Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom dragen de meeste marokkaanse wijfen geen hoofdoek???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
31-12-2003, 14:51

om een vriend te kunnen nemen natuurlijk :rolleyes: draag een hoofdoek liever, anders ben je een lelijke enge wijf die door jongens als een lichtje wordt gezien om te misbruiken, terwijl de jongen in zijn achterhoofd weet dat ie een meisje met hoofdoek zal nemen..

rachidabella
31-12-2003, 14:54
Ze vinden het een te grote verandering denk ik

sneakynawal
31-12-2003, 14:55
Waarom nou weer zo... waarom spreek je ze aan als ' wijfen '...?

Mouna_leila
31-12-2003, 14:56
Origineel gepost door hebbermermer om een vriend te kunnen nemen natuurlijk :rolleyes: draag een hoofdoek liever, anders ben je een lelijke enge wijf die door jongens als een lichtje wordt gezien om te misbruiken, terwijl de jongen in zijn achterhoofd weet dat ie een meisje met hoofdoek zal nemen. JE BEVINDT JE NIET BEPAALD IN DE POSITIE OM TE OORDELEN OVER EEN ANDER MENEER DE AFTREKKER. BEN JE ER MISSCHIEN OOIT BIJ STILGESTAAN DAT MEISJES DIE HOOFDDOEKEN DRAGEN(EN OOK DIE ER GEEN EEN DRAGEN) DAT NIET DOEN OM EEN MAN AAN DE HAAK TE SLAAN MAAR VOOR ZICHZELF... EN GELOOF ME DAT JE ZONDER HOOFDOEK AANTREKKELIJKER BENT OM TE MISBRUIKEN IS EEN FABELTJE. OOK MEISJES MET HOOFDDOEKEN WORDEN LASTIGGEVALLEN DOOR JONGETJES ZOALS JIJ!

Mouna_leila
31-12-2003, 14:58

Origineel gepost door EI_fouad :hihi: met jou vallen er geen spelletjes te spelen you are tough :stoer: I :D NDERDAAD!

babyboy
31-12-2003, 14:58
Origineel gepost door Mouna_leila JE BEVINDT JE NIET BEPAALD IN DE POSITIE OM TE OORDELEN OVER EEN ANDER MENEER DE AFTREKKER. BEN JE ER MISSCHIEN OOIT BIJ STILGESTAAN DAT MEISJES DIE HOOFDDOEKEN DRAGEN(EN OOK DIE ER GEEN EEN DRAGEN) DAT NIET DOEN OM EEN MAN AAN DE HAAK TE SLAAN MAAR VOOR ZICHZELF... EN GELOOF ME DAT JE ZONDER HOOFDOEK AANTREKKELIJKER BENT OM TE MISBRUIKEN IS EEN FABELTJE. OOK MEISJES MET HOOFDDOEKEN WORDEN LASTIGGEVALLEN DOOR JONGETJES ZOALS JIJ! :giechel:

Lady_moi
31-12-2003, 15:00
Waarom wijven?

loeloesch
31-12-2003, 15:02
Origineel gepost door hebbermermer om een vriend te kunnen nemen natuurlijk :rolleyes: draag een hoofdoek liever, anders ben je een lelijke enge wijf die door jongens als een lichtje wordt gezien om te misbruiken, terwijl de jongen in zijn achterhoofd weet dat ie een meisje met hoofdoek zal nemen. Als man zijnde heb jij daar het recht niet over te oordelen, het is een hele grote stap om een hoofddoek te gaan dragen......kijk jij maar of je m zo 1, 2, 3 zou dragen... :p Mohiem het is iets persoonlijks, en de een is er eerder klaar voor dan de ander... ;)

sneakynawal
31-12-2003, 15:05
Origineel gepost door Lady_moi Waarom wijven? Dat zei ik dus net ook al...

