Bekijk originele versie : War moet ik doen? weet het niet meer?
kenitriaas
26-05-2008, 14:02
Salaam
Ik ben een getrouwde vrouw die veel moeite heeft moeten doen om haar man naar Nederland te halen, En zijn we eindelijk in NL wil meneer naar weer verhuizen naar een buurland,
Dat hebben we inmiddels ook weer gedaan, Alleen nu begint onze problemen, Mijn man woont daar en ik nu tijdelijk in NL omdat het voor financiële redenen niet anders kan, En hij mij niet kan onderhouden,
Ga nu alleen in het weekend langs. Door de weeks kan het niet, En weekend ja dan heeft meneer het druk.
Alle vasten lasten kwamen op mijn schouders. Maar nu neemt hij geleidelijk zijn verantwoordelijkheid. Maar nog niet helemaal. Hij wil een bepaald bedrag per maand van me krijgen anders kan hij zijn dingen niet doen, Vooral gezien het feit dat hij niet veel werkt,
Maar ja, ik moet nog mijn schulden terugbetalen waar ik de hele tijd niet aan toekom. Schulden die gecreëerd zijn doordat ik heb moeten knokken om hem hiernaar toe te halen. Maar nu alles bij gewerkt moet worden, Wil hij werken alles maar niet voor onze toekomst, IK heb tot de dag van vandaag nooit iets van hem gehad. Totaal niet, Vraag niet dat hij alles aan mij geeft, Maar wel om waardering. Alleen commentaar dat ik niet mijn woorden waarmaak. Dus als ik niet met het geld over de brug kom die hij vraagt, Want ja de schuld moet ik zelf weg werken. Maar dat kan toch niet,
Ik hoef mijn man niet te zeggen kunnen we dat en dat doen, Nee we hebben niet het geld ervoor. Maar wel weer 10 min later naar een café met vrienden, Of zeggen als ik vraag laten we wat doen, Nee nee ik wil thuis blijven en dan weer opgebeld worden door een vriend en daar weer mee weggaan, Dus ja ik vind het niet leuk. Kijk dat hij bij me moet blijven de hele dag. Dat hoeft van mij niet, Maar wel mij belangrijk genoeg vinden. En niet alleen wanneer ik mijn salaris gestort word. Zo voel ik het nu. Ik vertrouw hem niet, We hebben niet meer zo vaak lichamelijke contacten zoals vroeger. Minder. Echt raar.
Wat ik het ergst vind is dat hij alles van zelf sprekend vind. Als ik het niet doet dan alleen maar gezeur,
Luister ik wil graag advies hebben hoe ik de tij kan keren, EN dat ik niet weer nummer 10120 die gaat scheiden van haar man, Vind dat je wel moeite moet doen, Maar wel van beide kanten,
Wie zit ook met haar man in moeilijke situatie en hoe gaat ze ermee om? Of iemand die erin heeft gezeten en er el hamdoellah eruit is gekomen>
Kaboutertje
26-05-2008, 14:57
lieve schat,
wat moeilijk zeg en allereerst waarom woont hij ergens anders en jij hier in nederland? dat vindt ik niet normaal dat jullie nu apart leven..
waar woont hij als ik vragen mag?
kenitriaas
26-05-2008, 15:13
Hij woont in een buurtland van Nederland en ik in NL. Ik zit hier totdat hij wat vast heeft gevonden en dan kan ik over maar. Goed het gaat niet goed.
Afgelopen weekend heeft hij mij verteld dat hij dit en dit niet mooi aan me vind, Dan denk ik het is de beste moment en tijd om dit na voren te halen.
Begrijp hem niet echt niet,
Saifediene
26-05-2008, 15:45
Hij kan toch ook een bestaan opbouwen in Nederland, samen met jou?
Ewa safee, je hebt al moeite voor hem gedaan en dan opeens krijg je dit.
Het is echt niet normaal hoor!! dat jullie appart leven. Eerst wil hij naar nederland en nu opeens belgië. Als hij in marokko was geblijven.. zou hij zeker niet kiezen tussen nederland en belgië of andere buurland, als het maar europa is. Ik noem dit "elbejouq" kinderachtig:( . Zo te horen van je verhaal wil hij gewoon afstand. Meid ik wens je veel sterkte en kies de goeie weg!! Ga met z'n tweëtje praten en achterkomen wat hij percies wil.:goedzo:
Jij moet op de eerste plaats komen, dan pas z'n vrienden.
