curieus
26-05-2008, 11:47
Ik heb even de hulp nodig van de jongen hier in de leeftijd van 12 t/m 18 jaar. Het gaat om een nieuw project van de overheid om allochtone jongeren aan het sporten te krijgen. Nu wil ik door middel van een enquete nagaan of er uberhaupt wel behoefte aan is. Dus als jullie even de tijd willen nemen (3min) om mijn vragen te beantwoorden, dan helpen jullie mij enorm. De antwoorden kunnen jullie ook naar mijn prive mail sturen. Avast bedankt. Het programma ‘’Sportbuurwerk’’ is gericht op het stimuleren van niet of nauwelijks sportende allochtone jongeren t/m 18 jaar tot sport in de eigen wijk door een regelmatige aanbod. Het sportaanbod is gevarieerd en uitgebreid, de jongeren hebben keuze uit verschillende sporten. Voorbeelden van deze streetsportactiviteiten zijn: - Tennis - Basketbal - Voetbal - Skaten - Streetdance Door middel van deze enquête wil ik nagaan hoe groot het animo is onder allochtone jongeren voor deze ‘’Streetsportactiviteiten’’ 1. Bent u een man of een vrouw?............................................ ............. 2. Wat is uw leeftijd?......................................... .................................... 3. In welk land is uw vader geboren? 1. Nederland 2. Marokko 3. Suriname 4. Turkije 5. Anders, namelijk:......................................... .......................... 4. In welk land is uw moeder geboren? 1. Nederland 2. Marokko 3. Suriname 4. Turkije 5. Anders, namelijk:......................................... ............................. 5. In welke stad woont u in Nederland? .................................................. ..... 6. Sport u? 1. Ja 2. Nee ---------------- > ga verder met vraag 8 7. Welke sport beoefent u? 1. Voetbal 2. Tennis 3. Zwemmen 4. Fitness 5. Anders, namelijk:......................................... ................................ 8. Waarom sport u niet? 1. Geen tijd 2. Afstand (te ver) 3. Financiële overwegingen (te duur) 4. Geen gescheiden sportschool (man/vrouw gescheiden) 5. Verbod ouders/ partner/ familie 6. Andere reden, namelijk………………………………. 9. Zou u deelnemen aan streetsportactiviteiten in de eigen wijk? 1. Ja 2. Nee