Bekijk originele versie : Ben je op zoek naar een baan op HBO 0f WO nivau...?
gebruiker_25
26-05-2008, 13:00
Ben je afgestudeerd op HBO of WO niveau ( of zit je in de afstudeerfase van je studie) en ben je op zoek naar werk, stuur me dan een pm en dan leg ik je de details voor.
Groeten
sp0ngeb0b
26-05-2008, 13:03
Ben je afgestudeerd op HBO of WO niveau ( of zit je in de afstudeerfase van je studie) en ben je op zoek naar werk, stuur me dan een pm en dan leg ik je de details voor.
Groeten
Wederom wordt er gervraagd een pm te sturen voor meer info en verdere details.
waarom wordt de info niet hier geplaatst zodat iedereen kan lezen wat / wie je zoekt en daaruit zijn / haar eigen conclusie kan trekken jou wel of niet te pm-en. Scheelt jou een hoop lees- en typwerk
schaappiee
26-05-2008, 18:25
Wederom wordt er gervraagd een pm te sturen voor meer info en verdere details.
waarom wordt de info niet hier geplaatst zodat iedereen kan lezen wat / wie je zoekt en daaruit zijn / haar eigen conclusie kan trekken jou wel of niet te pm-en. Scheelt jou een hoop lees- en typwerk
Idd, ze had op z'n minst kunnen vermelden voor welke branche ze mensen zoekt :)
sp0ngeb0b
02-06-2008, 14:08
Idd, ze had op z'n minst kunnen vermelden voor welke branche ze mensen zoekt :)
Ik zou dit soort zaken absoluut niet vertrouwen:maf: :maf:
Vraag me af of er mensen zijn die daadwerkelijk gaan pm-en
schaappiee
02-06-2008, 14:26
Ik zou dit soort zaken absoluut niet vertrouwen:maf: :maf:
Vraag me af of er mensen zijn die daadwerkelijk gaan pm-en
hahaha idd, ik in ieder geval niet.....
heb morgen al een sollicitatiegesprek staan :D spannend!!
ik ben ook geintereseerd. Ik ga incha allah aug/sept. beginnen met solliciteren.
sp0ngeb0b
02-06-2008, 14:33
hahaha idd, ik in ieder geval niet.....
heb morgen al een sollicitatiegesprek staan :D spannend!!
:wow: Toch niet bij onze gebruiker??
:goedzo: Heel veel succes!
En mocht je tips willen, let me know. Ik ben een kei in sollicitatiegesprekken voeren:D
schaappiee
02-06-2008, 14:37
:wow: Toch niet bij onze gebruiker??
:goedzo: Heel veel succes!
En mocht je tips willen, let me know. Ik ben een kei in sollicitatiegesprekken voeren:D
hahaha nee natuurlijk niet joh!
Heb geen tips nodig, ik maak me er geen zorgen over :D Gaat helemaal goed komen! :D Maar toch bedankt!
sp0ngeb0b
02-06-2008, 14:39
hahaha nee natuurlijk niet joh!
Heb geen tips nodig, ik maak me er geen zorgen over :D Gaat helemaal goed komen! :D Maar toch bedankt!
You shocked me bijna1 dacht dat je bij gebruiker een gesprek had :hihi: :hihi:
Zelfverzekerdheid is een goede eigenschap tijdens een soll. gesprek!
Laat je weten of je bent aangenomen?
Waarom moet men gelijk van het ergste uitgaan? Ik snap dat niet! Maargoed typisch marokkanen he..:) die zijn meestal argwanend!
Any way .. ik ben wel geinteresseerd... dus ik heb je een pm gestuurd :goedzo:
schaappiee
02-06-2008, 14:45
You shocked me bijna1 dacht dat je bij gebruiker een gesprek had :hihi: :hihi:
Zelfverzekerdheid is een goede eigenschap tijdens een soll. gesprek!
