Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met of zonder hoofddoek?

tarifest
30-12-2003, 22:01

Hoi allemaal ik had een vraagje. Voor de jongens hebben jullie liever een meid met ,hoofddoek of een meid zonder hoofddoek. En zouden jullie eerder met een meid met hoofddoek of zonder hoofddoek nemen of trouwen, Ben benieuwd naar de reacties :zwaai:

kariagirl
30-12-2003, 22:04
heeeeeeeeey dit is weleens eerder geplaatst

tarifest
30-12-2003, 22:06
Ik weet niet maar ik heb het zelf niet eerder geplaats. :zwaai:

Zerhounia_style
31-12-2003, 10:30
:goedzo: ik moe ook ff zeggen dat je reactie inhoudelijk echt :goedzo: is :zwaai:

Mocro4eva
31-12-2003, 12:39

Origineel gepost door Britney Volgens mij ben jij een onzeker meisje die een hoofddoek draagt. Meid het gaat mannen niet om de hoofddoek maar om de gedragingen van een meid, dus eigenlijk een totale verschijning Jongens zullen afgaan op karakter en uiterlijk. Het kan zijn dat je een hoofddoek draagt maar dat je persoonlijkheid ver beneden peil is en dat je van geen kant deugt. Geen kerel die je wil hebben omdat je in hun ogen als een schijnheilg wijf bent. Draag je een hoofddoek en zijn je kleding en persoonlijkheid daarop aangepast (dus niet midden in de stad balken van het lachen als een ezel met een strakke spijkerbroek; wat je vaker ziet tegenwoordig) dan zal een nette jongen je zeker niet uit de weggaan. Hetzelfde geldt voor meiden die geen hoofddoek dragen: Je hebt echt nette meiden; bnet an nes maar je hebt ook veel *******s die jongens verslinden als repen chocola. Ik draag geen hoofddoek maar ken veel mooie meiden die een hoofddoek dragen. Zij gaan altijd goed gekleed en gedragen zich keurig. Veel van hen zijn dan ook met leuke lieve mannen getrouwd en hebben al een heel leuk leven samen opgebouwd. Dus ik zou zeggen, denk er niet al te veel bij na. Ben het helemaal eens met deze dame! :goedzo:

tarifest
03-01-2004, 21:18
Jah ben het ook met je eens eens. Weetje wat het bij mij is, ik draag zelf geen hoofddoek maar mijn nichjes en zo wel. Maar hun dragen hoofddoek en gaan erg de verkeerde kant op> En ik draag hem niet en ik ben Elhumdoelah op de rechte pad. Maar de meeste mensen denken van jah al ze hoofdoek draagt is ze goed en anders niet. En daar kan ik dus echt neit tegen

karimaah
03-01-2004, 21:39
Salaam alajkoem, effe over de hijaab, De islaam heeft de vrouw de hijaab verplicht om haar van het slechte te behoeden, en de gemenschap te behoeden van haar ontsluiering. De hijaab behoudt ook de liefde tussen de man en de echtgenote als de man andere ontsluierde vrouwen zou zijn die mooier zijn dan zijn echtgenoot zou de relatie wellicht kunne verslechteren. Allah zegt over de hijaab; " O profeet, zeg tot jouw echtgenotes, en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden over hun gehele lichaam trekken. Dat is beter :zodat zij herkend worden en niet lastig gevallen" (33:59) salaam karima

oem_ismael
05-01-2004, 22:41
mee eens zuster karima!! dus ik hoop dat de man een praktiserende vrouw wil en als ze praktiserend is draaagt ze dus ook de hijaab