Bekijk originele versie : Wat moet je doen als je iemand gedumpt hebt, ma hij wil je nog steeds..damn
xxMocro_girlyxx
31-12-2003, 18:05
Hey, Ik heb het laatst uitgemaakt met mn vriendje, ma hij wil het niet begrijpe, hij blijft me steeds bellen en zegt tege mij: ik wil je terug..bla bla bla...hij is nog helemaal :Iluvu: . Wallah dat begint mij te irritere, ik snap niet wat hij zow leuk aan mij vindt want hij mocht mij niet eens s aanrake (jullie snappe wel wat k bedoel). IEMAND DIE WEET WAT K HIERMEE MOET????
SEE YA :zwaai: :D
sweet_nadoria
31-12-2003, 18:08
Zeg tegen hem wat heb je niet begrepen van het hele verhaal ... ?
Het is gewoon over !!
Maar aan de ene kant, luister naar zn verhaal en wie weet zet het je aan het denken en denk je misschien heel anders en wil je ook het weer opnieuw proberen.
Mohiem ik weet niet wat er tussen jullie is gebeurd, maar ja succes zou ik zeggen en Allah ie hawen !!
Liefs,
S. Nadoria
xxMocro_girlyxx
31-12-2003, 18:11
Origineel gepost door sweet_nadoria
Zeg tegen hem wat heb je niet begrepen van het hele verhaal ... ?
Het is gewoon over !!
Maar aan de ene kant, luister naar zn verhaal en wie weet zet het je aan het denken en denk je misschien heel anders en wil je ook het weer opnieuw proberen.
Mohiem ik weet niet wat er tussen jullie is gebeurd, maar ja succes zou ik zeggen en Allah ie hawen !!
Liefs,
S. Nadoria
Thnx 4 ya message, maarreh wat er gebeurd is?? Nix ik had gewoon geen zin meer om "van iemand te zijn". En k vind het een beetje saai worde... thats it :D
sweet_nadoria
31-12-2003, 18:14
Ewa dat kan toch ??
Ewa nu moet hij je keuze maar gaan accepteren, als jij niet wil klaar dan wil je niet ..
Ewa en nu ?? Safie ie drap rasoe m3a l7hiet
Liefs,
S. Nadoria
laboudanda
31-12-2003, 18:14
Wat zijn we toch zoooo stoooooooooopid vandaag, en morgen en overmorgen en de rest van jullie hele leven...
NEXT!
xxMocro_girlyxx
31-12-2003, 18:17
Origineel gepost door laboudanda
Wat zijn we toch zoooo stoooooooooopid vandaag, en morgen en overmorgen en de rest van jullie hele leven...
NEXT!
Ewa, waar heb jij het nou weer over??? :confused: :confused: :confused: :confused:
AbaHoeCh
31-12-2003, 18:23
NEXT!
:haha: was wel goed :goedzo: uitgevonden bij je ondertekening waarop ik had geklikt ;) :hihi:
xxMocro_girlyxx
31-12-2003, 18:25
Origineel gepost door AbaHoeCh
:haha: was wel goed :goedzo: uitgevonden bij je ondertekening waarop ik had geklikt ;) :hihi:
HUH :confused:
Ik niet snappe waar jij over praat..
laboudanda
31-12-2003, 18:26
Origineel gepost door xxMocro_girlyxx
Ewa, waar heb jij het nou weer over??? :confused: :confused: :confused: :confused:
Ik heb het over die man met die half geschoren baard die elke dag naar de aldi loopt om een paar blikjes bier te halen.
Daarna pakt hij zijn fiets en fietst helemaal naar de andere kant van HOLLAND&ZO.
Deze man werd later opgepakt door de politie omdat hij ging bumper kleven met zijn fiets.
Later hebben ze hem in de cel gegooid, deze man werd helemaal "MOTORISCH GESTOORD" en reed daarna op de motor weg.
Ok en nu denken jullie:
Hij zat toch in de cel? en waar haalt hij die motor vandaan?
Nou, dat zal ik jullie allemaal de volgende keer vertellen.
Ok en nu hoorde ik een knal buiten, och het is een kleine tuigje die met afgekeurde vuurwerk speelt.
NEXT!
xxMocro_girlyxx
31-12-2003, 18:29
Ik heb het over die man met die half geschoren baard die elke dag naar de aldi loopt om een paar blikjes bier te halen.
Daarna pakt hij zijn fiets en fietst helemaal naar de andere kant van HOLLAND&ZO.
Deze man werd later opgepakt door de politie omdat hij ging bumper kleven met zijn fiets.
Later hebben ze hem in de cel gegooid, deze man werd helemaal "MOTORISCH GESTOORD" en reed daarna op de motor weg.
Ok en nu denken jullie:
Hij zat toch in de cel? en waar haalt hij die motor vandaan?
Nou, dat zal ik jullie allemaal de volgende keer vertellen.
Ok en nu hoorde ik een knal buiten, och het is een kleine tuigje die met afgekeurde vuurwerk speelt.
Hahaha nu snap ik er helemaal nix meer van, ma zou wel aan mij liggen I Guess :zwaai:
NEXT!
coalitiegenoot
31-12-2003, 18:32
gewoon terug nemen die gast en iets doms doen zodat hij jou dumpt :hihi:
MiSsOuJDiA
31-12-2003, 18:33
WhAUahhahahaHA
AbaHoeCh
31-12-2003, 18:33
Origineel gepost door xxMocro_girlyxx
HUH :confused:
Ik niet snappe waar jij over praat..
bij zijn ondertekening staat er een frans zinnetje en daar moet je opklikken
xxMocro_girlyxx
31-12-2003, 18:34
Origineel gepost door coalitiegenoot
gewoon terug nemen die gast en iets doms doen zodat hij jou dumpt :hihi:
hahaha, die is goed, ik ga het probere waarom ook niet :stout:
xxMocro_girlyxx
31-12-2003, 18:37
Origineel gepost door AbaHoeCh
bij zijn ondertekening staat er een frans zinnetje en daar moet je opklikken
whahaha die is goed :lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.