Bekijk originele versie : Een vraagje voor de dames!
Loco_Mocro
17-09-2002, 17:34
hoe denken de dames hun toekomstige leven eruit zal zien???
heb het dan niet over gelukkig getrouwd blablabla....maar over of je wel of niet gaat werken.etc etc
Fatomaat
17-09-2002, 17:38
Gelukkig getrouwd blablabla
Ik wil eerst deze vierjarige opleiding afmaken waar ik net me begonnen ben.
Dan daarna ga ik misschien een vervolgopleiding doen op het hbo..en dan..daarnaast wil ik ook graag werken.
En dan wil ik nog wat oprichten..
en dan BEN IK ZWAAAAAAAAAAR AAN EEN MAN TOE..DAMN DAN STA IK ECHT HEEL LANG DROOG...Duzzzzzzzzzzz :D
Ciao Baby ;)
toekomstige leven ??........Kindjes maken,Kindjes maken,Kindjes maken,Kindjes maken,Kindjes maken,Kindjes maken,Kindjes maken, :D :D
Kimaatje
17-09-2002, 20:25
I just go with the flowwwwww :D :zwaai:
SaraZena
17-09-2002, 23:57
ik wil een eigen zaak!!!!
hier in nederland of in marokko.
Hanaetje
18-09-2002, 00:18
Gelukkkig, gelukki, gelukkig zijnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
huisje...mannetje:D...kindje(s)....werkje.... autootje:d
belangrijkste is gelukkig zijn.....en wat cooll lijkt naar maroc..daar een bedrijfje hebben...hmmmsooo leuk hee:D
MissBlaBla
18-09-2002, 09:12
Huisvrouw RulleZ :D
BlaBla
Eerst ga ik part-time werken (centjes verdienen) en genieten van mijn lieve Mannetje... en daarna komen ze Incha Allah! ....... de kindjes Heeeeeeeel veeel, dus lekker thuisblijven en zorgen voor mijn kids en mijn lieve man
MissBlaBla
18-09-2002, 09:26
Safa, wat heb jij een mooie signature...
Wilde dat effe zeggen ;)
BlaBla
selam allemaal,
je weet nooit wat er morgen gebeurt laat staan over 1 of 2 jaar.
ik ben in ieder geval van plan om mijn studie af te maken.
maar ik studeer niet met de gedachte om te gaan werken maar meer om mezelf te leren kennen.
wat vind ik leuk hoe zit ik in elkaar etc.
als het aan mij lag dan zou ik alleen werken als het nodig is en niet voor de lol..........maar ik zie wel ik ben nu al gelukkig hopen dat het nu alleen maar beter gaat!!!
romaissaexs
27-09-2002, 14:09
school afmaken nog een jaartje dus dan trouwen en daarnaast werken
assiatje
27-09-2002, 14:25
nou ik hoop inshallah dat ik advocate word en goede moslima, dat is mijn doel
en over trouwen daar maak ik me absoluut niet druk om of het komt en anders niet het is toch mekteb
liefs
Miss_Hexie
27-09-2002, 16:16
allahoe a3lam, ben nu aan het studeren en wat ik morgen denk weet ik niet, ik zie wel wat mijn pad kruist.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.