Bekijk originele versie : Mijn versierzin...
Warzazate
18-09-2002, 01:49
Komen voor geen meter aan soms. Wat moet ik r aan doen...?
:D
En het moraal van het verhaal ????????????????
:giechel:
ps: Leuk geschreven ...
Jouw versierzin ga ik voortaan ook gebruiken ... :p
Heb trouwens net Kevin Little weer opgezet, ik was weer helemaal vergeten hoe goed ie ook alweer was ....
Warzazate
18-09-2002, 02:08
Origineel gepost door Laysa
En het moraal van het verhaal ????????????????
ps: Leuk geschreven ...
Moraal? Een ondubbelzinnig schrijfseltje over versieren, elkaar opgeilen en zwetend bonken totdat 'de melkboer langsKOMT' (;)) behoeft geen moraal. Althans niet in mijn wereldje...:).
W.
Warzazate
18-09-2002, 02:12
Origineel gepost door TonyM
Jouw versierzin ga ik voortaan ook gebruiken ... :p
Hey! Wie? Jij... ja jij daar! Ik was je haast vergeten...:). JXL in optima forma...:D. Gebruik 'm maar. Hij is zooo goed! En denk niet dat dit verhaaltje fictie is. Ik heb 'm nog echt gebruikt ook. En met succes! Kwijl kwijl kwijl...:).
W.
ps: Kevin Little is Mr. Ophitsend himself...:).
Origineel gepost door Warzazate
Moraal? Een ondubbelzinnig schrijfseltje over versieren, elkaar opgeilen en zwetend bonken totdat 'de melkboer langsKOMT' (;)) behoeft geen moraal. Althans niet in mijn wereldje...:).
W.
O ... dus ik verdoe mijn tijd kennelijk .. man zeg dat dan ... :confused: Kan ik net zo goed naar die 0900 - blaa blaa reclame's gaan kijken die om de 10 minuten op tv verschijnen .... :kwaad:
:p
En nog iets, kom jij nou overal zonder slag of stoot binnen. Afgelopen zaterdag was ik naar Rotterdam gereden. Je als Amsterdammer (en Marokkaan) in Rotterdam begeven is al een hachelijk zaakje, maar dat even terzijde. Dus ik was zaterdag jl. in Rotterdam met een vriend van mij en we hadden alle ingredienten om naar binnen te mogen. Legitimatiebewijs (beveiligingspas waar 6 weken screening aan vooraf gaat, ben dus een brave jongen ... :D), 2 blonde dames, absoluut geen sportschoenen en een representatieve doch brutale look ...:p
Geen reden dus om geweigerd te worden, zijn we eindelijk binnen moet die vriend van mij PER ONGELUK dat detectiepoortje een beuk geven. Binnen 5 seconden hadden we straattegels onder onze voeten!
Ik zie het elke dag gebeuren en jij moet het zonodig hier gaan neerzetten ....
Leuke herinnering aan jezelf later als je 80 bent ???
De goede oude tijd jek ????
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
Warzazate
18-09-2002, 02:20
O ... dus ik verdoe mijn tijd kennelijk .. man zeg dat dan ... :confused: Kan ik net zo goed naar die 0900 - blaa blaa reclame's gaan kijken die om de 10 minuten op tv verschijnen .... :kwaad:
:p
Oh, neem me niet kwalijk... Maar 0900 reclames? Nee, die doen mij in elk geval niets (meer). Vroeger wilde zich nog wel eens een tentje in mijn broek vormen na het zien van een paar tieten en een stoute glimlach waarna ik mijn handje wat werk liet verrichten. Maar tegenwoordig? Naaah...:D.
W.
Origineel gepost door Warzazate
Oh, neem me niet kwalijk... Maar 0900 reclames? Nee, die doen mij in elk geval niets (meer). Vroeger wilde zich nog wel eens een tentje in mijn broek vormen na het zien van een paar tieten en een stoute glimlach waarna ik mijn handje wat werk liet verrichten. Maar tegenwoordig? Naaah...:D.
W.
En nu is het een paar tieten een stoute glimlach en een nevel alcohol om je heen zeker ....
:D ... Tenminste als ik van je verhaal uitga .....
Warzazate
18-09-2002, 02:28
En nog iets, kom jij nou overal zonder slag of stoot binnen. Afgelopen zaterdag was ik naar Rotterdam gereden. Je als Amsterdammer (en Marokkaan) in Rotterdam begeven is al een hachelijk zaakje, maar dat even terzijde. Dus ik was zaterdag jl. in Rotterdam met een vriend van mij en we hadden alle ingredienten om naar binnen te mogen. Legitimatiebewijs (beveiligingspas waar 6 weken screening aan vooraf gaat, ben dus een brave jongen ... :D), 2 blonde dames, absoluut geen sportschoenen en een representatieve doch brutale look ...:p
Geen reden dus om geweigerd te worden, zijn we eindelijk binnen moet die vriend van mij PER ONGELUK dat detectiepoortje een beuk geven. Binnen 5 seconden hadden we straattegels onder onze voeten!
Dat is niet slim. Die gorilla's aan de deur zijn vaak van LBO-niveau. Ze hebben meestal het traject metaal doorlopen. Niet bijster intelligent dus. Domme mensen met macht (aan de deur als portier) misbruiken die macht vaak. Jij als mokro moet je daar te allen tijde op behouden. Nix fout doen, vrijheid blijheid tonen en fooien...:). Ik kom inderdaad altijd zonder (grote) problemen binnen. Ik heb mijn fantasieverhalen en de juiste instelling met mij mee. Daar komt bij dat ik een meester ben in het manipuleren van mensen. Helemaal als het LBO-lui zijn...;).
W.
Warzazate
18-09-2002, 02:31
En nu is het een paar tieten een stoute glimlach en een nevel alcohol om je heen zeker ....
Yepz. Maar dan in het eggie he... Geen tv maar real-live one-on-one Blubberkoning-en koningin spelen...:D.
W.
Misschien is dit de verkeerde volgorde ... eerst komt alcohol, dan een stoute glimlach en de rest gaat vanzelf. Hey, maar ik sla dat eerste over ... :p
Ben namelijk de Bob/Bert!
Misschien is dit de verkeerde volgorde ... eerst komt alcohol, dan een stoute glimlach en de rest gaat vanzelf. Hey, maar ik sla dat eerste over ... :p
Ben namelijk de Bob/Bert!
Bert ??? van Bert & Ernie ??? Of ben jij stiekum evil Bert ?? Ja he !!!
Nou ik neem aan dat die nevel alcohol van begin tot eind daar hangt ..... zo een nevel die naar je toe komt zweven ... :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.