Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goede rijscholen in de buurt nig ?

Moker_Hollanda
24-05-2008, 18:19

Bosch & veenstra is betrouwbaar maar die kanker klootzak instructeur in almere is oplichter, ik had 300 euro gelegd zegt ie hij heeft nix betaald :giechel: maar ik had bon yemesss In ieder geval ehmmm weet iemand een goede rijschool hier in omgeving Naarden-Bussum ? Niet in almere want dat vergt teveel tijd met rijden (examenplaats is in omgeving het gooi, hilversum naarden bussum amsterdam )

kebdani1
24-05-2008, 20:34
rijschool Nationaal

Moker_Hollanda
24-05-2008, 20:37
rijschool Nationaal uit eigen ervaring nig ? hebben ze website

kebdani1
24-05-2008, 20:57
uit eigen ervaring nig ? hebben ze website is een marokkaanse man bijna iedereen in bussem rijdt bij hem maar hij rijdt ook een paar dagen in amsterdam. en ken hem uit eigen ervaring jah

Moker_Hollanda
24-05-2008, 21:21

is een marokkaanse man bijna iedereen in bussem rijdt bij hem maar hij rijdt ook een paar dagen in amsterdam. en ken hem uit eigen ervaring jah zat net met hem aan de telefoon , maar wel allemaal aardig enso maar ik zoek echt iemand die de de nederlandse accent heeft anders kan ik me niet concentreren. kan niet haten ofso weet je , maar ik heb genoeg ervaringen met sommige marokkanen.

kebdani1
24-05-2008, 21:34
zat net met hem aan de telefoon , maar wel allemaal aardig enso maar ik zoek echt iemand die de de nederlandse accent heeft anders kan ik me niet concentreren. kan niet haten ofso weet je , maar ik heb genoeg ervaringen met sommige marokkanen. oke nee woulah is echt een goede man kan het nederlands ook goed praten maar niet perfect. geloof mij nou maar zo een rijinstuctuur vind je niet snel

mocro_meisje
24-05-2008, 22:07
veel succes !! met zoekuh upp

Moker_Hollanda
24-05-2008, 22:40
oke nee woulah is echt een goede man kan het nederlands ook goed praten maar niet perfect. geloof mij nou maar zo een rijinstuctuur vind je niet snel Ik had marokkaanse rijinstructeur maar allemaal op 1 of andere manier beetje zig zag :traan1: DE EERSTE 10 RIJLESSEN VOOR MAAR € 270,- + 1 GRATIS RIJLES + GRATIS THEORIE CD ROM. Zo goedkoop dan vraag ik me wel af of je alles leert snap je

kebdani1
24-05-2008, 22:55
;) Ik had marokkaanse rijinstructeur maar allemaal op 1 of andere manier beetje zig zag :traan1: DE EERSTE 10 RIJLESSEN VOOR MAAR € 270,- + 1 GRATIS RIJLES + GRATIS THEORIE CD ROM. Zo goedkoop dan vraag ik me wel af of je alles leert snap je dat klopt volgens mij niet meer man dat is van 2007 hij heeft nu ook een andere auto;)

Moker_Hollanda
24-05-2008, 22:57
;) dat klopt volgens mij niet meer man dat is van 2007 hij heeft nu ook een andere auto;) ewa mezian man... ik zat ook nog te kijken naar deze RBWSCholen http://www.autorijschoolazzazi.nl/Default.aspx?tabid=55 http://www.autorijschoolvva.nl/tarieven.html