Bekijk originele versie : moslim terroristen verstoren 31 december feest in Bagdad
gewoon, feestje, maar
suicide bombers cause 4 dead people and dozains of wounded.
lekker he?
een restaurant werd vanavond doelwit van een groep zelfmoordterroristen, die of een auto gebruikten, of zelf met de auto, voor het hotel-restaurant waar een oudejaarsfeest werd gehouden, een geweldige ontploffing veroorzaakten, omstreeks half 8 nederlandse tijd.
je vraagt je af, heeft dit zin?.
hafiberber
31-12-2003, 20:53
tuurlijk heeft het zin. je gaat nooit onbetaald feestvieren op de rug van arabieren en moslims. en het waren toch lafaards en verklikkers die zijn omgekomen
KI_kracht
31-12-2003, 20:56
ik vraag me veel meer dingen dan alleen heeft het zin wolfowitz.
ik vraag me af heeft het zin?
ik vraag me af waar?
ik vraag me af hoe?
ik vraag me af door wie?
ik vraag me gewoon te veel dingen af.
alhoceima_boy15
31-12-2003, 21:16
Origineel gepost door hafiberber
tuurlijk heeft het zin. je gaat nooit onbetaald feestvieren op de rug van arabieren en moslims. en het waren toch lafaards en verklikkers die zijn omgekomen :goedzo:
alhoceima_boy15
31-12-2003, 21:19
Origineel gepost door wolfowitz
zeker geen familie in bagdad wonen, he, die voor 25% is uitgemoord door saddam, voor 25% gevlucht is naar het westen, en voor 50% ergens in bagdad de oudejaarsavond dacht door te brengen.
ze zullen blij zijn met jou kwalifikatie als lafaards en verklikkers, meneer vanachter Uw veilige komputertje! die 25% zijn de koerden die een deel van zn eigen land wouden afpakken en hij heeft het volle recht om ze te vermoorden :zwaai:
KI_kracht
31-12-2003, 21:27
Origineel gepost door alhoceima_boy15
die 25% zijn de koerden die een deel van zn eigen land wouden afpakken en hij heeft het volle recht om ze te vermoorden :zwaai:
ten eerste dat je dat zo makkelijk kan zeggen vind ik een beetje laag.
hij bezorgd zoveel mensen het einde op een onmenselijk manier omdat ze zogenaamd een stukje van zijn land wilde afpakken en wie geeft hem dan het recht om koeweit binnen te vliegen?
volgens mij weet je niet hoe hij de koerden heeft afgemaakt.
en volgens mij weet je niet hoe hij zijn eigen bevolking zelf heeft afgemaakt, hebben die volgens jou ook een stukje van zijn land afgepakt?
en volgens mij weet je niet wat hij met mensen van koeweit heeft gedaan.
dat wat betreft jou reactie.
die aanslagen dat is een reactie op een actie van buitenaf maar volgens mij pakken ze wel de verkeerde mensen aan met deze aanslagen. dat ze het leven zuur hebben gemaakt van de amerikaanse en andere soldaten die hun landen binnen zijn gekomen om olie of om andere redenen vind ik best maar aanslagen plegen op de normale bevolking is verkeerd.
alhoceima_boy15
31-12-2003, 21:31
Origineel gepost door KI_kracht
ten eerste dat je dat zo makkelijk kan zeggen vind ik een beetje laag.
hij bezorgd zoveel mensen het einde op een onmenselijk manier omdat ze zogenaamd een stukje van zijn land wilde afpakken en wie geeft hem dan het recht om koeweit binnen te vliegen?
volgens mij weet je niet hoe hij de koerden heeft afgemaakt.
en volgens mij weet je niet hoe hij zijn eigen bevolking zelf heeft afgemaakt, hebben die volgens jou ook een stukje van zijn land afgepakt?
en volgens mij weet je niet wat hij met mensen van koeweit heeft gedaan.
dat wat betreft jou reactie.
die aanslagen dat is een reactie op een actie van buitenaf maar volgens mij pakken ze wel de verkeerde mensen aan met deze aanslagen. dat ze het leven zuur hebben gemaakt van de amerikaanse en andere soldaten die hun landen binnen zijn gekomen om olie of om andere redenen vind ik best maar aanslagen plegen op de normale bevolking is verkeerd. de helft normale bevolking zijn nu bijna allemaal kon.telikkers van de amerikanen geworden dus een paar aanslagen hebben ze wel kunnen verwachten
KI_kracht
31-12-2003, 21:35
Origineel gepost door alhoceima_boy15
de helft normale bevolking zijn nu bijna allemaal kon.telikkers van de amerikanen geworden dus een paar aanslagen hebben ze wel kunnen verwachten
dus jij beweert dat de bevolking kontelikkerS van de amerikanen zijn?
ik denk dat je dat denkt omdat je denkt dat de leidinggevende mensen in irak dat zijn.
je kan het met de andere arabische landen vergelijken.
laten we het met marokko vergelijken :)
de koning is volgens velen een kontelIkker van amerika maar vind je dat marokko op aanslagen mag rekenen?
vind je het leuk als er in alhoceima een aanslag komt die het leven kost van een paar familieleiden van jou?
en dat je daarna ergens jou reactie nu leest?
AlHoceima_Leila
31-12-2003, 22:25
Er zijn mensen overleden dus kennelijk heeft het zin he !
sprankeltje
31-12-2003, 22:39
[QUOTE]Origineel gepost door KI_kracht
[B]dus jij beweert dat de bevolking kontelikkerS van de amerikanen zijn?
ik denk dat je dat denkt omdat je denkt dat de leidinggevende mensen in irak dat zijn.
de koning is volgens velen een kontelIkker van amerika maar vind je dat marokko op aanslagen mag rekenen?
vind je het leuk als er in alhoceima een aanslag komt die het leven kost van een paar familieleiden van jou?
