Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Probleem met google

amaltjuh
26-05-2008, 11:04

[Als ik iets wil typen daar in die balkje van google, wilt ie niet gaan zoeken, die site blijft gewoon zo. Kan het misschien dan aan shien virus liggen ofwat?, als dat zo is dan is het ook raar, want ik heb m'n avg antivirus programma al aangestart maar hij vond niets! :kweetnie: Mohiem heel vaag allemaal! :stoned:] Alvast bedankt voor het reageren, :sjans:!

amaltjuh
26-05-2008, 11:39
Owh trouwens dat geldt ook bij het zoek balkje van m.nl, die hierbovenaan dus. :moe:

cotedor
26-05-2008, 19:13
probeer eens om je cookies en geschiedenis op 0 dagen te zetten en vervolgens te wissen.

Zeri3aJunk
26-05-2008, 19:22
download het programma CCcleaner, dit is een handige programma.. Deze verwijdert zoals hierboven een ander al heeft gezegd, de geschiedenis, cookies en een tal andere dingen die hiervan op invloed kunnen zijn. het programma is geheel gratis

amaltjuh
26-05-2008, 20:44

probeer eens om je cookies en geschiedenis op 0 dagen te zetten en vervolgens te wissen. Gedaan, maar lukt niet! :( download het programma CCcleaner, dit is een handige programma.. Deze verwijdert zoals hierboven een ander al heeft gezegd, de geschiedenis, cookies en een tal andere dingen die hiervan op invloed kunnen zijn. het programma is geheel gratis Die programma heb ik ook aangestart, heeft wel het een en ander verwijdert, maar het lukt nog steeds niet! :( Bij google, doen "het internet", en "afbeeldingen" het niet, als ik iets wil gaan zoeken en dan op enter druk, of op die balkje klik (google zoeken), verschijnt er helemaal niets. Terwijl die andere het wel doen, "map, nieuws, video etc." . Wollah echt vaag allemaal! :wat?!:

amaltjuh
26-05-2008, 22:01
Check jullie hoekjes! :goedzo: Kan iemand (of jullie) me verder helpen? :(

cotedor
27-05-2008, 15:16
Check jullie hoekjes! :goedzo: Kan iemand (of jullie) me verder helpen? :( weet je zo ongeveer wanneer je computer zo raar is gaan doen. probeer dan even met systeemherstel. Start, Alle Programma's, Bureau-Acces.., Systeemwerkset, Systeemherstel. daar kies je voor computer herstellen naar eerder status/datum/tijd dan krijg een kalender...daar kies je een vet gedrukte datum, toen je computer nog prima werkte. let op; bestanden, documenten, plaatjes etc.. blijven netjes op je pc. maar als je in die tussen tijd een programma had geinstalleerd ofzo,, dan raak je die kwijt.

amaltjuh
28-05-2008, 10:41
weet je zo ongeveer wanneer je computer zo raar is gaan doen. probeer dan even met systeemherstel. Start, Alle Programma's, Bureau-Acces.., Systeemwerkset, Systeemherstel. daar kies je voor computer herstellen naar eerder status/datum/tijd dan krijg een kalender...daar kies je een vet gedrukte datum, toen je computer nog prima werkte. let op; bestanden, documenten, plaatjes etc.. blijven netjes op je pc. maar als je in die tussen tijd een programma had geinstalleerd ofzo,, dan raak je die kwijt. Nee laat maar, ik heb 'm weer gefixed! :hoera: Ik heb nu na ander half jaar weer het programma, "spybot - search & destroy" gedownload, had ie na afloop veel problemen weergeven, die heb ik dus allemaal gisteren "gerepareerd", daarna had ik mn pc weer opnieuw aangestart, en google was meteen weer het oude! :nijn: Nogmaals bedankt voor het reageren! :goedzo:

_MoCr0_
28-05-2008, 15:16
Nee laat maar, ik heb 'm weer gefixed! :hoera: Ik heb nu na ander half jaar weer het programma, "spybot - search & destroy" gedownload, had ie na afloop veel problemen weergeven, die heb ik dus allemaal gisteren "gerepareerd", daarna had ik mn pc weer opnieuw aangestart, en google was meteen weer het oude! :nijn: Nogmaals bedankt voor het reageren! :goedzo: Ewa besa7tek :D

amaltjuh
28-05-2008, 21:11
Ewa besa7tek :D Ha die mocro, :p!, allah y tek saha! :nerd: