Bekijk originele versie : teleurgesteld in de marokkaanse jongens....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
mocromagic
30-12-2003, 21:43
ik zie t steeds vaker om me heen.."onze" jongens die de meiden elke keer teleurstellen. Of ze maken een meisje wijs dat ze zahma serieus met dr zijn, maar ondertussen lopen er 3 meiden aan wie de jongen hetzelfde verteld. Of een jongen is heel egoistisch en laat alles alleen in zijn eigen voordeel lopen....
ik snap t niet meer! kan iemand me uitleggen waar t mis is gegaan :verdriet:
Origineel gepost door mocromagic
ik zie t steeds vaker om me heen.."onze" jongens die de meiden elke keer teleurstellen. Of ze maken een meisje wijs dat ze zahma serieus met dr zijn, maar ondertussen lopen er 3 meiden aan wie de jongen hetzelfde verteld. Of een jongen is heel egoistisch en laat alles alleen in zijn eigen voordeel lopen....
ik snap t niet meer! kan iemand me uitleggen waar t mis is gegaan :verdriet:
Dat vraag ik me ook af!!
Ik haat Marokkaanse jongens...
Origineel gepost door Chyhaan
Dat vraag ik me ook af!!
ooh :confused:
Origineel gepost door babyboy
ooh :confused:
:( Sorry, maar ik mag ze niet...
mocromagic
30-12-2003, 21:52
Dat vraag ik me ook af!!
deze opmerking heb ik van veel meiden gehoord.... :(
ik snap ze ook nie :rolleyes: in plaats van respect te hebben voor marokkaanse meisjes,praten ze er alleen ma slecht over.hoe dom kunnen ze zn???????????????? :confused: ik mag ze ook nie!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door mocromagic
deze opmerking heb ik van veel meiden gehoord.... :(
Het klinkt hrd, maar het is de waaheid!!!
Helaas maar waar!!!
nou, nou HATEN is no ik niet het juiste woord!!!
tja er zijn genoeg jongens die misbruik maken van meiden die maar al te graag geloven in een toekomst met haar........liefde....ehhmmm!!!!!
maar aan de andere kant vind ik wel dat je als vrouw op een gegeven moment toch door moet hebben dat jongens nou eenmaal jongens zijn. En dat je op de een of andere manier toch weer voor dezelfde soort valt en dat het te danken is aan jezelf. Ik zie het te vaak dat meiden teveel aanhankelijk gaan worden. JONGENS KAPPEN DAAROP AF!!!!! natuurlijk het is een feit dat jongens hun best willen doen en hun best willen blijven doen. wat si dat toch met meiden, incl. mijn eigen vriendinnen: kadootjes kopen, valentijn, een jaar samne, constant bellen, waar ben je, wat doe je, ik doe dit voor je en ik doe dat voor je.....AMMEHOELA!!!!!
Tip van de dag
doe niks en koop niks. BEL vooral niet!!!!!!!!! ook al wil je het zo graag.
meiden we moeten niet vergeten dat we marokanen zijn en ook zullen blijven (jammer genoeg achtergesteld op de marokanen uit marokko) maar het is een feit.
PAs als hij op je stoep staat met een schaap, henna, gouden sieraden, moeder en vader en jou ouders om jouw hand vragen dan pas mag jij je helemaal geven!!!!!!!! en echt het werkt!!!!
kom nou .....ik heb dit gelukkig van mijn moeder mee gekregen (schat van me) maar voor een man koop je nooit een kado!!!!!!! is hij nou helemaal gek. Ik bedoel ik ben geemancipeerd als de past, ik heb een goede en leuke baan, ben getrouwd, heb een dochtertje van drie, heb mijn vrijheid blijheid!!!!!! maar nog.......heb ik mijn geheime regeltjes waar ik mij aan hou en he loves me!!!!!!! en hij is de gene die voor me rent!!!!!!!! en voor zijn dochtertje natuurlijk
chyhaan hoe kun jij ze haten als je een vriendje hebt die marokaan is namelijk een gozer van marokko.nl???????