Inderdaad, die mensen in Irak zitten in een dillema,iets wat wij in dit land waarschijnlijk, hopelijk, niet hoeven mee te maken. Dus kontelikkers kan je ze naar mijn mening niet noemen omdat deze mensen weliswaar geen keus hebben.Dit in tegenstelling tot de leidinggevenden van Irak.Om dan dit (moord) als hun verdiende loon te geven vind ik persoonlijk onrechtvaardig het leven van een persoon afnemen is iets wat alleen Allah (swt) mag doen.
gr. S. :boogie:
KI_kracht
01-01-2004, 14:25
Origineel gepost door youssef85
ik vind dat ze geen terroristen zijn en bovendien,, wat maakt dat nou uit ? :D wij hebben toch onze eigen kalender en hoeven dus ook niet aan de 'westerse' kalender te houden.
:D en bovendien, vergeet niet dat er in ramadan, dat de amerikanen irak , afghanistan aanvielen zonder ons te respecteren, dus 'we ' hebben ook het recht om op dezelfde manier te gedragen!!
het maakt heel wat uit. wij als moslims word ons geleerd de ander te respecteren ongeacht zijn ras of geloof. en als zij hun nieuwjaar vieren dienen wij dat te respecteren.
en niet omdat een gestoorde bush met haat gevuld de moslimlanden in de ramadan aanvalt, dat die moslims tijdens de feestdagen van de christen terugvechten op deze manieren.
in de tijd van de profeet mohammed salla allah 3alaihi wasalaam vochten de moslims heel anders, en dat omdat ze voordat ze vertrokken van de profeet hoorden, dat ze geen boom mochten afhakken, geen kind,oude man, vrouw enz mochten doden.
en de profeet zei dat tegen de sahaba wetend dat hun vijand zulke dingen wel deed.
Youssef31
01-01-2004, 14:31
Salaam allen
Ik heb altijd geleerd dat je jezelf nooit van het leven mag beroven ,maar in mijn ogen waren saddam en bush gelijk en als je bij het binnenvallen van iraq zoveel burger slachtoffers maakt en de levende die zonder onder dak etc door moeten met traumas voor het leven dan is het toch ook wel wat ongepast om in hun eigen stad een feestje tevieren dat is toch geen respect voor de overleden en de nabestaanden.
inshallah zal er gauw rust terugkeren.
Wa asalaam aleikom,schoonzusje.
KI_kracht
01-01-2004, 21:43
Origineel gepost door youssef85
:D dat dienen we wel te respecteren, dat zei ik ook, :D
alleen gelijke behandeling speelt ook een rol in dit geval,
ik denk niet dat de dader die met ong. 900 kg een restaurant wilde opblazen, als ie ook wist dat de amerikaanse ambassade in de buurt lag, en dus, ik kan niet zeggen dat dit een terroristische aanslag want ik denk dat de dader een ander doel had,
vergeet niet dat de 'koeffars' van die tijd het schandalig vonden m vrouen, kinderen te doden tijdens oorlogen, de 'nieuwe' koeffars staan alles toe om hun God (dollar/olie) te bereiken,
en wij als moslims mogen( dus niet moeten) op dezelfde manier gaan reageren, je moet de regels van de jihad eens heel zorgvuldig lezen, en de fatwas ook eens lezen.
dat ze toen het schandalig vonden en nu niet meer, mag en niet ons niet automatisch de toestemming geven om hetzelfde te gaan doen als zij.
en de moslims die reageren op de manier die zij hebben geleerd van de koran en de ahadith en niet hoe de vijand ze behandeld.
de regels van de jihad?
fatwa's?
heb ik iets verkeerd gezegd? was het niet de profeet die de sahaba altijd voor een oorlog vertelde dat ze geen kind,oude man,vrouw enz mogen doden?
waren het niet de khulafa die hetzelfde deden?
zijn er nu andere regels geschreven?
laat me die regels zien en misschien heb ik het verkeerd.
Origineel gepost door wolfowitz
gewoon, feestje, maar
suicide bombers cause 4 dead people and dozains of wounded.
lekker he?
een restaurant werd vanavond doelwit van een groep zelfmoordterroristen, die of een auto gebruikten, of zelf met de auto, voor het hotel-restaurant waar een oudejaarsfeest werd gehouden, een geweldige ontploffing veroorzaakten, omstreeks half 8 nederlandse tijd.
je vraagt je af, heeft dit zin?
Wel consequent blijven he.
Als dit terroristen zijn dan zijn de verzetsstrijders in de tweede wereld oorlog ook terroristen.
Een ieder diezich in Irak bevind, en vind dat zijn land verdedigt moet worden en dat de bezetter weg moet heeft het recht om aktie te ondernemen.
Die mensen die zijn gedood gisteren, hebben geen visum gehad van de regering van Saddam Houssein, en zijn dus illegaal in Irak.
alhoceima_boy15
01-01-2004, 22:23
Origineel gepost door KI_kracht
dus jij beweert dat de bevolking kontelikkerS van de amerikanen zijn?
de koning mag wel een kontelikker zijn
maar de bevolking niet,heb je die bevolking van marokko
zien juichen toen IRAK werd ingenomen: NEE ;)
en de meeste irakezen stonden daar te juichen.
heb je de marrokkanen zien juichen toen
het standbeeld van Saddam Hussein werd neergehaald: NEE
en de meeste irakezen stonden daar te dansen :rolleyes:
dus een aanslag in marokko zal je niet zo
snel tegenkomen als een aanslag in irak ;)
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.