Soureaya
26-05-2008, 16:23
Jij bent niet nummertje 10120 die gaat scheiden maarr die weer eens gebruitk word!!!!!!!!!
Je word lekker zwaar gebruikt door je man, gatverredamme en nog even op een forum verwachten wat je moet doen?
Schop hem uit je leven als hij vanaf volgende week geen werk heeft en jou onderhoud!!
Oke, 1 week lijkt kort maar hij zit zkr weten in Belgie, dat is een handige land voor al die marokkanen uit marokko, en daar is zat werk.
Dus jij betaald huur voor 2 huizen? Wat een huwelijk zeg.
Jullie lijken wel nederlanders die een LAT Relatie hebben en even in het weekend elkaar zien omdat jullie het zo druk hebben met werken.
Oke, mevrouwtje heeft het wel druk maar meneertje zit even lekker te het geld van mevrouw, met zijn vrienden en cafe's en vrouwen waarcshijnlijk ook.
Waarom denk je dat hij uberahupt naar eruopa is gekomen?
Meid ik heb echt met je te doen........Je man heeft totaal geen respect voor je.
Hij leeft in een totaal andere wereld dan jij......
Er zit een grote kloof tussen jullie.
Ik denk dat je ook aan jezelf moet denken. Waarom vertel je hem niet dat je eigenlijk helemaal geen bestaan wil opbouwen in een ander land?
En dat je het vertikt om naar Belgie te gaan.
Tenminste ik denk dat je het over het zogenaamde beloofde land hebt van de "nieuwe" marokkanen. Waarschijnlijk volgt hij gewoon de meute en weet hij niet eens waar hij aan begonnen is.
Onthoud dat je het recht hebt om hem je eigen geld te weigeren...
Hij is VERPLICHT om jou te onderhouden en niet andersom...
Enne... ik vind dit soort mannetjes echt om door de plee te trekken....Komt naar Nederland, denkt gelijk te weten hoe alles in zijn werk gaat, smijt met geld dat niet van hem is...ze3ma moel Garish uithangen.
Meid ik vind dat je dus voor jezelf moet opkomen. Heb je geen familie in de buurt die jou kan ondersteunen en je man aanspreken op zijn kinderlijk gedrag??
Veel sterkte ik hoop dat hij snel beseft waar hij mee bezig is.
Meid ik heb echt met je te doen........Je man heeft totaal geen respect voor je.
Hij leeft in een totaal andere wereld dan jij......
Er zit een grote kloof tussen jullie.
Ik denk dat je ook aan jezelf moet denken. Waarom vertel je hem niet dat je eigenlijk helemaal geen bestaan wil opbouwen in een ander land?
En dat je het vertikt om naar Belgie te gaan.
Tenminste ik denk dat je het over het zogenaamde beloofde land hebt van de "nieuwe" marokkanen. Waarschijnlijk volgt hij gewoon de meute en weet hij niet eens waar hij aan begonnen is.
Onthoud dat je het recht hebt om hem je eigen geld te weigeren...
Hij is VERPLICHT om jou te onderhouden en niet andersom...
Enne... ik vind dit soort mannetjes echt om door de plee te trekken....Komt naar Nederland, denkt gelijk te weten hoe alles in zijn werk gaat, smijt met geld dat niet van hem is...ze3ma moel Garish uithangen.
Meid ik vind dat je dus voor jezelf moet opkomen. Heb je geen familie in de buurt die jou kan ondersteunen en je man aanspreken op zijn kinderlijk gedrag??
Veel sterkte ik hoop dat hij snel beseft waar hij mee bezig is.
Juist, heel goed gezegd:goedzo:
tarifecht
26-05-2008, 18:41
Salaam
Ik ben een getrouwde vrouw die veel moeite heeft moeten doen om haar man naar Nederland te halen, En zijn we eindelijk in NL wil meneer naar weer verhuizen naar een buurland,
Dat hebben we inmiddels ook weer gedaan, Alleen nu begint onze problemen, Mijn man woont daar en ik nu tijdelijk in NL omdat het voor financiële redenen niet anders kan, En hij mij niet kan onderhouden,
Ga nu alleen in het weekend langs. Door de weeks kan het niet, En weekend ja dan heeft meneer het druk.
