Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen geluid op mijn PC

Nidaa
27-05-2008, 15:35

Sinds mijn broer mijn Pc heeft geformateerd (?), doet mijn geluid het niet meer. Mijn geluidsboxen staan wel gewoon aan. Als ik op volumeregelingen klik, dan geeft ie aan: ''er zijn geem mixerapparaten geinstalleerd, ga naar confuguratiescherm om het te installeren''. Ik heb alles zitten uitzoeken, maar ik snap niet waar de fout ligt. Wat zijn mixerapparaten? Graag jullie hulp!

Prodigy
27-05-2008, 16:03
Driver van je geluidskaart installeren ;).

Nidaa
27-05-2008, 16:23
Driver van je geluidskaart installeren ;). Wat is dat precies? Ik ben 0.0 op dat gebied..

Prodigy
27-05-2008, 16:27
Wat is dat precies? Ik ben 0.0 op dat gebied.. Dat is een programma wat ervoor zorgt dat je pc je geluidskaart herkent. Om te weten welke driver je nodig hebt, moet je het merk/model van je geluidskaart weten. Nu kun je daar het beste "Everest" voor gebruiken. Is een programma dat precies je systeeminfo opvraagt en weergeeft. Vaak geeft 't programma je ook direct de link naar de driver voor elk onderdeel van je PC. http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=5&ps=CE&lang=en

cotedor
27-05-2008, 17:04

Sinds mijn broer mijn Pc heeft geformateerd (?), doet mijn geluid het niet meer. Mijn geluidsboxen staan wel gewoon aan. Als ik op volumeregelingen klik, dan geeft ie aan: ''er zijn geem mixerapparaten geinstalleerd, ga naar confuguratiescherm om het te installeren''. Ik heb alles zitten uitzoeken, maar ik snap niet waar de fout ligt. Wat zijn mixerapparaten? Graag jullie hulp! plaats even Merk en Model van je pc of op de achterkant de S/N of P/N noteren.

Nidaa
27-05-2008, 21:27
Dat is een programma wat ervoor zorgt dat je pc je geluidskaart herkent. Om te weten welke driver je nodig hebt, moet je het merk/model van je geluidskaart weten. Nu kun je daar het beste "Everest" voor gebruiken. Is een programma dat precies je systeeminfo opvraagt en weergeeft. Vaak geeft 't programma je ook direct de link naar de driver voor elk onderdeel van je PC. http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=5&ps=CE&lang=en Oh op die manier, ik dacht dat het veel simpeler was... Bedankt voor de info!

Nidaa
27-05-2008, 21:30
plaats even Merk en Model van je pc of op de achterkant de S/N of P/N noteren. Ik ken hem zo niet uit mijn hoofd...

cotedor
28-05-2008, 00:20
Ik ken hem zo niet uit mijn hoofd... wel, neem dan maar een kijkje naar je pc ongetwijfeld dat je wat tegenkomt.

Nidaa
28-05-2008, 01:05
:hihi: Het is eigenlijk de PC van mijn broer hahaha, maar ben nu thuis, dus ja gaat lastig zo..