Bekijk originele versie : Moroccos most dangerous city is ..........
sweet_nadoria
31-12-2003, 17:59
Nu gaan we de stelling aanpassen :D
Wat vind jij een gevaarlijke stad in Marokko :o
Lady_moi
31-12-2003, 18:00
Tanger :(
sneakynawal
31-12-2003, 18:01
Oujda! De mannen kan ik wel schieten daar... en die rotkinderen.. bah!!!
En het verkeer... rot ezels... rot auto's (als je ze zo mag noemen)
sweet_nadoria
31-12-2003, 18:03
Hahahahha leef je uit meis ;)
Mocro4eva
31-12-2003, 18:08
Fes, de laatste jaren wordt het daar steeds erger. :(
Lady_moi
31-12-2003, 18:09
Origineel gepost door sneakynawal
Oujda! De mannen kan ik wel schieten daar... en die rotkinderen.. bah!!!
En het verkeer... rot ezels... rot auto's (als je ze zo mag noemen)
In oujda isda nog te doen vergeleken met Tanger echt erg..Er liep daar eens een gekke zwerver achter me aan met een stok..en nog een ander gekke man die met zn auto achter me reed en mn mooi ketting steelde en dan nog gekke jongens die een vriendin van me en mij achtervolgden en 1 ervan deed zn broek open en begon zichzelf af te trekken :o :jammer: :(
Origineel gepost door Lady_moi
In oujda isda nog te doen vergeleken met Tanger echt erg..Er liep daar eens een gekke zwerver achter me aan met een stok..en nog een ander gekke man die met zn auto achter me reed en mn mooi ketting steelde en dan nog gekke jongens die een vriendin van me en mij achtervolgden en 1 ervan deed zn broek open en begon zichzelf af te trekken :o :jammer: :(
wahhahhahahaha
sneakynawal
31-12-2003, 18:11
Hahahahahaha grappig... nee zoiets is mij nie overkomen... maar ben jij wel eens bekogeld met stenen, door rotjong... en billenkoek gekregen door vieze mannen (die gaan zelfs knijpen in je ****) .... telefoon jatten... je vies aankijken... je uitschelden voor kehba... jaa dat maak ik elk jaar weer mee... stomme stad..bah!
sweet_nadoria
31-12-2003, 18:12
Wehiejaaaa gie sektie ...
Ik heb echt genoeg van dat soort dingen meegemaakt in Nador
Genoeg ellende !!!
:jammer:
Lady_moi
31-12-2003, 18:18
Hahahahahaha grappig... nee zoiets is mij nie overkomen... maar ben jij wel eens bekogeld met stenen, door rotjong... en billenkoek gekregen door vieze mannen (die gaan zelfs knijpen in je ****) .... telefoon jatten... je vies aankijken... je uitschelden voor kehba... jaa dat maak ik elk jaar weer mee... stomme stad..bah!
Met stenen bekogeld?? Hmm 1 keer maar da was deze zomer..ik zat in de balkon te zonnen :verliefd: En khad zo een 2pacsjaaltje aan zodat mn haar nie voor mn ogen hangde en dat de zon goed in mn gezicht kon schijnen..er passeren kleine rotkinderen smijt er eentje een steen echt wow juist naast me tegen de raam van de terras mn oom had ze een pak slaag gegeven :D
en vieze mannen woelah die vind ge overal sommigen zijn echt gestoord meiske :)
Lady_moi
31-12-2003, 18:20
Origineel gepost door SaMiax
wahhahhahahaha
Haha nu kan ik er gelukkig wel mee lachen maar toen was ik echt doosbang en paniek ge zou nie graag in mn schoenen gestaan hadden :)
sweet_nadoria
31-12-2003, 18:23
Bang ...
Lieverd toen mij dit soort dingen gebeurde was ik gelukkig niet alleen maar ik was zeker wel de eerste die zn mond opentrok en een volle lading terug gaf !!
Wallah iela die mensen verdienen het gewoon om ook zo vernederd te worden als zij bij jou doen in het openbaar. Wallah iela ik heb de stad laten zien wat je krijgt als je met mij solt en met zulke respectloze opmerkingen komt :o
En me moeder enzo natuurlijk mee bemoeien van laat ze aa tamshoent, niet tegen hun praten. Nee joh wat niet tegen hun praten gewoon volle ladingen geven aan die honden !!
Geen grap :bril:
xxMocro_girlyxx
31-12-2003, 18:23
Ja man Oujda is egt erg! Laatst ging ik met de bus naar de stad, stapte er zo'n zwerver in en die begon mijn moeder te bedreige met een mes omdat ze tas naast haar op de stoel had gelegd, ze3ma dat deed ze expres zodat hij daar niet kon zitte :D. De buschauffeur deed het ook zowat in z'n broek en niemand die er wat van zei. Stap je uit komt er een dronken op je af, en als je zegt ******* op noemt ie je ***** :confused: Yegh ook nog s die ouwe mannen daar, zien ze een mooi meisje beginne ze ook te geile en te kwyle, TFOE MAN :kwaad:
Maar voor de rest is het wel leuk daar :zwaai:
sneakynawal
31-12-2003, 18:24
Met stenen bekogeld?? Hmm 1 keer maar da was deze zomer..ik zat in de balkon te zonnen :verliefd: En khad zo een 2pacsjaaltje aan zodat mn haar nie voor mn ogen hangde en dat de zon goed in mn gezicht kon schijnen..er passeren kleine rotkinderen smijt er eentje een steen echt wow juist naast me tegen de raam van de terras mn oom had ze een pak slaag gegeven :D
en vieze mannen woelah die vind ge overal sommigen zijn echt gestoord meiske :)
Dat klopt, vieze mannen zijn er overal... maar in Marokko zijn ze wel het toppunt hoor..! Vind ik zelf!
~we dachten jullie van IMZOUREN :confused:
DE STAD VAN DE GEKKEN ????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.