Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse meisje

Pagina's : [1] 2

thement_return
31-12-2003, 19:33

Jammer echt jammer dat SOMMIGE meisjes heel makkelijk zijn...MET ALLES...heel jammer Waarom vallen SOMMIGEN zo makkelijk voor een jongen Hij hoeft maar even ik vind je leuk te zeggen en het meisje is helemaal verkocht en geeft zich volledig aan de jongen Wallah echt jammer ik dacht dat ze wel sterk in hun schoenen stonden....

tatouzient
31-12-2003, 19:36
dit is oud nieuws en er zn wel X topics over geopend dusse... :rolleyes: bisous xxx

AlHoceima_Leila
31-12-2003, 19:37
Origineel gepost door thement_return Jammer echt jammer dat SOMMIGE meisjes heel makkelijk zijn...MET ALLES...heel jammer Waarom vallen SOMMIGEN zo makkelijk voor een jongen Hij hoeft maar even ik vind je leuk te zeggen en het meisje is helemaal verkocht en geeft zich volledig aan de jongen Wallah echt jammer ik dacht dat ze wel sterk in hun schoenen stonden.... Zulke meisjes zijn der nou eenmaal dat komt omdat ze nooit echt aand8 van iemand hebben gehad en die krijgen ze nu en genieten er duidelijk van of niet ?

thement_return
31-12-2003, 19:38
Origineel gepost door tatouzient dit is oud nieuws en er zn wel X topics over geopend dusse... :rolleyes: bisous xxx Dat zal DUSSE zo wel zijn maar zo vaak zit ik hier niet DUSSE... dat jij hier vaak zit en alles weet dat klaart veel DUSSE....

AlMoet-Oukil
31-12-2003, 19:40

Origineel gepost door thement_return Dat zal DUSSE zo wel zijn maar zo vaak zit ik hier niet DUSSE... dat jij hier vaak zit en alles weet dat klaart veel DUSSE.... hahahaha *k ga stuk hieroo* :D :zwaai:

maghrabia82
31-12-2003, 19:40
Ja ik begrijp wat je bedoelt..... een meid moet haar "eer'' charaff behouden...Dat is heel normaal........ Maar blijkbaar niet normaal voor iedereen.......jongens zijn slim....spelen het spelletje goed.......fluisteren allemaal mooi woordjes naar hun toe.......meisje denkt dat hij van haar houdt......en geeft zich helemaal over aan hem.....veel hebben ook spijt naderhand...... Ik wil natuurlijk niet schuld geven aan de jongen.....want een jongen dwingt haar niet ...het blijft haar keuze......Zij is dom bezig.... maar wat kun je eraan doen...behalve vanaf jongs af aan tijdens de opvoeding dus.....blijven vertellen dat de eer de belangerijkste is wat een vrouw heeft en dat ze die niet zomaar moet verliezen.....

thement_return
31-12-2003, 19:42
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil hahahaha *k ga stuk hieroo* :D :zwaai: jah is toch zo of......

Mocro4eva
31-12-2003, 19:54
Dit komt omdat sommige meiden echt in een sprookjeswereld leven. Ze moeten echt wakker geschud worden! Een meid moet stevig in haar schoenen staan en realisitisch zijn. Wat nou vriendjes, liefde op het eerste gezicht of andere onzin, get real.

miss_saliha
31-12-2003, 19:55
ik ben niet makelijk.....maaar ja vind het wel jammer dat ze wel bestaaaan

sneakynawal
31-12-2003, 20:00
Ze hebben het nog nie door...ze zullen spoedig hun ogen openen, hoop ik..... :verdriet:

thement_return
31-12-2003, 20:04
Origineel gepost door sneakynawal Ze hebben het nog nie door...ze zullen spoedig hun ogen openen, hoop ik..... :verdriet: inscha'allah

LoVeLy_HaNaN
31-12-2003, 20:22
Ik ben niej makkelijk...als een jonge....ik hou van je....tege me zegt..dang zeg ik..maar ik niej op jou.. Ik ben niej gauw verliefd..en mij kunne ze ckers niej omleide

Najmatje
31-12-2003, 20:46
k ben niej makkelijk kom op zeg ben niej gek!!:wijs: any way die meisjes moeten so snel mogelijk hun oogjes openen, want voor ze et weten zitten ze in de puree :( :verdriet: :boogie:=Najmatje=:boogie:

misstomaatje
31-12-2003, 20:48
Origineel gepost door thement_return Jammer echt jammer dat SOMMIGE meisjes heel makkelijk zijn...MET ALLES...heel jammer Waarom vallen SOMMIGEN zo makkelijk voor een jongen Hij hoeft maar even ik vind je leuk te zeggen en het meisje is helemaal verkocht en geeft zich volledig aan de jongen Wallah echt jammer ik dacht dat ze wel sterk in hun schoenen stonden.... misschien zijn ze wel heel snel verliefd , je weet maar nooit toch? :zwaai:

thement_return
31-12-2003, 20:50

Origineel gepost door misstomaatje misschien zijn ze wel heel snel verliefd , je weet maar nooit toch? :zwaai: maar ze moeten blijven uitkijken :zwaai:

Pagina's : [1] 2