Mouna_leila
31-12-2003, 15:16
Omdat dat kleine viespeukje geen greintje respect heeft voor vrouwen en ik verwijs hierbij naar zijn barbaarse fantasieën over het misbruiken van vrouwen. En aangezien vrouwen niet houden van kleine viespeukjes kijken ze niet eens naar hem om en dat frustreert hem. En wat is de beste manier van verdediging? De aanval, ja en voor kleine jongetjes is dat schelden

Mouna_leila
31-12-2003, 15:21
Origineel gepost door hebbermermer helemaal niet, leugenaar :rolleyes: wij jongens zoeken nu wijfen die geen hoofdoek dragen om te misbruiken... en wijfen met hoofdoek die misbruikt wordne, zijn moderne hoofdoek dragers, die meestal hun fatt ass laten zien, maar als jij je helemaal netjes met hijab bedekt valt niemad je lastig. jij draagt gewoon geen hoofdoek vandaar al dat onzin en kom me niet zeggen dat wijfen met islamitische kleding wel worden lastiggevallen, mischien krijgen ze een woord te horen of zo, maar ze worden niet geregeld, en jongens doen geen moeite omdat ze denken dat dat wijf toch niets wilt. maar die zonder hoofdoek, daar blijven de jongens plakken enz, en die wijfen vinden dat ook leuk, alleen doen alsof ze boos worden op dat moment terwijl ze thuis in detijdens het slapen heel blij worden dat ze aandacht hebben gekregen. ik geef jullie advies, want ik heb heeeeeeeel veel ervaring! mischien kom ik zo latsig over, maar draag een hoofdoek ook al gaat dat moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo zo meneer de imaam die met twee maten meet. Je adviseert aan de ene kant een hoofddoek te dragen en aan de andere kant ben jij bezig met praktijkjes die nog erger zijn dan het niet dragen van een hoofddoek. Mijn vraaag aan jou dus: wie denk je wel dat je bent klein viespeukje. Ga maar snel je handjes wassen dan praten we weer verder ja?

FemaleNadia
31-12-2003, 15:36
ye zielig... mensen hebben niets te doen tegenwoordig, zoals jij... jij praat over hoofddoeken terwijl je jezelf de AFTREKKER noemt... meskien.. niets te doen zeker.. en wat bedoel je met 'wijfen' waar is je respect gebleven.. als je die al had natuurlijk... en ga nou niet zeggen dat ik me aangevallen voel of wat dan ook... want ik draag wel een hoofddoek maar dat heeft hier nietsss mee te maken.. nogmaals je moet mensen in hun eigen waarde laten..

oem_ismael
31-12-2003, 15:38
salaam eleykoem meisjes zonder hoofddoek zijn zeker geen wijven!! en het zijn nog steeds onze zusters!! maar dat ze er niet klaar voor zijn vind ik onzin waarom kan je niet klaar zijn voor een stap die Allah swt je bevolen heeft? en waarom zou je h etniet kunnen omdat je minder mooi bent? of omdat mensen anders gaan denken zusters vergeet niet alleen Allah swt kan je het vergemakkelijke en niemand anders dus denk aan hem elke dag weer!

Amalia_Fassi
31-12-2003, 16:32
Origineel gepost door hebbermermer om een vriend te kunnen nemen natuurlijk :rolleyes: draag een hoofdoek liever, anders ben je een lelijke enge wijf die door jongens als een lichtje wordt gezien om te misbruiken, terwijl de jongen in zijn achterhoofd weet dat ie een meisje met hoofdoek zal nemen. wijven: je bedoelt VROUWEN

sweet_nadoria
31-12-2003, 16:42

En wie mag jij dan wel niet zijn om hiero een beetje te komen bepalen wat we moeten doen ?!? :confused: Laat iedereen in zijn eigen waarde en hou je bezig met jouw zaakjes en bemoei je voor de rest nergens mee !! :ego: !!! S. NADORIA !!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6