we zn toch landgenoten van elkaaar?ik heb nog nooit andere mensen van andere afkomst ,horen schelde en het verlagen van hun eigen soort mensen...egt marokkaanse jongens zn daar egt goed in.en ik heb het nie over alle jongens hoor!!!!!!!!!!alleen die zich aan gesproken voelen.
ewa beslama
nou, nou HATEN is no ik niet het juiste woord!!!
tja er zijn genoeg jongens die misbruik maken van meiden die maar al te graag geloven in een toekomst met haar........liefde....ehhmmm!!!!!
maar aan de andere kant vind ik wel dat je als vrouw op een gegeven moment toch door moet hebben dat jongens nou eenmaal jongens zijn. En dat je op de een of andere manier toch weer voor dezelfde soort valt en dat het te danken is aan jezelf. Ik zie het te vaak dat meiden teveel aanhankelijk gaan worden. JONGENS KAPPEN DAAROP AF!!!!! natuurlijk het is een feit dat jongens hun best willen doen en hun best willen blijven doen. wat si dat toch met meiden, incl. mijn eigen vriendinnen: kadootjes kopen, valentijn, een jaar samne, constant bellen, waar ben je, wat doe je, ik doe dit voor je en ik doe dat voor je.....AMMEHOELA!!!!!
Tip van de dag
doe niks en koop niks. BEL vooral niet!!!!!!!!! ook al wil je het zo graag.
meiden we moeten niet vergeten dat we marokanen zijn en ook zullen blijven (jammer genoeg achtergesteld op de marokanen uit marokko) maar het is een feit.
PAs als hij op je stoep staat met een schaap, henna, gouden sieraden, moeder en vader en jou ouders om jouw hand vragen dan pas mag jij je helemaal geven!!!!!!!! en echt het werkt!!!!
kom nou .....ik heb dit gelukkig van mijn moeder mee gekregen (schat van me) maar voor een man koop je nooit een kado!!!!!!! is hij nou helemaal gek. Ik bedoel ik ben geemancipeerd als de pest, ik heb een goede en leuke baan, ben getrouwd, heb een dochtertje van drie, heb mijn vrijheid blijheid!!!!!! maar nog.......heb ik mijn geheime regeltjes waar ik mij aan hou en he loves me!!!!!!! en hij is de gene die voor me rent!!!!!!!! en voor zijn dochtertje natuurlijk
davila zeg ik ook altijd woellah nooit een cadeau kopen voor een gast is gek en nooit al je tijd aan hem besteden ik dacht dat ik de enige was die zo dacht maar jah zo zie je maar hé
mocromagic
30-12-2003, 22:10
Origineel gepost door marwah
we zn toch landgenoten van elkaaar?ik heb nog nooit andere mensen van andere afkomst ,horen schelde en het verlagen van hun eigen soort mensen...egt marokkaanse jongens zn daar egt goed in.en ik heb het nie over alle jongens hoor!!!!!!!!!!alleen die zich aan gesproken voelen.
ewa beslama
ik scheld ze niet uit in tegendeel...ik vraag me iets af en hoop dat ik hierdoor een antwoord op krijg.
Origineel gepost door zarazet
chyhaan hoe kun jij ze haten als je een vriendje hebt die marokaan is namelijk een gozer van marokko.nl???????
Maar als je in t algemeen kijkt.
Khalid is een schat, het is meer een scharrel...
Momenteel heb ik geen vaste relatie met hem... Maar scharrellen meer met elkaar....
mocromagic
30-12-2003, 22:21
Maar als je in t algemeen kijkt.
Khalid is een schat, het is meer een scharrel...
Momenteel heb ik geen vaste relatie met hem... Maar scharrellen meer met elkaar....
:eek: vindt je t gek dat er meiden geflashd worden!!! damn 3alah bnadem....
ik heb t dus niet over meiden die met een aantal jongens "scharrellen" :jammer: maar over meiden die gewoon serieus zijn......
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.