Alle vasten lasten kwamen op mijn schouders. Maar nu neemt hij geleidelijk zijn verantwoordelijkheid. Maar nog niet helemaal. Hij wil een bepaald bedrag per maand van me krijgen anders kan hij zijn dingen niet doen, Vooral gezien het feit dat hij niet veel werkt,
Maar ja, ik moet nog mijn schulden terugbetalen waar ik de hele tijd niet aan toekom. Schulden die gecreëerd zijn doordat ik heb moeten knokken om hem hiernaar toe te halen. Maar nu alles bij gewerkt moet worden, Wil hij werken alles maar niet voor onze toekomst, IK heb tot de dag van vandaag nooit iets van hem gehad. Totaal niet, Vraag niet dat hij alles aan mij geeft, Maar wel om waardering. Alleen commentaar dat ik niet mijn woorden waarmaak. Dus als ik niet met het geld over de brug kom die hij vraagt, Want ja de schuld moet ik zelf weg werken. Maar dat kan toch niet,
Ik hoef mijn man niet te zeggen kunnen we dat en dat doen, Nee we hebben niet het geld ervoor. Maar wel weer 10 min later naar een café met vrienden, Of zeggen als ik vraag laten we wat doen, Nee nee ik wil thuis blijven en dan weer opgebeld worden door een vriend en daar weer mee weggaan, Dus ja ik vind het niet leuk. Kijk dat hij bij me moet blijven de hele dag. Dat hoeft van mij niet, Maar wel mij belangrijk genoeg vinden. En niet alleen wanneer ik mijn salaris gestort word. Zo voel ik het nu. Ik vertrouw hem niet, We hebben niet meer zo vaak lichamelijke contacten zoals vroeger. Minder. Echt raar.
Wat ik het ergst vind is dat hij alles van zelf sprekend vind. Als ik het niet doet dan alleen maar gezeur,
Luister ik wil graag advies hebben hoe ik de tij kan keren, EN dat ik niet weer nummer 10120 die gaat scheiden van haar man, Vind dat je wel moeite moet doen, Maar wel van beide kanten,
Wie zit ook met haar man in moeilijke situatie en hoe gaat ze ermee om? Of iemand die erin heeft gezeten en er el hamdoellah eruit is gekomen>
idd zoals sommige zusters al zeiden spreek hem erover aan en maak het hem ook duidelijk dat je meent wat je zegt verhef je stem, en laat je zeker niet manipuleren hij is hier maar pas en begint al de regels te bepalen wat zal het zijn als hij al nl nationaliteit heeft:jammer:
ik walg van zulke mannen bah bah bah
ik wens je veeeeeeel succes lieve zuster:kus:
bentbled
26-05-2008, 19:00
waar woonde hij eerst? in Marokko?
Ik wist het goed van je dat je zoveel moete voor hem hebt gedaan nu is t hem beurt om iets voor jou te doen
jij bent tenslotte zijn vrouw en een man moet zijn vrouw fincancieel onderhouden en jij bent niet verplicht om iets aan hem te geven pff waar zijn de echte mannen gebleven echte profiteurs
Moslima_1234
26-05-2008, 20:16
Hij woont in een buurtland van Nederland en ik in NL. Ik zit hier totdat hij wat vast heeft gevonden en dan kan ik over maar. Goed het gaat niet goed.
Afgelopen weekend heeft hij mij verteld dat hij dit en dit niet mooi aan me vind, Dan denk ik het is de beste moment en tijd om dit na voren te halen.
Begrijp hem niet echt niet,
Nou leuk als dat er ook eens bij komt.
[QUOTE=kenitriaas;48854747]Salaam
Meid dit riekt naar meer........mannen kunnen niet zonder lichamelijk contact.....je zult zijn gangen moeten nagaan.
Help! ik heb echt met je te doen...Moge Allah je de kracht en sabr geven om hier ongeschonden uit te komen.
Liefs,
rust_in_je_hart
26-05-2008, 20:43
Klootzak!!
rust_in_je_hart
26-05-2008, 20:44
ze trouwen voor papieren als ze papieren hebben stellen ze eisen leugennaars in de hel mogen ze branden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.