Bekijk originele versie : Who Can Help Me???
Hoi allemaal,
Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik leren mijn gevoelens onder woorden te brengen. Nou zullen jullie wel denken ja what ever ... maar ik zal proberen om het een beetje uit te leggen zodat jullie een beetje een beeld kunnen krijgen waar ik mee zit.
Ik heb al een tijdje contact met een jongen...
Onze gesprekken gaan over een eventuele toekomst tussen hem en mij.
Nou ben ik helemaal gek op die jongen en hij ook op mij, hij zegt hoe hij zich voelt enz. Ik zelf daar in tegen kan op een of andere manier niet mijn gevoelens onder woorden brengen tegen over deze jongen en ik snap niet waarom. Dat heb ik niet alleen bij hem maar gewoon zelfs bij mijn beste vriendin ( die net als een zus voor me is). Ik kan haargewoon niet vertellen wat ze voor me betekent en hoeveel ik om haar geef. Ik zelf denk dat het komt door angst om iemand te verliezen terwijl die persoon weet dat hij/ zij me daar pijn mee doet. Maar nu ben ik bang om deze jongen te verliezen omdat hij denkt dat ik niks om hem geef. Nou heb ik een paar keer geprobeerd om te vertellen wat ik voor hem voel maar tevergeefs lukt het niet.
Ik zit er echt mee, het zit in me gepropt en het stapelt zich als maar op.
Wie kan me aub advies geven???? Wat moet ik doen?????
Alleen serieuze reacties graag heb niks aan mensen die soort van grappig willen doen....
Shokran bezaf :).
oh lieverd ik zelf weet niet hoe ik men gevoelens moet uiten gewoon van jah ik hou van u enzo
maar weet je hoe dat komt hé thuis heb je nooit geleerd hoe je je gevoelens moet uiten ik ook niet hoor dus...
tetouzient
30-12-2003, 22:04
ik weet niet of het kan helpen, maar probeer eens iets op papier te zetten of op de mail...misschien lukt het wel op die manier en als je erbij zet dat het face to face niet lukt dan begrijpt hij dat vast wel.....en zo weet hij natuurlijk ook wat jij voor hem voelt....
Maar ja, ik weet natuurlijk niet of het zo wel lukt...
:zwaai:
realitygirl
30-12-2003, 22:18
Ik denk ook dat het effectief zal zijn als je je gevoelens onder woorden probeert te brengen op papier. Het kan zo zijn dat je je niet kan uiten doordat je iemand niet in het gezicht kan zeggen wat je voor diegene voelt. Het kan dan handig zijn als je je gevoelens op papier zet, zodat je er eventueel niet bij hoeft te zijn om de reactie van diegene mee te maken. Het kan namelijk ook zo zijn dat je bang bent hoe die persoon op je zal reageren.
Ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt, en toen heb ik mijn gevoelens op papier gezet. Alles is naderhand goed afgelopen.
sousiagirl21
30-12-2003, 23:21
dat kan met je verleden te maken hebben,heb jij iets vervelends vroeger meegemaakt.
dan zijn jou gevoelens mischien uitgeschakkeld.
sousiagirl21
06-08-2004, 21:28
misschien ben je bang dat als je je gevoelens uit dat je gekwetst wordt,
Beloved_Person
06-08-2004, 23:35
Origineel gepost door sousiagirl21
misschien ben je bang dat als je je gevoelens uit dat je gekwetst wordt,
Dat zou heel goed kunnen, ja. Ik heb daar zelf ook last van dus ik weet wat ze bedoeld.
Meid, ik zou ook niet weten wat je moet doen. Dus ik lees ook maar mee..wie weet zitten er wat goede tips bij.:p
moeilijk heb ik ook weleens, het helpt echt als je iest op papier zet wat tetouzient ook al zei helpt echt wel...begin gewoon met liefe......
ik wil je vertellen hoeveel ik van je hou....... wallah echt probeer maar meid en alles zal dan in je opkomen zodra je begonnen bent....het beste :zwaai:
Dit klinkt bekend...
Maar het gaat er meestal niet om wat je zegt, maar dat je toch de moeite neemt om iets duidelijk te maken.
ik_oke_is
07-08-2004, 04:50
Origineel gepost door zoubida_445
Hoi allemaal,
Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik leren mijn gevoelens onder woorden te brengen. Nou zullen jullie wel denken ja what ever ... maar ik zal proberen om het een beetje uit te leggen zodat jullie een beetje een beeld kunnen krijgen waar ik mee zit.
Ik heb al een tijdje
contact met een jongen...
Onze gesprekken gaan over een eventuele toekomst tussen hem en mij.
Nou ben ik helemaal gek op die jongen en hij ook op mij, hij zegt hoe hij zich voelt enz. Ik zelf daar in tegen kan op een of andere manier niet mijn gevoelens onder woorden brengen tegen over deze jongen en ik snap niet waarom. Dat heb ik niet alleen bij hem maar gewoon zelfs bij mijn beste vriendin ( die net als een zus voor me is). Ik kan haargewoon niet vertellen wat ze voor me betekent en hoeveel ik om haar geef. Ik zelf denk dat het komt door angst om iemand te verliezen terwijl die persoon weet dat hij/ zij me daar pijn mee doet. Maar nu ben ik bang om deze jongen te verliezen omdat hij denkt dat ik niks om hem geef. Nou heb ik een paar keer geprobeerd om te vertellen wat ik voor hem voel maar tevergeefs lukt het niet.
Ik zit er echt mee, het zit in me gepropt en het stapelt zich als maar op.
Wie kan me aub advies geven???? Wat moet ik doen?????
Alleen serieuze reacties graag heb niks aan mensen die soort van grappig willen doen....
Shokran bezaf :)
jah ik heb dat ook; niks aan te doen
geen oplossingen voor ;
je zal er de rest van je leven mee zitten
net als mij :maf:
ik_oke_is
07-08-2004, 04:52
Origineel gepost door NaWeLoS
moeilijk heb ik ook weleens, het helpt echt als je iest op papier zet wat tetouzient ook al zei helpt echt wel...begin gewoon met liefe......
ik wil je vertellen hoeveel ik van je hou....... wallah echt probeer maar meid en alles zal dan in je opkomen zodra je begonnen bent....het beste :zwaai:
safi ; gelijk moet ze beginnen met hoeveel ze van hem houd;
dan hoeft ze niet eens meer verder te schrijven,
dat krijgt ze er nu net niet uit :maf:
ik zou beginnen met ... ;
"weet je nog toen .... "
eindigen (na een A4-tje of 3 ) met :
" liefe; ik wil je "GEWOON" vertellen hoeveel ik van je hou ..."
====> stel je voor dat ie je dan afwijst :maf:
hahahahahha....ja dat kan natuurlijk ook, ik_oke_is, iedereen op zijn eigen manier dus, maar ligt er ook aan hoe lang je iemand kent.........:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.