Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden wat doen jullie

misstomaatje
31-12-2003, 21:19

HIER TEGEN hele erge mestruatiepijn. want ik ga er namelijk elke maand dood aan van de pijn . niks helpt bij mij zelfs paracetamol van 1000mg niet. wie heeft dit ook.

chadia2003
31-12-2003, 21:34
heet water in zak en dat op jou buik of rug leggen dan even uurtje slapem krukezak heet dat als ik het goed heb helpt heel erg goed meisje

NADORIA81
31-12-2003, 22:53
IK HEB EEN PAAR OPTIES VOOR JE DAT BIJ MIJ EN MIJN VRIENDINNEN HEEL GOED HELPT! 1: FEMEX PILLEN DIE KAN JE BIJ DE HUISARTS KRIJGEN! HET ZIJN BLAUWE PILLEN! 2: CHINESE KRUIDENTHEE DIE JE BIJ DE TOKO KAN KOPEN IS SPECIAAL VOOR ONGESTELDHEID! 3: DE PIL! NOU DAT WAS HET EEN BEETJE EN IK ZOU ZEGGEN PROBEER HET EN WIE WEET HELPT HET WEL!

misstomaatje
01-01-2004, 11:52
dankje voor het advies dames, ik hoop dat het helpt :zwaai:

farah77
01-01-2004, 12:31

Je moet aan je huisarts deze pillen vragen die werken :goedzo:------->NAPROXEN!!! Suc6

LoVeLy_GiRlY
01-01-2004, 12:46
Jah farah thnx voor die tip :goedzo:

misstomaatje
01-01-2004, 13:05
Origineel gepost door farah77 Je moet aan je huisarts deze pillen vragen die werken :goedzo:------->NAPROXEN!!! Suc6 thks voor de tip meid :zwaai:

sweet_nadoria
01-01-2004, 13:09
Lieve meid, Ik weet precies hoe je je voelt ... Ik kon vaak de eerste 2 á 3 dagen niet uit bed komen. De 1e dag was een hel Ik moest gewoon om de half uur een kokend hete kruik hebben op mijn buik, die na 10 minuten al uitgewerkt was bij mij. Wallah iela de hele dag door, alleen een kruik op me buik, met aspirines. Nu ... heb ik niet alleen last van mijn buik, maar ook last van mijn rug gekregen. Maar alhamdoullah is het over Mijn vader gebruikt veel medicijnen. Hij heeft last van hernia. Hij heeft een capsule voorgeschreven gekregen. Deze capsule is bedoeld om alle lichamelijke pijn op te nemen. Mijn moeder heeft me deze in laten nemen, het heeft geholpen .. Het heeft wel duizeligheid en slaperig zijn als bijwerking. Op een gegeven moment raak je eraan gewend en voel je die bijwerkingen niet meer. Je moet wel oppassen want het werk verslavend :o Ik had na 3 dagen geen last meer van buik/rugpijn maar mijn lichaam snaktte naar die capsule. Het heet: TRAMADOL NORMON 50 MG Alleen de dokter is niet zo makkelijk in het voorschrijven van zo een recept Heel veel succes lieverd, Allah ie hawen .. Liefs, S. Nadoria

Echie
01-01-2004, 19:11
je kan ook ibuprofen gebruiken! dat is ook heel effectief!