Laat je weten of je bent aangenomen?
hahahaha nee nee, ik hou niet van die vage ronselpraktijkjes..... op een marokkaans forum notabene haha
Het moet uiteraard niet omslaan in arrogantie ofzo, maar dat is ook niet het geval gelukkig bij mij..... :)
Maarree morgen is pas de eerste ronde dus duurt nog wel ff voordat ik weet of ik aangenomen ben, als ik morgen aangenomen ben, krijg ik nog een psychologische test, assesment etc
sp0ngeb0b
02-06-2008, 14:46
Waarom moet men gelijk van het ergste uitgaan? Ik snap dat niet! Maargoed typisch marokkanen he..:) die zijn meestal argwanend!
Any way .. ik ben wel geinteresseerd... dus ik heb je een pm gestuurd :goedzo:
Lees eerst de krietiek voor je gaat klagen! Maar begrijop wel waarom je dat doet anagezien je werk zoekt en je alle tools aangrijpt!
Ik vind het gewoon stom en dubbelwerk, om mensen te vragen te pm-en voor meer info. Waarom zet de topic opener alle belangrijke info (zoals wat voor werk, waar, welk bedrijf, etc) hierzo neer. Dan kunnen de geinteresseerden zelf nog bepalen wel of niet te pm-en.
straks zoekt hij meiden voor achter het raam :hihi: :hihi: en weet hij je heel goe din te palmen met zijn woorden dat j eniet meer terug kan:maf:
speel gewoon open kaart! Bespaart de topicopenen en jou een hoop moeite
Lees eerst de krietiek voor je gaat klagen! Maar begrijop wel waarom je dat doet anagezien je werk zoekt en je alle tools aangrijpt!
Ik vind het gewoon stom en dubbelwerk, om mensen te vragen te pm-en voor meer info. Waarom zet de topic opener alle belangrijke info (zoals wat voor werk, waar, welk bedrijf, etc) hierzo neer. Dan kunnen de geinteresseerden zelf nog bepalen wel of niet te pm-en.
straks zoekt hij meiden voor achter het raam :hihi: :hihi: en weet hij je heel goe din te palmen met zijn woorden dat j eniet meer terug kan:maf:
speel gewoon open kaart! Bespaart de topicopenen en jou een hoop moeite
Waar slaat dat nu weer op? ???? Hoogopgeleiden meiden zijn echt niet naief.. die zal hij/zij heel moeilijk achter de ramen krijgen. Any way ik vind dit wel heel erg ver gezocht!
sp0ngeb0b
02-06-2008, 14:52
hahahaha nee nee, ik hou niet van die vage ronselpraktijkjes..... op een marokkaans forum notabene haha
Het moet uiteraard niet omslaan in arrogantie ofzo, maar dat is ook niet het geval gelukkig bij mij..... :)
Maarree morgen is pas de eerste ronde dus duurt nog wel ff voordat ik weet of ik aangenomen ben, als ik morgen aangenomen ben, krijg ik nog een psychologische test, assesment etc
Inshaallah kom je al die testen door!
Ps: die testen stellen meestal niet zoveel voor hoor. Gewoon je verstand op 0 zetten en niet teveel nadenken :hihi:
schaappiee
02-06-2008, 15:04
Waar slaat dat nu weer op? ???? Hoogopgeleiden meiden zijn echt niet naief.. die zal hij/zij heel moeilijk achter de ramen krijgen. Any way ik vind dit wel heel erg ver gezocht!
Het is misschien een beetje ver gezocht en ze gebruikt een heel extreem voorbeeld maar het feit blijft dat er totaal niks wordt vermeld over wat voor soort werk het is etc. Persoonlijk vind ik dat heel erg vreemd en wordt ik inderdaad argwanend..... Waarom check je niet gewoon Monsterboard ofzo als je werk zoekt.... Op dit moment heb je de banen voor het uitkiezen joh!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.