nooit lang vol. Ik ben gewoon gezonder gaan eten. Onbijt, Lunch & Diner. Verder 2/3 tussendoortjes op een dag. Heel veel water drinken! Geen frisdrank enzo! Groene thee drink ik ook wel !! Euuuhm verder sporten, zoveel mogelijk, maar dat lukt niet altijd met studie werk etc..!
Ik probeer in de ochtend me koolhydraten binne te krijgen & in de avond vooraal groente!
xx
dat is goed ik ben veeeel minder gaan eten soort dieet, en veel water en meer lopen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.