Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen en AANDACHT!

Pagina's : [1] 2

LZN
17-09-2002, 19:01

Wanneer, (MOOIE)vrouwen geen aandacht krijgen van een jongen, gelijk moeten roddelen dat ie HOMO is. En dat gebeurd namelijk alleen onder de marrokkaanse meiden.Het is toch ook niet zo, dat wij jongens gelijk zeggen:van dat is een POT! ...JE KAN HELAAS :kwaad: NIET ALLES KRIJGEN WAT JE WILT! En het gebeurd heel erg vaak. antwoorden GRAAG!.

Kimaatje
17-09-2002, 19:41
Origineel gepost door xxSweetBoyxx Wanneer, (MOOIE)vrouwen geen aandacht krijgen van een jongen, gelijk moeten roddelen dat ie HOMO is. En dat gebeurd namelijk alleen onder de marrokkaanse meiden.Het is toch ook niet zo, dat wij jongens gelijk zeggen:van dat is een POT! ...JE KAN HELAAS :kwaad: NIET ALLES KRIJGEN WAT JE WILT! En het gebeurd heel erg vaak. antwoorden GRAAG! KLOPT !!!! :zwaai:

Moonshine
17-09-2002, 19:51
hmmmm oke.........nog nooit gemerkt van marokkaanse meiden in mijn buurt die mannen homo's noemen, omdat ze geen aandacht van hun krijgen......(en ze zijn KNAP) see ya

Mischa
17-09-2002, 19:53
Origineel gepost door xxSweetBoyxx Wanneer, (MOOIE)vrouwen geen aandacht krijgen van een jongen, gelijk moeten roddelen dat ie HOMO is. En dat gebeurd namelijk alleen onder de marrokkaanse meiden.Het is toch ook niet zo, dat wij jongens gelijk zeggen:van dat is een POT! ...JE KAN HELAAS :kwaad: NIET ALLES KRIJGEN WAT JE WILT! En het gebeurd heel erg vaak. antwoorden GRAAG! Alsjeblieft zeg "Vooral onder de Marokkaans Vrouwen!"............... Hallooo.....leeft je wel met tie Blondjes of niet??..... wollah ze zijn erger! Maar ja misschien heb je wel gelijk! :D ik krijg veel aandacht van jongens(ze3ma) :D .....is wel een lekkere gevoel.............en als een jongen mij niet ziet staan nou dan ga ik niet roddelen maar gewoon:ego: :D

Dida
17-09-2002, 20:02

alle jongens zijn homo :ego: Ciao Baby ;)

Mischa
17-09-2002, 20:06
Origineel gepost door Crazy_Baby alle jongens zijn homo :ego: Ciao Baby ;) oeps!!!!!!!!!! :D

MissBlaBla
17-09-2002, 20:07
Hier heb ik dus echt nooit van gehoord he! Wollah dit is echt nieuw voor me... Het wordt steeds gekker :p BlaBla

scatje
17-09-2002, 20:08
HHAHAHHAHA JE ZEGT HET VERKEERD ALLEEN JONGENS DIE JIJ KENT ZIJN HOMO S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VINDT JE HET GEK ALS ZE MET JOUW OMGAAN VANDAAR DAT ZE HOMOS WILLEN ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikspreek namens me broer LELIJK WIJF

Kimaatje
17-09-2002, 20:33
Origineel gepost door scatje HHAHAHHAHA JE ZEGT HET VERKEERD ALLEEN JONGENS DIE JIJ KENT ZIJN HOMO S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VINDT JE HET GEK ALS ZE MET JOUW OMGAAN VANDAAR DAT ZE HOMOS WILLEN ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikspreek namens me broer LELIJK WIJF Chilll man ze bedoelt het als een geintje. Wow sommigen voelen zich gelijk aangesproken damnnnnn!!!! :ego:

scatje
17-09-2002, 20:40
HEY NIEMAND VOELT ZICH AANGESROEKEN HIER DUS SHHHHMAAR YAH IK BEDOEL HET OOK MAAR ALS EEN GEINTJE HOORRRRRRRRRRRRRRRRRR

Kimaatje
17-09-2002, 20:43
Origineel gepost door scatje HEY NIEMAND VOELT ZICH AANGESROEKEN HIER DUS SHHHHMAAR YAH IK BEDOEL HET OOK MAAR ALS EEN GEINTJE HOORRRRRRRRRRRRRRRRRR ;)

scatje
17-09-2002, 20:59
right back at ya!!!!!!!

LALAmorotju
17-09-2002, 23:23
Nee want als een jongen nie van een meisje aand8 krijgt noemt ie haar gelijk hhoer,slett enz. Zo gaat het nou eenmaal en kom het aub nie ontkennen want het is echt waar mensen kunnen het gewoon nie laten om te vooroordelen meisjes zoals jongens zitten dan erg fout maar ja :rolleyes:

SaraZena
17-09-2002, 23:24
Origineel gepost door xxSweetBoyxx Wanneer, (MOOIE)vrouwen geen aandacht krijgen van een jongen, gelijk moeten roddelen dat ie HOMO is. En dat gebeurd namelijk alleen onder de marrokkaanse meiden.Het is toch ook niet zo, dat wij jongens gelijk zeggen:van dat is een POT! ...JE KAN HELAAS :kwaad: NIET ALLES KRIJGEN WAT JE WILT! En het gebeurd heel erg vaak. antwoorden GRAAG! roddelen dat ie homo is??? En dit gebeurd alleen maar onder de marokkaanse meiden?????? Mannen die mij niet zien staan??????? :rolleyes: :D Jij zit echt zwaar uit je nekje te lullen nu, echt!!. dus kijk om je heen, kijk verder dan dat je neus lang is. niet alle vrouwen willen aandacht. de meeste krijgen ongewenst aandacht. Het maakt niet uit met wie ze is, ze wordt nagefloten en nagekeken goed gezegd angeltje :goedzo:

Teaser
17-09-2002, 23:25

Perhaps I was blind to the facts, stabbed in the back I couldn't trust my own homies just a bunch a dirty rats Will I, succeed, PARANOID from the weed And hocus pocus try to focus but I can't see And in my mind I'ma blind man doin time

Pagina's : [1] 2