Bekijk originele versie : Laatste werkdag
HoneyBee
31-12-2003, 10:33
Heerlijk is dat als je je laatste werkdag aan het invullen bent. Ik ga vanaf morgen incha allah met zwangerschapsverlof, en dan is het echt aftellen geblazen. Ik ben nu 33 weken zwanger en heb nog 7 weekjes misschien meer misschien minder te gaan.
Ik verlang er nu al naar om mijn 2e kindje een zoontje incha allah in mijn armen te houden.
maghrabia82
31-12-2003, 19:22
:Iluvu: leuk voor je....
kun je eindenlijk eens wat rusten......
p.s: ik vind zwangere vrouwen heel mooi......
qamar_always
01-01-2004, 13:39
Origineel gepost door een_Rotterdamse
Heerlijk is dat als je je laatste werkdag aan het invullen bent. Ik ga vanaf morgen incha allah met zwangerschapsverlof, en dan is het echt aftellen geblazen. Ik ben nu 33 weken zwanger en heb nog 7 weekjes misschien meer misschien minder te gaan.
Ik verlang er nu al naar om mijn 2e kindje een zoontje incha allah in mijn armen te houden.
rotterdamse jij bent ook al aan het aftellen :)
ik ben nu 37 weken zwanger...ieder moment kan het dus nu gebeuren...ik kan ook niet wachten tot ik mijn kindje heb..insha allah..
heerlijk voor je dat je nu vrij bent..lekker uitrusten en genieten ;)
moge allah het makkelijk voor ons maken..
liefs
en wa alaikom assalaam
qamar
heerlijk is dat he zo'n laatste werkdag.
meiden geniet van jullie kraamtijd en jullie aankomende rust voor de bevalling. Mogen jullie inshallah een mooi & gezond kindje krijgen!!!!!!
sweet_nadoria
01-01-2004, 19:39
Aaaaaaaaaaaah wat geweldig allemaal ....
Moge Allah jullie zwangerschap bijstaan en het komst van jullie kind beiden zegenen ..
Ameen ...
Liefs,
S. Nadoria
missholland
03-01-2004, 14:33
wat leuk voor jullie dat jullie inshallah binnenkort zullen bevallen . is het niet zwaar om kinderen en werk te combineren . ?
Ikram_4ever
04-01-2004, 21:53
Insha...allah dat jullie bevallingen spoedig zullen verlopen.
Moge Allah (swt) jullie gezonde kinderen schenken.
En geniet van alle rust.
Ma salama, Ikram
HoneyBee
05-01-2004, 18:26
Hee dames,
Bedankt voor jullie positieve reacties. En voor Qamar, voor jou is het natuurlijk helemaal spannend. Moge allah ook jouw incha allah een gezond kindje schenken. Weet jij trouwens al wat het gaat worden?
Groetjes Rotterdamse
Lella_Nigella
21-03-2008, 14:06
Ik wil ook mijn laatste werkdag :hihi:
missy1979
21-03-2008, 14:09
een Rotterdamse geniet van de tijd die komen gaat...:love:
Ik vind het ook altijd een genot om zwangere vrouwen te zien...zo mooi tbark Allah.
Nu kun je lekker op je gemakje alle laatste dingetjes nog aanschaffen zonder gestress van werk...heerlijk
Leuk een jongetje op komst :banana: hebben jullie al een naam :stout:
een Rotterdamse geniet van de tijd die komen gaat...:love:
Ik vind het ook altijd een genot om zwangere vrouwen te zien...zo mooi tbark Allah.
Nu kun je lekker op je gemakje alle laatste dingetjes nog aanschaffen zonder gestress van werk...heerlijk
Leuk een jongetje op komst :banana: hebben jullie al een naam :stout:
Oude topic schat,
Het 'zoontje' heeft waarschijnlijk net zijn rijbewijs gehaald :p
missy1979
21-03-2008, 14:14
Oude topic schat,
:confused:
missy1979
21-03-2008, 14:15
Nu zie ik het...bedankt lella nigella...:hihi:
Lella_Nigella
21-03-2008, 14:15
Oude topic schat,
Het is zo leuk om te lezen, omdat ze nu weer even ver als toen :hihi:
Het is een topic uit 2003! Ze is weer zwanger, maar waarschijnlijk van haar 3de of 4de alweer.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.