Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : callcenter ervaringen****

Pagina's : [1] 2

PrinceSs_me
28-05-2008, 09:35

wie o wie heeft ervaringen

mrsbigboss
28-05-2008, 09:50
ikkeu blij dat ik dat niet meer doe

mrsbigboss
28-05-2008, 09:51
was een leuke tijd maar ben wel blij dat ik dat niet meer doe

Sensation
28-05-2008, 09:55
ja ikke.. wat zoek je werk kom je begint morgen voor mij, je krijgt telefoon mag telefoneren naar familieleden van me zodat je het nieuws kan doorkaatsen dan hoeft me oma het niet meer te doen:ego:

PrinceSs_me
28-05-2008, 09:56

ikkeu blij dat ik dat niet meer doe waarom:confused:

PrinceSs_me
28-05-2008, 09:57
was een leuke tijd maar ben wel blij dat ik dat niet meer doe waarom:confused: is het wel te doen bij alleen in de vakantietijd

mrsbigboss
28-05-2008, 09:59
waarom:confused: is het wel te doen bij alleen in de vakantietijd ja maar de hele tijd aan de telefoon is echt niet leuk wollah en dna die onbeschofte mensen die je aan de lijn krijgt... is welletjes geweest :)

PrinceSs_me
28-05-2008, 10:08
ik ga het proberen heb morgen sollicitatiegesprek en ja als het echt niet lukt dan ben ik finitoooo

mrsbigboss
28-05-2008, 10:21
ik ga het proberen heb morgen sollicitatiegesprek en ja als het echt niet lukt dan ben ik finitoooo je moet het zeker es proberen mss doe jij het wel graag hè meid. ik wens je in ieder geval VEEEEEEEL succes met je sollicitatiegesprek. en inchallah zal het bij jouw wel een leuke job zijn!!

LuvYou
28-05-2008, 11:00
wwaar??

PrinceSs_me
28-05-2008, 20:29
meer ervaringen

MorrocconLady
06-06-2008, 20:00
hey heb het ook een jaar gedaan en vond het wel leuk, toffe collega's ook waar ik nu nog contact mee heb. onbeschofte klanten deden me niks hoor, ken ze toch niet en was nooit persoonlijk bedoeld. ik deed wel inbound gesprekken, outbound zou ik niet doen, mensen zelf opbellen heb je gegarandeerd onbeschofte mensen aan de lijn ma ja, wat wil je? ik vind het zelf niet leuk als ze me opbellen met aanbiedingen :) ma zeker doen hoor! is echt een ervaring waar je veel aan hebt. ben ermee gestopt omdat ik een betere jobaanbieding kreeg waar ik meer verdiende en dichterbij was. good luck!

riffiaatje
06-06-2008, 20:17
Ik heb het ook gedaan en ik doe het nog steeds trouwens! Echt ontzettend leuk is het.. De onbeschofte klanten verbreek ik gewoon de verbinding mee, kunnen ze weer 10 minuten in de wacht gaan staan als ze terugbellen! Maar, op de werkvloer is het zo ontzettend gezellig.. Echt super!!

MorrocconLady
06-06-2008, 20:24
Ik heb het ook gedaan en ik doe het nog steeds trouwens! Echt ontzettend leuk is het.. De onbeschofte klanten verbreek ik gewoon de verbinding mee, kunnen ze weer 10 minuten in de wacht gaan staan als ze terugbellen! Maar, op de werkvloer is het zo ontzettend gezellig.. Echt super!! ja hé, mis het eigenlijk wel.. call center zat je met zoooveel verschillende nationaliteiten, zo boeiend was dat. heb goed gelachen daar! :haha:

baghdadi_17
06-06-2008, 20:27

Ik werk er nu al weer twee jaar.. Mycall callcenters op het leidsplein werkt er iemand ook daar toevallig :D

Pagina's : [1] 2