Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Henna! Hele hand of versieringen??

Pagina's : [1] 2

soennia83
30-12-2003, 23:22

Assalaam mu3alikom warahmatollah, Ik ben benieuwd waar de henna voorkeur naar uit gaat van onze aanstaande bruidjes... Kunnen jullie me vertellen wat jij zou willen doen op je hennadag en waarom je juist dat doet? Ik wacht jullie reacties af.. wasalaam mu3alikom p.s: zelf ben ik geen fan van henna...nou weet ik dat ik het op moet doen op de hennadag...volgens mijn moeder kan ik mn hele hand erin deppen en een aantal minuten laten zitten en het daarna verwijderen( ik hou namelijk niet van de geur en al helemaal niet van de kleur)

Beni_Bouyachie17
30-12-2003, 23:31
Ik zal insha allah voor de hele handen en gaan , het liefst niet op m n voeten anders haal ik em gewoon snel weg.. Waarom mijn voorkeur voor hele handen.. das heel makkelijk Mn bruiloft wil ik insha allah eens in m n hele leven hebben en meemaken, henna versieringen doe ik door het jaar ook het heeft geen betekenis meer.... hele handen en voeten is wel iets unieks daar zou niemand normaal gesproken op gewone dagen voor gaan... Any way iedereen suc6,

soennia83
30-12-2003, 23:35
shoekran jazielen voor je reactie meid... ik ga het inshAllah ook zo doen...voeten(hopelijk niet) maar ik denk dat het wel voor de mensen moet... en handen helemaal(ten eerste is dat traditie en ten tweede schijnt versieringen niet echt toegestaan te zijn in de Islam..ik heb van die meningsverschillen gehoord over verschieringen...Maar allaho e3lem.. Ik neem em het zekere voor het onzekere inshAllah en beni Bouyachie inshAllah zal je een mooie bruiloft meemaken met de prins aan je zijde wasalaam

Miss_Wafae
30-12-2003, 23:57
Jeps..bij bruidjes horen de hele handen versierd te worden.. Is zoiezo ook wel mooier voor een bruid.. :zwaai:

soennia83
31-12-2003, 00:55

Origineel gepost door Miss_Wafae Jeps..bij bruidjes horen de hele handen versierd te worden.. Is zoiezo ook wel mooier voor een bruid.. :zwaai: volgens mij begrijp je mn vraag niet helemaal..met hand helemaal bedoel ik dat je je hand in de henna dept en dus geen versieringen aanbrengt? Snappie wasalaam

Miss_Wafae
31-12-2003, 17:25
Oooooowsjooo...nu snap ik je..:D Maarre..ik zelf heb nog nooit meegemaakt dat een bruid der hand gewoon in de henna had gedept...Maar ikzelf vind het dus versierd mooier.. :zwaai:

MiSsOuJDiA
31-12-2003, 18:15
kzou voor versieringen gaan ewa kzie dan wel weer

Lay
31-12-2003, 19:09
No offence..maar ik vind henna ECHT smerig! Die geur is zooooo walgelijk. De gedachte alleen al. Helaas zal ik er binnenkort ook aan moeten geloven. Helpt chloor tegen henna? :D

soennia83
31-12-2003, 20:55
Origineel gepost door Lay No offence..maar ik vind henna ECHT smerig! Die geur is zooooo walgelijk. De gedachte alleen al. Helaas zal ik er binnenkort ook aan moeten geloven. Helpt chloor tegen henna? :D hihih, je bent nog erger dan mij :D Maar wel slim van je dat je aan chloor gedacht hebt...die moet ik ook klaar zetten en een grote fles parfum of lotion(aangezien chloor ook heel erg stinkt...maar dan weet mn mannetje in iedergeval dat ik hygienisch ben ;) maar zo ver is het nog niet :D wasalaam

SweetRose
31-12-2003, 20:59
M'n ma zegt dat hele hand henna beter is..omdat als je versiering doet dat die lege plekke je ongeluk bieden in het huwelijk.....m'n zus heeft versiering gedaan en had heel wat tegenslag :rolleyes:..maar goed...Kga toch m'n ma volgen...anders blijft ze erachter zagen..:D

soennia83
31-12-2003, 22:30
Origineel gepost door SweetRose M'n ma zegt dat hele hand henna beter is..omdat als je versiering doet dat die lege plekke je ongeluk bieden in het huwelijk.....m'n zus heeft versiering gedaan en had heel wat tegenslag :rolleyes:..maar goed...Kga toch m'n ma volgen...anders blijft ze erachter zagen..:D Mn moeder kwam ook al aan met hetzelfde verhaaltje... we gaan gewoon onze ouders gehoorzamen,,ik bedoel we lopen niets mis :D we lopen wel heel wat mis als we niet naar hun luisteren... dan krijg je geen Allah yerdi 3lik abenti te horen... wasalaam

Beni_Bouyachie17
31-12-2003, 23:03
Origineel gepost door Lay No offence..maar ik vind henna ECHT smerig! Die geur is zooooo walgelijk. De gedachte alleen al. Helaas zal ik er binnenkort ook aan moeten geloven. Helpt chloor tegen henna? :D Ja gegarandeert en veel citroen... ben je net binnen een dag of 2 de meeste kwijt... suc6 meid en soenia dank je wel lah ikemlek bel gair insha allah... Gelukkig nieuw jaar allemaal besaha ou lhena insha allah..

soennia83
31-12-2003, 23:06
Origineel gepost door Beni Bouyachie17 Ja gegarandeert en veel citroen... ben je net binnen een dag of 2 de meeste kwijt... suc6 meid en soenia dank je wel lah ikemlek bel gair insha allah... Gelukkig nieuw jaar allemaal besaha ou lhena insha allah.. allah ikemel bighair :confused: hihihi, ik ga nog niet trouwen hoor, mijn ware is zoek :( Ooit inshAllah als ik er aan toe ben... Shoekran jazielen voor je reactie.. Toch lief van je wasalaam

Beni_Bouyachie17
31-12-2003, 23:34
Heheheheh ja hsemaaa ..... sorry meid ik d8 uit je vragen op te merken dat je dag er bijna aankomt joh ... Ewaa lah i gteleik sje rajel die jou dubbel en dwars verdient he :D.. Thalay, P.s heheh die van mij moet ik ook nog ingepakt en opgestuurd krijgen joh..

soennia83
01-01-2004, 14:05

Origineel gepost door Beni Bouyachie17 Heheheheh ja hsemaaa ..... sorry meid ik d8 uit je vragen op te merken dat je dag er bijna aankomt joh ... Ewaa lah i gteleik sje rajel die jou dubbel en dwars verdient he :D.. Thalay, P.s heheh die van mij moet ik ook nog ingepakt en opgestuurd krijgen joh.. pfffffff, jij ook al....Ik vraag me af hoelang het duurt dat Fly express eens met de GOEDE pakket komt en niet met de verkeerde... Want die wijs ik al af als ik zie waar ze vandaan komen en de gebruiksaanwijzingen zijn er niet beter op geworden :D (Atsagfiro'Allah, ik loop maar te geinen meid... ;) Onze tijd komt inshAllah nog wel... Thalla frasek schat en Allah ma3ak wasalaam :zwaai:

Pagina's : [1] 2