Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil een Leuke jongeuh!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

yedjis_ennador
17-09-2002, 23:22

Owh mijn god ik wil nu es een keer een Leuke jonge ontmoeten en dat het heerlijk klikT!! Ben het zaT die stomme manneTjus :kwaad: Als ze lekker zijn dan weten ze dat ze lekker zijn.. of ze zijn uglY of ze zijn te plakkerig of als ze lekker zijn dan VEELS TE AFSTANDELIJK ajowwwwwww Het is nooiT goeddd!! Allah IK WIL MISTER RIGHT RighT Now!!!!!! :Iluvu:

Handyman
17-09-2002, 23:24
Doe je aan moderne sport??

yedjis_ennador
17-09-2002, 23:28
WaT is moderne Sport? waT houdt daT In? Eigenlijk kan ik nu al nee zeggen als iets het woord sport bevaT dan is het gelijk al nie te plaatsen bij mijn persoonlijkheid.. Kortom BEN LUI!! Maarreuh wat bedoel je er dus mee?

Handyman
17-09-2002, 23:34
Ik bedoelde ermee te zeggen of je inwendige knuppel slagen kan incaseren

Sjakie
17-09-2002, 23:34

Origineel gepost door yedjis_ennador Owh mijn god ik wil nu es een keer een Leuke jonge ontmoeten en dat het heerlijk klikT!! Ben het zaT die stomme manneTjus :kwaad: Als ze lekker zijn dan weten ze dat ze lekker zijn.. of ze zijn uglY of ze zijn te plakkerig of als ze lekker zijn dan VEELS TE AFSTANDELIJK ajowwwwwww Het is nooiT goeddd!! Allah IK WIL MISTER RIGHT RighT Now!!!!!! :Iluvu: JIJ?!....hahaha...ah ga ga ga...:D Al3afriet

LELIJKERD
17-09-2002, 23:36
EUHHH....... ZOEK JE MIJ ??? :D

yedjis_ennador
17-09-2002, 23:36
Sjakieeeeeeee Whahahaha KssT!! Ik wil je nie in mijn Discussie en waT Ik? Ze3ma ik ben het niet waard:( Je wilde zelf mijn voeT komehu vragen maar je was nie goed genoeg :p Love U Babe Ahummmmm en nu opsuikereuh!! :zweep:

yedjis_ennador
17-09-2002, 23:38
LELIJKERD Als je maar nie weet dat je lelijk bent hehehehehe :romance:

LELIJKERD
17-09-2002, 23:39
HOE BEDOEL JE ? SHIT MAN, BEN IK NIET LELIJK ?? TFOEOEOEOEE

narcis
17-09-2002, 23:40
Kijk het is of de ene of de ander!!!!!!!! de ene heeft zijn LOOKS,de ander zijn Karakter!!!! en Mister Right zul je heus wel tegekomen inshallah!!!!!!

yedjis_ennador
17-09-2002, 23:49
Origineel gepost door narcis Kijk het is of de ene of de ander!!!!!!!! de ene heeft zijn LOOKS,de ander zijn Karakter!!!! en Mister Right zul je heus wel tegekomen inshallah!!!!!! Ewa ik wiL hem NU Nu Nu!!!! Safi genoeG gew8!! nix inscha allah GEWOON NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!! :verdomme:

Sjakie
17-09-2002, 23:49
Origineel gepost door yedjis_ennador Sjakieeeeeeee Whahahaha KssT!! Ik wil je nie in mijn Discussie en waT Ik? Ze3ma ik ben het niet waard:( Je wilde zelf mijn voeT komehu vragen maar je was nie goed genoeg :p Love U Babe Ahummmmm en nu opsuikereuh!! :zweep: Mijn lelijkheid heerst ook van alle kanten...kan er nix aandoen...;) enne...da heb ik nieh gesjegt..dat je ut nieh waard....maar kwas nieh goed genoeg voor je..;) Al3afriet P.s. da opsuikeren was ut hint...:D

yedjis_ennador
17-09-2002, 23:52
Hahaha Sjakie.. Ik heb wel wat andere dingen gehoord dat lelijk... Mah goed.. Opsuikereuh was nie gemeen bedoeld :gniffel:

tetouani79
17-09-2002, 23:56
geniet eerst van je vrij zijn meid. een man komt vanzelf wel. alles op zijn tijd. de engel zegt niet treuren, het komt goed :engel: :engel:

Sjakie
18-09-2002, 00:00

Origineel gepost door yedjis_ennador Hahaha Sjakie.. Ik heb wel wat andere dingen gehoord dat lelijk... Mah goed.. Opsuikereuh was nie gemeen bedoeld :gniffel: Huh? wa hedduh geheurd? :confused: Zal het toch waar zijn...is Al3afriet alias Sjakie toch lelijk...;) Of zijn het leugens die online gaan...:D Al3afriet aka $J@K|€

Pagina's : [1] 2 3