Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe begin je aan...........

Pagina's : [1] 2 3 4 5

__d0__
26-05-2008, 15:45

ik ga over een paar weken trouwen maar ik heb nog nooit gezoend of sex gehad met mijn aanstaande we willen het tot na het huwelijk laten............... -dus mijn vraag aan jullie is hoe begin je??? -hoe verleid je een jonge??? -hoe begin je aan sex??? zoveel mogelijk info AUB

Souhailaatje
26-05-2008, 16:19
Je hebt genoeg islamitische boekjes op t gebied van seks!! ik zou zeggen doe inkopen, en je hebt binnen de kortste keren heel veel info!!! Wa salaam,

rotterdamboy
26-05-2008, 16:29
ik ga over een paar weken trouwen maar ik heb nog nooit gezoend of sex gehad met mijn aanstaande we willen het tot na het huwelijk laten............... -dus mijn vraag aan jullie is hoe begin je??? -hoe verleid je een jonge??? -hoe begin je aan sex??? zoveel mogelijk info AUB eerst even met elkaar praten dan naar even borsten liken en even onder voelen tot het heet is dan pas in echt actie komen:D

rotterdamboy
26-05-2008, 16:31
ik ga ook inshallah naar de zomer vakansie trouwen met me lieve karima en ik was ook al getrouwt gweest daarom weet ik veel van

rotterdamboy
26-05-2008, 16:33

ik ga over een paar weken trouwen maar ik heb nog nooit gezoend of sex gehad met mijn aanstaande we willen het tot na het huwelijk laten............... -dus mijn vraag aan jullie is hoe begin je??? -hoe verleid je een jonge??? -hoe begin je aan sex??? zoveel mogelijk info AUB maar lieve zuster niet bang zijn alles komt goed naar die nacht vind je altijd leuk en lekker:D

Wortelsapje1
26-05-2008, 16:33
ik ga over een paar weken trouwen maar ik heb nog nooit gezoend of sex gehad met mijn aanstaande we willen het tot na het huwelijk laten............... -dus mijn vraag aan jullie is hoe begin je??? -hoe verleid je een jonge??? -hoe begin je aan sex??? zoveel mogelijk info AUB Hmm interessant! :rolleyes: Over een paar weken ga je trouwen en in een andere topic zeg je dat je bi bent en dat het je leuk lijkt om met een meisje te rommelen. :rolleyes: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1969929&page=2 Zal je man leuk vinden! :moe:

Wortelsapje1
26-05-2008, 16:35
__d0__ MVC Lid __d0__ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-05-2008 Reacties: 3 ik heb nog nooit gerommeld met een meisje ......maar ik val wel op beide ik zou het wel een keer willen proberen!!! stuur me maar een bericht ik sta er voor open hoor!!! voor alles is er een eerste keer!!! :moe:

moekarosh
26-05-2008, 19:59
__d0__ MVC Lid __d0__ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-05-2008 Reacties: 3 ik heb nog nooit gerommeld met een meisje ......maar ik val wel op beide ik zou het wel een keer willen proberen!!! stuur me maar een bericht ik sta er voor open hoor!!! voor alles is er een eerste keer!!! :moe: Haha jij bent geweldig meid! Ik zag haar net inderdaad ook op een ander toppic reageren dat ze gevoelens voor vrouwen heeft en dat ze dat wel spannend vind.. Zal haar man blij mee zijn zeg.. :rolleyes:

__d0__
27-05-2008, 13:02
__d0__ MVC Lid __d0__ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 26-05-2008 Reacties: 3 ik heb nog nooit gerommeld met een meisje ......maar ik val wel op beide ik zou het wel een keer willen proberen!!! stuur me maar een bericht ik sta er voor open hoor!!! voor alles is er een eerste keer!!! :moe: whahaha dat was mijn vieze nichtje ze gaat altijd op mijn account bij mij thuis en ik meld me altijd automatisch aan op m.nl vandaar!!! trouwens ik zie dat er ook een paar me een bericht hebben gestuurd mijn nichtje stuurt jullie gwn bericht terug via mijn naam van m.nl xXx s_h

Grover
27-05-2008, 13:05
ga naast hem liggen meer is er niet nodig de eerste maand :hihi:

Wortelsapje1
27-05-2008, 15:49
whahaha dat was mijn vieze nichtje ze gaat altijd op mijn account bij mij thuis en ik meld me altijd automatisch aan op m.nl vandaar!!! trouwens ik zie dat er ook een paar me een bericht hebben gestuurd mijn nichtje stuurt jullie gwn bericht terug via mijn naam van m.nl xXx s_h Hahahahaha, en dat moeten wij geloven? :rolleyes: Je nichtje zit altijd op je account? Haha, ik, wil niet veel zeggen, maar je hebt die account gisteren aangemaakt. :maf: En er zit ongeveer een half uur verschil tussen 'jouw' reactie en die van je 'nichtje'. Safi meid, je bent betrapt. ;) Als jouw nichtje die reacties geplaatst had, dan had je ze wel verwijdert. En het lijkt me niet echt logisch dat je bij een intieme topic over je sexrelatie met je man, automatisch inlogt en de pc een kwartier later aan je nichtje geeft. :rolleyes: Is wel erg makkelijk. Dus als ik jou pm om af te spreken, dan anwoord jouw nichtje? Hahahahahahha. Nogmaals, meid! Je bent betrapt! Open maar weer een nieuwe account, want erg geloofwaardig kom je niet over. ;)

KijkVoorJeBitch
27-05-2008, 17:41
haaaaaaaaahahaha

a_zina
27-05-2008, 18:06
Hahahahaha, en dat moeten wij geloven? :rolleyes: Je nichtje zit altijd op je account? Haha, ik, wil niet veel zeggen, maar je hebt die account gisteren aangemaakt. :maf: En er zit ongeveer een half uur verschil tussen 'jouw' reactie en die van je 'nichtje'. Safi meid, je bent betrapt. ;) Als jouw nichtje die reacties geplaatst had, dan had je ze wel verwijdert. En het lijkt me niet echt logisch dat je bij een intieme topic over je sexrelatie met je man, automatisch inlogt en de pc een kwartier later aan je nichtje geeft. :rolleyes: Is wel erg makkelijk. Dus als ik jou pm om af te spreken, dan anwoord jouw nichtje? Hahahahahahha. Nogmaals, meid! Je bent betrapt! Open maar weer een nieuwe account, want erg geloofwaardig kom je niet over. ;) hahaahaha:maf: 3laa fdihaa..:rolleyes:

Wortelsapje1
27-05-2008, 18:47
Afgezien nog van het feit dat jouw schrijfstijl ook precies hetzelfde is als bij je zogenaamde nichtje. :maf:. In beide reacties geen hoofdletters, zinnen die doorlopen zonder gescheiden te worden door punt of komma. Let ook op de interpunctie. Aan het eind van een zin eindig je steeds met drie uitroeptekens en bij je andere reactie met drie vraagtekens. En in beide reacties eindig je na een conclusie met '..............'. En de toon waarmee de reacties geschreven zijn is ook hetzelfde. :moe:

Wortelsapje1
27-05-2008, 18:50

Hier eindig je ook al met drie uitroeptekens: whahaha dat was mijn vieze nichtje ze gaat altijd op mijn account bij mij thuis en ik meld me altijd automatisch aan op m.nl vandaar!!! :moe:

Pagina's : [1] 2 3 4 5