Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames!!!!!! is dit waar/mogelijk???

Pagina's : [1] 2 3

Moefassa
17-09-2002, 21:49

Ik hoorde laatst van een meisje iets geks tenminste het ligt eraan hoe je het wilt zien of noemen. Als sommige meiden niets te doen hebben dan gaan ze in hun kamertje zitten, deur opslot, en gaan opzoek naar een romantische cd. die zetten ze dan op en vervolgens beginnen ze alle romantische herinneringen naar boven te halen, zo worden ze zwaar emotioneel en beginnen erop los te janken. Ik vraag me dus echt af of er zulke meiden bestaan :D

Junkie
17-09-2002, 22:05
Niet alleen meiden hoor.

scatje
17-09-2002, 22:16
hahahahhaaaaaaaaaaaaa serieus yunkie??? ?????????ben jij er ook eentje???

ZiLaaL
17-09-2002, 22:21
BedRoom Secrets.... :rolleyes:

Dida
17-09-2002, 22:23

Origineel gepost door Moefassa Ik hoorde laatst van een meisje iets geks tenminste het ligt eraan hoe je het wilt zien of noemen. Als sommige meiden niets te doen hebben dan gaan ze in hun kamertje zitten, deur opslot, en gaan opzoek naar een romantische cd. die zetten ze dan op en vervolgens beginnen ze alle romantische herinneringen naar boven te halen, zo worden ze zwaar emotioneel en beginnen erop los te janken. Ik vraag me dus echt af of er zulke meiden bestaan :D hahahaha dat heb ik nog nooit gedaan.. die meiden wil ik wel zien..nooit van gehoord eigenlijk..komt misschien omdat ik ook geen romantische herinneringen heb.. :rolleyes: Ciao Baby ;)

Aphrodite
17-09-2002, 22:25
Origineel gepost door Moefassa Ik hoorde laatst van een meisje iets geks tenminste het ligt eraan hoe je het wilt zien of noemen. Als sommige meiden niets te doen hebben dan gaan ze in hun kamertje zitten, deur opslot, en gaan opzoek naar een romantische cd. die zetten ze dan op en vervolgens beginnen ze alle romantische herinneringen naar boven te halen, zo worden ze zwaar emotioneel en beginnen erop los te janken. Ik vraag me dus echt af of er zulke meiden bestaan :D Doe jij dit niet dan??? :rolleyes:

Nounousa
17-09-2002, 22:35
ahahhahahah ik zeg niks...... ;)

SweetCheeks
17-09-2002, 22:50
Hmm ik heb dat nooit hoor.....i guess?

Teaser
17-09-2002, 22:53
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat klopt 100%, plus een kilo bonbons erbij!!!

Moefassa
17-09-2002, 22:54
Origineel gepost door Aphrodite Doe jij dit niet dan??? :rolleyes: Nou kijk........eigenlijk moet ik toegeven dat ik het soms ook wel doe, maar dan komt mijn pa altijd naar boven en dan stop ik ermee :D :D :rolleyes:

Moefassa
17-09-2002, 22:55
Origineel gepost door Hindje ahahhahahah ik zeg niks...... ;) JunkyXL: kandidaat No 1 Hindje: Kandidaate no 2 :D

narcis
17-09-2002, 22:59
Tja als ze zo hun (problemen)/herinneringen wille verwerken dan neem ik het ze niet kwalijk. Jank er maar op los MEIDEN!!!!

yedjis_ennador
17-09-2002, 22:59
Hmmmz... Ik ook moet toegeven dat er bepaalde liedjes zijn dat dingen naar boven roept.. En ik er ook Soms zin in heb om naar te luistern.. Inderdaad opsluiten en luisteren en Jankeuh!!!! :huil2:

SaraZena
17-09-2002, 23:14
ik deed dit wel es toen ik nog een pubertje was, heeeeeeeeel lang geleden dus, maar ik ging er niet bij janken of zo :o

LALAmorotju
17-09-2002, 23:27

HIHIHIHI ik zwijg geen commentaar :p

Pagina's : [1] 2 3